Dostawa preparatów do higieny kuchni dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze

Data publikacji 2014-03-26
Data zakończenia 2014-04-08 10:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102214 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398312101, 398312204, 398312307, 398312400, 398320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa preparatów do higieny kuchni dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ulica ul. Ogińskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Jelenia Góra
Kod Pocztowy 58-506
Województwo dolnośląskie
Tel 75 7537286
Fax 75 7543883
Internet www.spzoz.jgora.pl
Regon 00029364000000
E-mail przetargi1@spzoz.jgora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Oferta ma być zabezpieczona wadium w kwocie - 1.608,00 zł a) wadium ma być wniesione do dnia 08.04.2014 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) .
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a) wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b) szczegółową ofertę cenową (załącznik nr 1) c) określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: max 6 dni robocze , dostawa na cito 48 godzin - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2; d) określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 60 dni )- należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 , e) określenie stałości cen ( min. 24 miesiące od daty obowiązywania umowy ) - należy wpisać do formularza oferty, f) określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (zgodnie z terminem określonym w pkt. 2 l) SIWZ ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2 , g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, h) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i) oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej k) oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 6 dni od daty podpisania umowy zamontuje bezpłatnie elektryczne dwustystemowe automaty dozujące z widocznym alarmem informującym o braku produktu oraz sondą konduktometryczną badającą min. stałość stężenia produktu (do 3 maszyn) jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji nr 1 ). Do oferty należy dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego. l) oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 6 dni od daty podpisania umowy zamontuje bezpłatnie dwustystemowe automaty dozujące z widocznym alarmem informującym o braku produktu (do 6 maszyn), jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji nr 2). Do oferty należy dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego. m) oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 6 dni od daty podpisania umowy zamontuje bezpłatnie systemy dozujące do pianowego mycia i dezynfekcji z 15 m wężem oraz pistoletem z wytwornicą piany (do 5-ciu stanowisk) jak również zapewni bezpłatny regularny serwis sprzętu na czas trwania umowy ( dotyczy : pozycji 6 ). Do oferty należy dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego. n) oświadczenie Wykonawcy, że w terminie 6 dni od daty podpisania umowy zamontuje bezpłatnie systemy dozujące do pianowego mycia i dezynfekcji z 15 m wężem oraz pistoletem z wytwornicą piany (do 5-ciu stanowisk) oraz automatyczne systemy przepływowe do stosowania 1-go. Produkt z 1-no metrowym wężem dozującym w ilości 10 szt. ( dotyczy : pozycji 7 ). Do oferty należy dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego. o) dołączyć opis produktu oraz kartę charakterystyki preparatu chemicznego ( dot. pozycji 3,4,5 ) z zaznaczeniem do której pozycji został dołączony wymagany dokument
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzoz.jgora.pl
Adres uzyskania siwz W.C.S .K.J w Jeleniej Górze, 58-506, ul. Ogińskiego 6, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto.
Data składania wniosków 08/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)