Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Lasocin. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lasocinie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
Zakres robót obejmuje następujące roboty budowlane:
1. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi o gr. 10 cm z nałożeniem tynku strukturalnego;
2. wykonanie docieplenia stropodachu płaskiego płytami styropapowymi o gr. 10 cm z położeniem papy termozgrzewalnej;
3. wymiana opierzeń blacharskich;
4. wymiana rynien i rur spustowych;
5. rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej oraz demontaż łat drewnianych, z częściową wymianą krokwi;
6. założenie folii dachowej oraz kontr łat i łat;
7. wykonanie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki,
8. przemurowanie kominów, wymiana stolarki okiennej;
9. demontaż płytek posadzkowych i ściennych oraz położenie nowych z przygotowaniem podłoża;
10. wymiana częściowa tynków na ścianach i sufitach;
11. wymiana instalacji elektrycznej oraz lamp oświetleniowych wewnętrznych;
12. malowanie wszystkich pomieszczeń farbami emulsyjnymi z przygotowaniem podłoży poprzez szpachlowanie.
Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki nr 8 i 9 do SIWZ.
UWAGA: Z realizacji wyłączono część robót budowlanych w zakresie elewacji ścian zewnętrznych i remontu dachu. Zakres ten wskazano na rysunkach 8 i 11 dokumentacji budowlanej.
Zamówienie obejmuje również następujące wyposażenie świetlicy:
1.Stoły szt. 20;
2.Krzesła szt. 120;
3.Meble kuchenne kpl. 1;
4. Kuchenka gazowa szt. 1;
5. Szafa chłodnicza szt. 1;
6. Mikrofalówka szt. 1;
7. Zmywarko -wyparzarka szt. 1;
8. Naczynia kuchenne kpl. 1;
9. Sztućce kpl. 1.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości),
- charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kożuchów
|
Ulica |
ul. Rynek 1A
|
Nr domu |
1A
|
Miejscowość |
Kożuchów
|
Kod Pocztowy |
67-120
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 355 59 40
|
Fax |
68 355 28 68
|
Internet |
www.kozuchow.pl
|
Regon |
97077032700000
|
E-mail |
um@kozuchow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/10/2014
|
Wadium |
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 ).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Kożuchowie Nr 49967300070000000010070006
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (w osobnej kopercie).
7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa tylko oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali minimum 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową lub remontem budynku kubaturowego o kubaturze minimum 2000m3. Pod pojęciem wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat rozumie się zakończenie roboty w tym okresie (protokół odbioru datowany nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert). W celu spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
|
Potencjał |
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa tylko oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dysponować min.:
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, oraz
b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity w Dz. U z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) W celu wykazania spełnienia powyższego warunku należy przedstawić wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w wykazie,) posiadają wymagane uprawnienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5a do SIWZ
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych).
W celu wykazania spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy:
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1)Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2)Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ;
3)Wypełnione przedmiary robót
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT a w konsekwencji wynagrodzenia brutto określonego w §5 ust.2;
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pominięcia jakiejkolwiek części lub elementu robót;
3) obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych lub zastąpieniu określonego zakresu robót innym zakresem robót;
4) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego;
5) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie;
6) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy,
d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie wymagało naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie,
e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
f) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
g) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
h) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
7) zmiana osób, o których mowa w § 9.
2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) ad pkt. 1) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
2) ad pkt. 2) - kwota wynagrodzenia wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość niewykonanych robót ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy,
3) ad pkt. 3) - kwota wynagrodzenia Wykonawcy podlega w pierwszej kolejności zmniejszeniu o wartość niewykonanych robót ustaloną na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zakończonego zawarciem niniejszej umowy, a następnie zwiększeniu o wartość wykonanych robót zamiennych lub zastępczych. Jeżeli roboty te odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym, używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Jeżeli roboty zamienne lub zastępcze nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej tych robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych w kosztorysie ofertowym oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego.
4) ad pkt. 4) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
5) ad pkt. 5) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny;
6) ad pkt 6) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych
d) lit. d) - o okres nanoszenia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie trwających ponad 7 dni;
e) lit. e) - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
f) lit. f) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
g) lit. g) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień.
h) lit. h) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz, prac lub badań,
7) ad pkt. 7) zmiana może nastąpić w przypadku zdarzeń losowych uniemożliwiających pełnienie przewidzianych w § 9 funkcji. Osoby zastępujące muszą posiadać uprawnienia budowlane w zakresie nie mniejszym niż osoby wymienione w § 9 umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Kożuchowie;
ul. Rynek 1a;
67-120 Kożuchów;
pokój nr 23
|
Data składania wniosków |
02/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Kożuchowie;
ul. Rynek 1a;
67-120 Kożuchów;
pokój nr 9 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lasocinie Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi
|
Czy unieważnienie |
Tak
|