Dostawa teczek do archiwizacji dokumentacji na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-02 09:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Skoroszyty i podobne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100134 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 228500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Mazowieckiego Oddziału Regionalnego teczek archiwizacyjnych wiązanych A4, w następującej ilości:- teczki archiwizacyjne A4: 177 800 szt. (słownie: sto siedemdziesiąt siedem tysięcy osiemset sztuk),
2. Teczki archiwizacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wszystkie wymagania zawarte w (Opisie przedmiotu zamówienia - teczki archiwizacyjne) stanowiącym Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia teczek do Mazowieckiego Oddziału Regionalny ARiMR oraz 33 Biur Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego wraz z wniesieniem we wskazane miejsce, tj.: rozładunek, rozpakowanie z palety, wniesienie, ułożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu. Szczegółowe informacje dotyczące ilości dostarczanych teczek do poszczególnych lokalizacji wraz z adresami zamieszczone są w Załączniku nr 2 do Wzoru umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga dostarczenia teczek w formie złożonej.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie będzie realizowane zgodnie z podpisaną umową od daty jej zawarcia do 30.06.2014 r. lub do momentu wcześniejszego zrealizowania całości przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
Ulica Al. Jana Pawła II 70
Nr domu 70
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-175
Województwo mazowieckie
Tel 22 5365705-06
Fax 22 8602842
Internet www.arimr.gov.pl
Regon 01061308300000
E-mail wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwie główne dostawy teczek do archiwizacji dokumentów o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto każda dostawa, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie spoełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie spoełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda poniższych dokumentów (w oryginale): a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, b) określenie zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, jeśli zakres jest inny niż wymieniony w lit. a) niniejszego ustępu wraz z pisemnym zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust.1 ustawy Pzp w przypadku: - zaistnienia konieczności zmiany ilości dostarczanych materiałów do archiwizacji do danej lokalizacji, - zmiany adresu lokalizacji, do której mają być dostarczone materiały do archiwizacji (na terenie województwa mazowieckiego). Zmiany te wymagają formy pisemnej
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.arimr.gov.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać: - pisemnie na adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa [korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241)] - faxem na numer (22) 860 28 42, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału. 2. Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla: - złożenia oferty wraz z załącznikami, - złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów, - zmiany lub wycofania oferty. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 8.00 do 15.00, - Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej tel. (22) 536 57 40 w godzinach: od 8.00 do 15.00, - Grażyna Klonowska - w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (22) 536 57 29 w godzinach: od 8.00 do 15.00, - Edwarda Wojciechowska - w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (22) 536 58 49 w godzinach: od 8.00 do 15.00
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)