Dostawa materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Sprzęt do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100876 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000, 302345003, 325811000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych niżej wyszczególnionych materiałów i sprzętu do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych: - Akumulatory AA (2700-3000mAh) - ilość 29 szt., - Akumulatory AAA (750mAh lub więcej) - ilość 27 szt., - Alkohol izopropylowy w sprayu 250 ml - ilość 35 szt., - Bateria do notebooka ASUS B43F - ilość 6 szt., - Bateria do notebooka DELL LATITUDE E5430 - ilość 22 szt., - Bateria do notebooka DELL LATITUDE E5530 - ilość 5 szt., - Bateria do notebooka HP6530B - ilość 14 szt., - Dysk twardy min. 500GB 2,5 cala - ilość 12 szt., - Filtr TYP-1 (do tonera kolorowego) do odkurzacza do tonerów - ilość 6 szt., - Filtr TYP-2 (do tonera czarnego) do odkurzacza do tonerów - ilość 20 szt., - Kabel UTP skrętka drut (w opakowaniu 305m) - 100% miedziana - ilość 5 szt., - Kabel UTP skrętka linka (w opakowaniu 305m) - 100% miedziana - ilość 4 szt., - Kabel HDMI (10m) - ekranowany - ilość 4 szt., - Kabel RGB 10m - ekranowany - ilość 4 szt., - Kabel USB - LPT Centronics - min. 3 metry - ilość 35 szt., - Kabel USB A-B 1,8m (ekranowany z filtrem) - ilość 75 szt., - Kabel USB A-B 3m (ekranowany z filtrem) - ilość 80 szt., - Kabel USB A-B 5m (ekranowany z filtrem) - ilość 25 szt., - Klawiatura USB standardowa QWERTY - ilość 44 szt., - Klucz do gniazd elektrycznych z blokadą (po 10 szt.) - ilość 45 szt., - Kołki coolera push pin lga 775 1155 - ilość 50 szt., - Kompresor min. 6l o mocy min. 1,5KM, 230V, przepływ powietrza co najmniej 180l/min format walizkowy - ilość 2 szt., - Latarka czołowa ledowa na baterie typu AAA z możliwością ustawienia kąta świecenia - ilość 5 szt., - Latarka ręczna ledowa na baterie typu AAA lub AA - ilość 8 szt., - Lutownica oporowa min. 80W (zestaw z cyną i kalafonią) - ilość 3 szt., - Lutownica transformatorowa min. 100W (zestaw z cyną i kalafonią) - ilość 2 szt., - Mysz USB z rolką (scroll) - optyczna - ilość 52 szt., - Narzędzie do zaciskania wtyków RJ 4,6 i 8pin (cięcie i odizolowanie przewodów płaskich, zaciskanie wtyków typu RJ9 -4p4c, 4p2co szerokości 7,65mm; zaciskanie wtyków typu RJ12 -6p6c, Rj11 -6p4c,6p2c o szerokości 9,65mm; zaciskanie wtyków typu RJ44-8p8c,8p6c,8p4c o szerokości 11,68mm - ilość 4 szt., - Narzędzie uderzeniowe typu LSA z sensorem - ilość 4 szt., - Odkurzacz serwisowy do tonerów z wymienianymi filtrami (typ1 i typ2). Silnik co najmniej 750W z zabezpieczeniem termicznym. W zestawie co najmniej: wąż ssący rozciągliwy, ssawka giętka, ssawka szczelinowa, kabel zasilający - ilość 4 szt., - Opaska typu rzep do kabli (szerokość 19 mm długość 10m) - ilość 16 szt., - Opaski zaciskowe 10 cm (opakowanie 100szt) - ilość 13 szt., - Opaski zaciskowe 20 cm (opakowanie 100szt) - ilość 10 szt., - Pasta silikonowa termoprzewodząca 100g - ilość 6 szt., - Patchcord UTP 6e 1,5 metra - ilość 565 szt., - Patchcord UTP 6e 10 metrów - ilość 80 szt., - Patchcord UTP 6e 2 metry - ilość 175 szt., - Patchcord UTP 6e 3 metry - ilość 195 szt., - Patchcord UTP 6e 5 metry - ilość 130 szt., - PenDrive 16GB (prędkość odczytu min. 33MB/s, prędkość zapisu min. 7MB/s) - ilość 4 szt., - PenDrive 32GB (prędkość odczytu min. 33MB/s, prędkość zapisu min. 7MB/s) - ilość 6 szt., - PenDrive 64GB (prędkość odczytu min. 33MB/s, prędkość zapisu min. 7MB/s) - ilość 11 szt., - PenDrive 8GB (prędkość odczytu min. 33MB/s, prędkość zapisu min. 7MB/s) - ilość 100 szt., - Pędzel do czyszczenia okrągły - ilość 8 szt., - Pędzel do czyszczenia prosty - ilość 9 szt., - Pianka czyszcząca do monitorów LCD - 250 ml - ilość 577 szt., - Pianka czyszcząca do plastików - 250 ml - ilość 569 szt., - Pielucha tetrowa 80x80 100% bawełna - ilość 825 szt., - Płyn do czyszczenia/regeneracji wałków gumowych pojemność min. 1 litr - ilość 9 szt., - Płyta CD 800MB jednokrotnego zapisu - ilość 450 szt., - Płyta czyszcząca do napędów CD i DVD - ilość 15 szt., - Płyta DVD 4,7 GB jednokrotnego zapisu - ilość 550 szt., - Powietrze w sprayu min. 250 ml - ilość 580 szt., - Przełącznik USB 2/1. Przełączanie pomiędzy urządzeniami i komputerami przez skrót klawiszowy, końcówka 1 - 2xUSB B, końcówka 2- 1xUSB A - ilość 5 szt., - Stacja dokująca HDD USB 3.0 CLONE na dyski 2,5 i 3,5 cala - ilość 6 szt., - Szczypce elektroniczne boczne tnące 110mm - ilość 7 szt., - Szczypce elektroniczne kombinerki 120 mm - ilość 5 szt., - Szczypce elektroniczne wydłużone proste 125 mm - ilość 5 szt., - Szczypce elektroniczne wydłużone wygięte 125 mm - ilość 6 szt., - Taśma czyszcząca do streamera DAT - ilość 11 szt., - Taśma czyszcząca do streamera LTO3 - ilość 3 szt., - Taśma do streamera DAT-72 pojemność natywna min. 36GB - ilość 31 szt., - Taśma do streamera LTO3 Ultrium3 400/800 GB - ilość 11 szt., - Taśma montażowa srebrna (jednostronna) - ilość 3 szt., - Tester okablowania UTP z wyświetlaczem LCD (mierzenie długości przewodu, wykrywanie uszkodzeń kabla, mapa połączeń, generator sygnału) - ilość 5 szt., - Tester zasilaczy ATX, BTX, ITX z wyświetlaczem LCD - ilość 8 szt., - Uniwersalna ładowarka AAA i AA na minimum 4 akumulatory ładowane jednocześnie - ilość 4 szt., - Wkrętak akumulatorowy łamany/prosty (wymienne końcówki) z ładowarką w komplecie - ilość 4 szt., - Wtyk typu RJ 45 kat.5E UTP 100% miedziane piny - ilość 950 szt., - Zasilacz do notebooka ASUS B43F - ilość 6 szt., - Zasilacz do notebooka DELL LATITUDE E5430 - ilość 6 szt., - Zasilacz do notebooka DELL LATITUDE E5530 - ilość 4 szt., - Zasilacz do notebooka HP6530B - ilość 8 szt., - Zestaw śrubokrętów tradycyjnych z utwardzanymi końcówkami - ilość 3 szt., - Ściereczki soft (w rolce 50szt), 25x39cm - ilość 10 rolek, - Tasiemki DDS3 min. 125m 24GB - ilość 30 szt., - Przejściówka PS2/USB (aby wpiąć czytnik z wtyczką PS2) - ilość 10 szt. Podane ilości są szacunkowe. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegółowo został określony w części II SIWZ oraz warunkami zawartymi we wzorze umowy określonymi w części IV SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Ulica ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45
Nr domu 45
Miejscowość Chorzów
Kod Pocztowy 41-500
Województwo śląskie
Tel 032 3490538
Fax 032 3490580
Internet www.zus.pl/zampub
Regon 00001775600127
E-mail zuschorzow@poczta.internetdsl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 3 200,00 zł słownie: trzy tysiące dwieście zł. 2. Wadium można wnieść w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Jeżeli oferta będzie zabezpieczona wadium w innej formie niż podano w pkt 2, lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem niżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. a) KONTO DLA WPŁATY WADIUM: Bank PKO BP S.A. 78 1020 5590 0000 0002 9050 7012, b) Na przelewie należy umieścić informację: Materiały i sprzęt do bieżących napraw i konserwacji urządzeń komputerowych III - 2014 6. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2b-2e kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium wskazane jest dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium (w formie określonej w pkt 2b-2e) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie pokój 328, piętro III. Prosimy nie załączać oryginału wadium do oferty. 8. Z treści dokumentu wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać: - określenie przedmiotu zamówienia, - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji (instytucja wystawiająca gwarancje lub poręczenie), - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (ZUS Oddział w Chorzowie), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta na jego konto. Ponadto gwarancja nie może zawierać żadnych dodatkowych wymagań wobec Zamawiającego, np. żądania pośrednictwa banku Zamawiającego lub innego tego typu instytucji, a spory mogące wyniknąć z niniejszej gwarancji podlegają rozpoznaniu przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wysokości i formie (także na przedłużony termin związania ofertą) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie tego samego rodzaju co niniejsze zamówienie (jedno zamówienie - jedna umowa) spełniające niżej podane wymagania: - zamówienie związane było z dostawą materiałów służących do serwisu sprzętu komputerowego lub biurowego, - zamówienie o wartości brutto min. 60000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł)
Sytuacja Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada do dyspozycji własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Oprócz dokumentów wymieninych w pkt III.4) Wykonawcy dołączają do formularza oferty następujące dokumenty: - oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (sporządzone wg wzoru stanowiącego załacznik nr 6 do części III SIWZ - formularza oferty), - formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do części III SIWZ - formularza oferty, - oświadczenie dotyczące wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do części III SIWZ - formularza oferty, - pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, - kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli jest wniesione w innej formie niż pieniężna - zaleca się dołączenie, jeżeli dotyczy. Ponadto Wykonawca złoży na formularzu oferty oświadczenie, że posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości niezbędnej do wykonania zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian, zgodnie z wzorem umowy załączonym do SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl/zampub
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, III piętro, pokój 325
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, Sekretariat, III piętro, pokój 328
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)