Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/76/12.

Data publikacji 2012-08-28
Data zakończenia 2012-09-05 11:00:00
Instytucja
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185801 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301250001, 301921136
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ, określający potrzeby zamawiającego. Załącznik określa typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający, rodzaj materiału zalecanego przez producenta sprzętu oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem. zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
3. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe.
4. Pod pojęciem materiały fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku i recyklingu które nie są zużywalne
w procesie drukowania, w szczególności obudów plastikowych, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Produkty powinny posiadać gwarancję producenta na terenie Polski.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia ofert materiałów eksploatacyjnych równoważnych materiałom wyprodukowanym przez producenta drukarki lub kserokopiarki.
6. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie materiał kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach nie gorszych (wydajność tonera oraz jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzenia, wytwarzane zgodnie z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością.
7. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczone materiały będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, należyte bezpieczeństwo oraz będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie.
8. Dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Odpowiednie oznaczenia powinny być umieszczone również bezpośrednio na kasecie z tonerem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru dostawy nie spełniającej tych warunków.
9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz
z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania) a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych.
10. Wykonawca zobowiąże się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/kserokopiarki, gdyby jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez wykonawcę.
Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki/kserokopiarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/kserokopiarki. Naprawa drukarki/kserokopiarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/kserokopiarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą poniesie wykonawca.
11. Wymaga się udzielenie co najmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na oferowane materiały eksploatacyjne od dnia podpisania protokółu odbioru.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)