Budowa i wyposażenie przetwórni ryb w przedsiębiorstwie Stawy Milickie S.A. Numer postepowania: PN-20/2012. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

Data publikacji 2012-08-27
Data zakończenia 2012-09-17 09:00:00
Instytucja
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 315178 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 453100003, 453300009, 454000001, 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i dostawy obejmujące przebudowę istniejącego budynku hydroforni zakładowej oraz zaplecza socjalnego gospodarstwa na funkcję przetwórni ryb wraz z wyposażeniem, mieszczącej się w Rudzie Sułowskiej 20.
2. Projektowany układ funkcjonalny wpisany jest w istniejący układ konstrukcyjny. W ramach prac nie przewiduje się ingerencji w zasadnicze elementy konstrukcyjne budynku. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) wyburzenie wewnętrznej ściany wiatrołapu przy istniejącym wejściu do budynku,
2) wykucie nowych otworów drzwiowych i zamurowanie części istniejących,
3) poszerzenie istniejących otworów okiennych,
4) wykonanie nowej posadzki,
5) docieplenie ścian i stropodachu,
6) naprawę zarysowań ścian i stropu,
7) wykonanie nowych przebić na otwory drzwiowe i okienne,
8) wykonanie instalacji sanitarnych:
a) instalacja wody zimnej (z istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej),
b) instalacja wody ciepłej (z istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji wodnej; ogrzewanie wody ciepłej - z istniejącej kotłowni),
c) instalacja kanalizacji sanitarnej - bytowej i technologicznej (do istniejącego przyłącza - przebudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej),
d) instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z istniejącej kotłowni zlokalizowanego w tym samym budynku, w części wyłączonej z opracowania),
e) instalacja wentylacji mechanicznej.
8) wykonanie instalacji elektrycznych:
a) zasilanie obiektu istniejącą linią nn 230/400V,
b) tablicę rozdzielczą TE,
c) instalacje oświetlenia ogólnego i miejscowego,
d) instalacje oświetlenia awaryjnego,
e) instalacje gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia,
f) instalacje gniazd wtykowych technologicznych,
g) zasilanie urządzeń wentylacji,
h) instalacje ochrony przed przepięciami,
i) instalacje ochrony przeciwporażeniowej,
j) instalacje połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych.
9) modernizację istniejącego układu komunikacyjnego na terenie działki Inwestora (bez ingerencji w istniejące włączenia do dróg publicznych) obejmującą korektę przebiegu ulic na terenie inwestycji i wymianę nawierzchni celem dostosowania ich nośności do odpowiednich pojazdów obsługujących przetwórnię,
3. Docelowo w obiekcie zgodnie z uzgodnionym projektem technologicznym będzie pracowało czterech pracowników. Powiązania funkcjonalne oparte są na technologii produkcji i przetwórstwa rybnego do 25 ton gotowego produktu rocznie. W budynku wyodrębniono węzeł sanitarny z szatnią, aneksem socjalnym, prysznicem, toaletą oraz szafkami na odzież. Strefa produkcji składa się z dwóch pomieszczeń: pomieszczenia produkcji oraz pomieszczenia pakowni z ekspedycją. Ściany w pomieszczeniach (za wyjątkiem pomieszczenia socjalnego) muszą być zmywalne na całą wysokość pomieszczenia.
4. Zakres rzeczowy dostawy wyposażenia technologicznego obejmuje:
- basen magazynowy,
- urządzenie komorowe do ogłuszania ryb,
- 2 stoły roboczy o wymiarach 80 x 120,
- stół roboczy o wymiarach 80 x 180,
- wytwornica lodu łuskowego,
- szafa na opakowania,
- szafa chłodnicza,
- odłuszczarka ręczna,
- waga etykietująca,
- sterylizator do noży,
- 3 umywalki sterowane kolanem ze stali nierdzewnej,
- 100 skrzynek na ryby typu tzw. dunka,
- 20 pojemników na odpady kategorii 3,
- myjka do butów i fartuchów,
- myjka ciśnieniowa wysokotemperaturowa,
- 4-cztery wózki platformowe,
- basen na kółkach do płukania ryb,
- 4-cztery deski do krojenia,
- 4-cztery listwy magnetyczne do noży o długości 55 cm,
- 4-cztery nożyce do ryb,
- 4-cztery noże do filetowania o długości 16 cm,
- 4-cztery noże do filetowania o długości 20 cm,
- 4-cztery noże do krojenia ryb o długości 26 cm,
- 4-cztery noże do krojenia ryb o długości 20 cm,
5. Zakres rzeczowy dostawy wyposażenia socjalno - sanitarnego obejmuje:
- blat socjalny,
- taboret,
- szafka na środki czystości,
- apteczka,
- 4-cztery szafki szatniowe,
- 4-cztery dozowniki na płyn do mycia rąk,
- 4-cztery dozowniki na płyn do dezynfekcji rąk,
- 4-cztery zasobniki na ręczniki jednorazowe,
- 4-cztery kosze na zużyte ręczniki,
- szafka śniadaniowa.
6. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
7. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag:
1) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców.
2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.
3) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje po zakończeniu prac budowlanych plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do pełnego uporządkowania wraz z uporządkowaniem terenów przyległych.
4) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku lub o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U.10.185.1243), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami.
8. Wykonawca udzieli:
a) minimum 48 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, którego bieg rozpoczyna się w dniu następnym po protokolarnym bezusterkowym odbiorze robót budowlanych,
b) minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone wyposażenie technologiczne i socjalno - sanitarne, którego bieg rozpoczyna się w dniu następnym po protokolarnym bezusterkowym odbiorze dostawy.
9. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa oraz ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
10. Zamawiający informuje, ze wszelkim wymienionym w dokumentacji projektowej wskazaniom firm urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne o parametrach nie gorszych niż wymienione.
11. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)