Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rügenwalde - Darłowo. Miasto nad Bałtykiem

Data publikacji 2014-03-26
Data zakończenia 2014-04-14 14:00:00
Instytucja Muzeum Zamek Książąt Pomorskich
Miejscowość Darłowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt wystawowy,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102374 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006, 453100003, 323220006, 302000001, 798200008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla stworzenia ekspozycji oraz zakup sprzętów ekspozycyjnych, dostaw, montaży - w zakresie i tematyce określonej w koncepcji i scenariuszu wystawy obejmujące następujące zadania :
Zadanie nr III
1) dostawa manekinów 16 szt.,
2) dostawa strojów dla manekinów (3 komplety strojów dostojników, 1 komplet ubioru króla Eryka, 5 kompletów ubiory mieszczan, 1 komplet ubiór woja pomorskiego, 1 komplet ubiór Wikinga, 1 komplet ubiór mnicha, 1 komplet ubiór rzemieślnika, 1 komplet ubiór osadnika, 1 komplet plażowy damski).
Zgodnie z załącznikami Nr 11 i 12.

Zadanie nr IV
1) dostawa replik naczyń drewnianych (łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt. , desek do chleba 3 szt., rękojeści do noża krótkiego i długiego x 1 szt.),
2) dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w kościele Mariackim w Darłowie.
Zgodnie z załącznikami Nr 13, 19.

Zadanie nr V
1) dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców (mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt., dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt.),
2) dostawa replik noży z pocz.. XIV w. (nóż długi, nóż krótki, nóż długi z rękojeścią x 1 szt.)
Zgodnie z załącznikami Nr 14 i 15.

Zadanie nr VIII
1) dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt.,
2) dostawa 2 koszy wiklinowych ( z transportem)
Zgodnie z załącznikiem Nr 20 i 21.
Zadanie nr XV
1) dostawa wykładziny z nadrukiem bruku szer.1,35 -1,40 m dł. 43 mb,
2) dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) szer. 1 m, długość -70 m,
3) dostawa wykładziny uzupełniającej ( czarna) szer. 1 m, długość 120 m,
4) dostawa materiałów (styroduru) na makietę bastionu 1m³.
Zgodnie z załącznikiem Nr 35, 36 i 34.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożeń oprogramowania systemów, przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów.
3. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość.
4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowego, nieużywanego , nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE.
5. Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z dokumentacją powykonawczą w języku polskim.
7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36 -miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Zamek Książąt Pomorskich
Ulica ul. Zamkowa 4
Nr domu 4
Miejscowość Darłowo
Kod Pocztowy 76-150
Województwo zachodniopomorskie
Tel 0-94 3142351
Fax 0-94 3142351
Regon 33032734000000
E-mail biuro@muzeumdarlowo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/07/2014
Wadium 1. Zadanie nr III - 1500,00 zł 2. Zadanie nr IV - 50,00 zł 3. Zadanie nr V - 50,00 zł 4. Zadanie nr VIII - 50,00 zł 5. Zadanie nr XV - 500,00 zł 18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 41.1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia w niej zawarte mogą ulec zmianom i mogą dotyczyć: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c. Wystąpienie okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-c, termin może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 3) Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 5) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. 41.2. W/w zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 41.3. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.muzeumdarlowo.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Zamek Książąt Pomorskich , ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo
Data składania wniosków 14/04/2014
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Muzeum Zamek Książąt Pomorskich, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego pn. Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 -2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)