Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach.

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-04-02 10:00:00
Instytucja Gmina Starogard Gdański
Miejscowość Starogard Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57347 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 452311123, 452314009, 324121005, 452332001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego : pn. Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach w zakresie: -1273m przebudowy drogi gminnej (w tym 740m budowy nowej obwodnicy miasta Zduny), na docinku A-B, klasa drogi L, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 6,5m: -2001m przebudowy drogi gminnej na odcinku B-C, klasa drogi L, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 5,5m -876m przebudowy drogi gminnej na odcinku B-D (w kierunku Kooperolu), klasa drogi D, kategoria ruchu -KR3, szerokość podstawowa 5,5m: -722m budowy drogi gminnej(przez centrum miejscowości Zduny) na odcinku A1-A2, klasa drogi D, kategoria ruchu -KR2, szerokość podstawowa 5,5m: w tym, dla wszystkich dróg łącznie: a)Roboty przygotowawcze: -roboty pomiarowe- 4,87 km -usunięcie drzew (13 szt.), usunięcie warstwy humusu i darniny grubości 30 cm - 13 111m2 -roboty rozbiórkowe z wywozem, w tym: -rozebranie nawierzchni z tłucznia gr.20cm- 5600m2, z bruku kamiennego-2840m2, z betonu gr. 12cm- 138,5m2,z płyt betonowych gr. 12cm-786m2,z kostki betonowej-1602m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 12cm- 3626m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 7cm -2840m2, z mas mineralno-bitumicznych gr. 5cm-474,67m2, chodników z płyt betonowych- 1042m2 -rozebranie podbudowy z bruku kamiennego-2840m2 -Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr do 4 cm-16866,50m2 -rozebranie obrzeży betonowych, krawężników betonowych , krawężników kamiennych- łącznie 2915,89 m -rozebranie ścieków betonowych-74,71m,przepustów betonowych Ø800-4 szt,, -demontaż studzienek ściekowych betonowych-3 szt., betonowych kanałów rurowych -25m -rozebranie ogrodzenia z siatki -39m, przestawienia bram wjazdowych -1 szt., rozebranie cokołów ogrodzeń-4,88m3, słupków do znaków-15 szt, znaków i drogowskazów-18szt. b)Wykonanie przepustów pod zjazdami, pod drogami gminnymi i dojściami do przejść dla pieszych-łącznie 99,3m c)wykonanie robót ziemnych (wykopy i nasypy)- łącznie 13 788,00m3, d)czyszczenie rowów z wyprofilowaniem-190m e)Wykonanie podłoża i podbudowy: -korytowanie -11 361,88m3, -profilowanie i zagęszczanie -9201,92m2 -warstwa odcinająca-3517,00m2 -warstwa pospółki -7842,99m2 -warstwa gruntu stabilizowanego cementem-9824,50m2 -podbudowa z chudego betonu C8/10- 5158,63m2 -podbudowa z kruszyw łamanych-10 958,97m2 -podbudowa z bet. cementowego C16/20-4 742,43m2 -podbudowa z AC22- 10 581,43m2 -warstwa wyrównawcza z AC16W-3 451,00t -warstwa wiążąca AC 16W- 25 771,49m2 f)Wykonanie nawierzchni -z kostki brukowej bet. gr 10cm na podsypce cementowo piaskowej -zatoki autobusowe i zabruki, droga przy zatoce- 782,01m2 -warstwa ścieralna z SMA11 PMB45/80-65 gr. 4cm- 29125,25m2 -warstwa ścieralna z AC 11S gr. 4 cm-826,39m2 -ułożenie geosiatki z włókien szklanych- 9751m2 g)Elementy ulic -chodniki z kostki brukowej bet. szarej gr.6cm na podsypce cem.-piskowej-3266,83m2 -chodniki do przełożenia z kostki brukowej bet. szarej o gr. 6cm na podsypce cem. piaskowej -250m2 -nawierzchnia na zjazdach z kostki brukowej bet.kolorowej o gr.8cm na podsypce cem.-piaskowej- 1020,37m2, oraz z kostki brukowej (częściowo z odzysku) -140m2 -krawężniki betonowe 15x30na ławie bet.-1585,50m -krawężniki betonowe 15x22 na ławie bet.-1365,00m -krawężniki kamienne 15x25na ławie bet.-221,00m -obrzeża bet.-38x8 na ławie betonowej- 1989,00m -Ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej czerwonej na ławie betonowej-65m2 -ułożenie ścieków z pref. elementów betonowych gr.15cm na ławie z betonu C12/15- 98,11m h)Urządzenia bezpieczeństwa ruchu i roboty wykończeniowe -oznakowanie poziome- 21321,00m2 -przymocowanie tabliczek-folia 2 -7 szt. -znali zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne(małe)- 75 szt. -słupki stalowe do znaków-77szt. -bariery stalowe Sp-06- moduł 4m -70m -humusowanie (humus pozyskany na budowie) z obsianiem trawą -21321,00m2 i)Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. wraz z zabezpieczeniem urządzeń telekomunikacyjnych -budowa rurociągu kablowego HDPE-fi 40mm-122m -układanie kabla w rowie kablowym o średnicy do 30mm-771m j)przebudowa linii napowietrznej nN 0,4 kV wraz pomiarami: -montaż pojedynczych słupów E12/15 wraz z oprawami z demontażu- 2szt, oraz ogranicznikami przypięć-9szt, uziomami ze stali ocynkowanej-3 szt. -linia napowietrzna nn o przekroju 4x70mm2- 89m k)Linia oświetleniowa NN0,4kV-41 m przewodów o przekroju 4x25mm2 l)budowa kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem w tym : -(odwodnienie drogi) w zakresie: - 540m kanalizacji z rur PVC Dz 315 - 127 m kanalizacji z rur PVC Dz 200 - osadnik o pojemności 5m3 - separator substancji ropopochodnych 60/600 o wydajności max 60 dm3/s -zabudowa rowu otwartego w zakresie: -132m kanałów z rur polietylowych DN 800mm -5 studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetowych o śr.1500mm m)remont kanalizacji deszczowej -roboty dodatkowe, w tym: -wymiana kanału deszczowego wraz z uzbrojeniem- rury PE Dn 800mm-169m -wymiana kanału deszczowego wraz z uzbrojeniem- rury PE Dn 500mm-141m -5 studni rewizyjnych z kręgów betonowych i żelbetowych o śr.1500mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna załączona do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: -organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, -wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach gminnych na czas wykonywania robót budowlanych. -sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, -dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi organami administracji, -wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanej lub remontowanej drogi, lub mających dostęp do tych dróg -koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualna odbudowa osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych usuniętych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót -zawiadomienie właścicieli mediów przeznaczonych do przebudowy o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi -zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, -utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, -zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, -umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. -kompleksową inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót -zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) -po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Starogard Gdański
Ulica ul. Sikorskiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Starogard Gdański
Kod Pocztowy 83-200
Województwo pomorskie
Tel (058) 562 50 67
Fax (058) 562 46 41
Internet www.starogardgd.ug.pl
E-mail starogardgd@ug.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium 1.Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone zgodnie z zapisami dotyczącymi form wnoszenia wadium wynikającymi z zapisów art. 45 ust. 6 - Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Termin ważności wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 30 dni od terminu składania ofert 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Wadium na Przetarg - Budowa obwodnicy zwartej zabudowy wsi Zduny oraz remont istniejącej drogi gminnej nr 213019G i drogi wewnętrznej do firmy Kooperol w Zdunach na następujące konto: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, a kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniądz należy oryginał dokumentu zabezpieczającego wadium złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9, Kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy -Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień przez prowadzącego działalność gospodarczą.
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał następujące roboty budowlane: - jedną robotę budowlaną obejmującą budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min 700m lub - Jedną robotę budowlaną obejmującą budowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min 500m oraz jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości min. 500m( warunek ten może być spełniony łącznie w jednej inwestycji)
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca winien dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalnościach: -drogowej -kierownik budowy, posiadający min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierowania budową -telekomunikacyjnej -sanitarnej w zakresie sieci kanalizacyjnych -instalacyjnej, w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, lub posiadającymi odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejszy warunek posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Sytuacja Wykonawcy winni udokumentować: -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej dwóch milionów złotych. -posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dwóch milionów złotych
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy zamawiającego - braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy. -zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany - w przypadku odkrycia w gruncie, w czasie realizacji prac ziemnych, nie zinwentaryzowanych na mapie d.c. projektowych elementów uzbrojenia terenu będących w kolizji z robotami lub innych, nie pozwalających na terminową realizację zleconych robót, - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, o czas potrzebny na realizacje tych robót, - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych niezależnych od wykonawcy nie pozwalających na wykonywanie robót budowlanych - w przypadku zawieszenia robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy - w przypadku opóźnień wynikających z realizacji robót budowlanych prowadzonych przez innego wykonawcę, o ile realizacja tych robót będzie miała wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia i wykonawca udowodni zamawiającemu ten wpływ. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: -zmiana przepisów prawa dotyczących płatności za prawidłową realizację zamówienia -zmiana podatku VAT -rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy- o wartość niewykonanych prac. 3. Inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót budowlanych. - konieczności zmiany technologii robót, w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji technicznej, po uzgodnieniu pomiędzy Zamawiającym, autorem dokumentacji projektowej i Wykonawcą - zmiany na stanowiskach kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót budowlanych 5. Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.starogardgd.ug.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański (pok.31).
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Starogard Gdański ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański (sekretariat pok. 19).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)