Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100812 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek dla jednostek organizacyjnych Uczelni tabela A i B, oraz realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego tabela C wykazy będą stanowiły załączniki nr 1 i 1a do umowy.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia 3.1 Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na materiały eksploatacyjne równoważne oryginalnym pod następującymi warunkami:
1. Materiały eksploatacyjne równoważne muszą być materiałami fabrycznie nowymi.
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie:
a. aktualnego certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez zaoferowane tonery
norm ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych,
b. ISO/IEC 19798 w przypadku tonerów do drukarek kolorowych,
c. ISO/IEC 24712 - dla wkładów atramentowych.
3. W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu Zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez serwis autoryzowany dla danego urządzenia. Koszt ekspertyzy ponosi Wykonawca. Naprawa urządzenia winna być wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu max. 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Na czas naprawy sprzętu Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia. Jako produkt wadliwy będzie traktowany każdy produkt nie spełniający warunków deklarowanych przez dostawcę w ofercie przetargowej.
3.2 Wymagania dodatkowe:
1. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany.
2. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na
opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych
3. Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia realizacji zamówienia częściowego. Termin przydatności do użytku musi być wyraźnie oznaczony na opakowaniu zewnętrznym materiału eksploatacyjnego.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały eksploatacyjne równoważne i nastąpi uszkodzenie danego urządzenia, będące wynikiem zastosowania produktu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę, to wszelkie koszty naprawy poniesie w tym przypadku Wykonawca. Podstawa żądania przez Zamawiającego naprawy danego urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowic) będzie pisemna opinie autoryzowanego serwisu producenta drukarki. W przypadku, gdy z otrzymanej ekspertyzy będzie wynikało, iż awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem produktu równoważnego koszty związane z jej wykonaniem ponosić będzie Wykonawca. Naprawa urządzenia winna być wykonana w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu max. 7 dni od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Na czas naprawy sprzętu Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu do pracy urządzenie o tożsamych parametrach jak urządzenie oddane do naprawy. W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia (braku możliwości dokonania naprawy) Wykonawca pokryje wszystkie koszty zakupu i dostawy nowego urządzenia.
3.3 Dostawa odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt wykonawcy. Odbiorcą tuszy i tonerów będą jednostki organizacyjne uczelni. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy tuszy i tonerów dla jednostek organizacyjnych uczelni, określonych w załączniku nr 1 i 1 a do umowy, odbywały się w zwykłe dni tygodnia w godzinach od 10:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnej dostawy tuszy i tonerów na wskazany adres, przy czym jej koszt należy wliczyć w łączną wartość oferowanych artykułów.
3.4 Zamówienie będzie zawierać:
a. wykaz pozycji - przedmiotowo oraz ilościowo,
b. adres odbiorcy,
c. nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy (wzór wg załącznika nr 3 do umowy).
3.5 Zamówienie zbiorcze kierowane będzie do Wykonawcy przez Dział Gospodarczy
i Zaopatrzenia UP w dni robocze w godzinach pracy Wykonawcy.
3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zależności od zapotrzebowania z jednostek organizacyjnych Uczelni.
3.7 Termin dostawy może wynieść maksymalnie 24 godz. od chwili złożenia zamówienia faksem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
Ulica ul. Wojska Polskiego 28
Nr domu 28
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-637
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8487023, 8487043
Fax 061 8487043, 8487145
Internet www.au.poznan.pl
Regon 00000184400000
E-mail zampub@au.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych) w terminie do dnia 03 kwietnia 2014 r. do godz. 8:00
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia
Wiedza wykażą co najmniej 2 dostawy a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonaną dostawę w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 400 000,00 PLN brutto każda oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Potencjał na podstawie oświadczenia
Zdolne na podstawie oświadczenia
Sytuacja na podstawie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz oferty Formularz cenowy Wykaz zrealizowanych dostaw Istotne postanowienia umowy.11. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, nie pochodzących od producenta sprzętu, Wykonawca przedłoży dokument - raport z testu wydajności potwierdzający wydajność materiałów równoważnych mierzoną zgodnie z normami, o których mowa w SIWZ pkt III ppkt 3.1 ppkt 2. Wypełniony formularz cenowy na płycie CD w formacie EXEL,
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.up. poznan.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek zgodnie z tabelą C realizowane będą w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (nr projektów: POIG.01.01.02-00-074/09, POIG.01.01.02-00-061/09, POIG.01.03.01-00-101/08 POLAPGEN, POIG.01.03.01-00-129/09, POIG.01.03.01-00-132/08).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)