1. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla stworzenia ekspozycji oraz zakup sprzętów ekspozycyjnych, dostaw, montaży - w zakresie i tematyce określonej w koncepcji i scenariuszu wystawy obejmujące następujące zadania :
Zadanie nr III
1) dostawa manekinów 16 szt.,
2) dostawa strojów dla manekinów (3 komplety strojów dostojników, 1 komplet ubioru króla Eryka, 5 kompletów ubiory mieszczan, 1 komplet ubiór woja pomorskiego, 1 komplet ubiór Wikinga, 1 komplet ubiór mnicha, 1 komplet ubiór rzemieślnika, 1 komplet ubiór osadnika, 1 komplet plażowy damski).
Zgodnie z załącznikami Nr 11 i 12.
Zadanie nr IV
1) dostawa replik naczyń drewnianych (łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt. , desek do chleba 3 szt., rękojeści do noża krótkiego i długiego x 1 szt.),
2) dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w kościele Mariackim w Darłowie.
Zgodnie z załącznikami Nr 13, 19.
Zadanie nr V
1) dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców (mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt., dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt.),
2) dostawa replik noży z pocz.. XIV w. (nóż długi, nóż krótki, nóż długi z rękojeścią x 1 szt.)
Zgodnie z załącznikami Nr 14 i 15.
Zadanie nr VIII
1) dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt.,
2) dostawa 2 koszy wiklinowych ( z transportem)
Zgodnie z załącznikiem Nr 20 i 21.
Zadanie nr XV
1) dostawa wykładziny z nadrukiem bruku szer.1,35 -1,40 m dł. 43 mb,
2) dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) szer. 1 m, długość -70 m,
3) dostawa wykładziny uzupełniającej ( czarna) szer. 1 m, długość 120 m,
4) dostawa materiałów (styroduru) na makietę bastionu 1m³.
Zgodnie z załącznikiem Nr 35, 36 i 34.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożeń oprogramowania systemów, przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów.
3. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość.
4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowego, nieużywanego , nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE.
5. Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z dokumentacją powykonawczą w języku polskim.
7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36 -miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. |