Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
|
Ulica |
Al. Niepodległości 190
|
Nr domu |
190
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-608
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5926420, 5926590
|
Fax |
022 5926663
|
Internet |
www.krus.gov.pl
|
Regon |
01251326200000
|
E-mail |
bzp@krus.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
49
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8.800,00 zł (słownie: osiem tysięcy osiemset złotych).
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wezwanie do wniesienia wadium w zaproszeniu do składania ofert (postąpień).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
oświadczenie wykonawcy, że oferowane koperty pochodzą z bieżącej produkcji tzn. zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2013 roku. (Wniosek - pkt 3 )
|
Inne dokumenty |
--. wypełniony - formularz Wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej,
--. login - umieszczony w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem LOGIN,
--. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) -wymagane również, gdy Wniosek składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a Wniosek nie jest podpisany przez wszystkich członków konsorcjum,
--. dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w pkt VIII. 3 Informacji dla Wykonawców.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
1
|
Czas trwania etapu |
Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
http://licytacje.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://www.krus.gov.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
Wymagania formalne: Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny. Aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, Wykonawca winien zarejestrować się w tym systemie, a następnie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji zobowiązany jest do przekazania zarejestrowanego w systemie loginu. Nieprzekazanie loginu bądź przekazanie loginu niepoprawnego będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji, chyba że prawidłowy login zostanie przekazany w terminie najpóźniej - na 1 dzień przed otwarciem licytacji.
Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższa albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższa, podłączony do sieci Internet.
|
Licytacja IV.4.9 |
1. W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej.
2. Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny.
3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej system automatycznie wygeneruje dane wybranego Wykonawcy, a Zamawiający zamieści te dane na swojej stronie internetowej http://www.krus.gov.pl.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia.
7. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt II.
Minimalne postąpienie 800.00 PLN brutto (słownie: osiemset złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia lub jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. Do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy.
8. Termin otwarcia licytacji: 5 dni od dnia przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00. Dokładny termin Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
9. Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.
UWAGA!
System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 90000.09 będzie oznaczało 90 tys. zł i 9 groszy).
Ponadto Zamawiający zachęca do zapoznania się z informacjami dostępnymi na Platformie Licytacji Elektronicznych UZP w zakładce Samouczek.
|
Data składania wniosków |
28/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce składania wniosków |
siedziba Zamawiającego:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Biuro Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa
pok. 101 - kancelaria lub drogą pocztową
|
Termin otwarcia licytacji |
5 dni od dnia przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00.
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 10 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
1. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2,0% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, najpóźniej w dniu podpisania umowy.
|
Istotne postanowienia |
Umowa zostanie zawarta według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II, Informacji dla Wykonawców.
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć:
- wyliczone ceny jednostkowe zgodnie z paragrafem 1 wzoru umowy.
- po 1 szt. każdego rodzaju oferowanych kopert.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|