Modernizacja 4 oddziałów przedszkolnych w Gminie Kuryłówka

Data publikacji 2014-03-26
Data zakończenia 2014-05-09 09:30:00
Instytucja Gminny Zespół Obsługi Szkół
Miejscowość Kuryłówka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64267 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000003, 391621006, 351000000, 302300000, 453324007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest modernizacja 4 oddziałów przedszkolnych w Gminie Kuryłówka w zakresie dostosowania pomieszczeń, zakupu, dostawy i montażu wyposażenia.
Całość działania podzielona jest na części w zakresie całości zamówienia. Postępowanie dotyczy 4 oddziałów przedszkolnych w szkołach:
1. Szkoła Podstawowa w Kuryłówce, Kuryłówka 431- 2 oddziały
2. Szkoła Podstawowa w Brzyskiej Woli, Brzyska Wola 169 - 1 oddział
3. Szkoła Podstawowa w Dąbrowicy, Dąbrowica 6A - 1 oddział
W w/w szkołach należy dostosować pomieszczenia, dokonać zakupu, dostawy i montażu dostarczonego wyposażenia.
Odbioru dokonają poszczególni Dyrektorzy Szkół. Specyfikacja szczegółowa co do zakresu i miejsca zawarta jest w pkt. 4 niniejszego Działu.
Część I - Dostosowanie pomieszczeń w 4 oddziałach przedszkolnych (niebieski)
Część II - Zakup i dostawa sprzętu AGD, do utrzymania czystości w pomieszczeniach, zakup mebli i drobnego wyposażenia z montażem (pomarańczowy).
Część III - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek oraz pomocy plastycznych (zielony).
Część IV - Zakup i dostawa sprzętu ICT i audiowizualnego (żółty).

Opis

W ramach wykonania części należy uwzględnić demontaż starych urządzeń oraz montaż nowych z ewentualnym wykonaniem nowych podejść oraz miejscowa naprawa połaci jeśli zostaną uszkodzone przy montażu. Podłączenie bezpośrednie urządzeń do istniejących instalacji. Utylizację i odebranie starych urządzeń oraz śmieci po robotach.W ramach wykonania części należy uwzględnić dostawę oraz montaż mebli w miejscu uzgodnionym z Dyrektorami poszczególnych szkół z ich ewentualnym dopasowaniem. Dostawę innych urządzeń na poszczególne placówki.W ramach wykonania części należy uwzględnić dostawę pomocy na poszczególne oddziały szkolne.W ramach wykonania części należy uwzględnić dostawę, podłączenie oraz uruchomienie wraz z konfiguracją fabrycznie nowego sprzętu na poszczególne oddziały. Sprzęt uważać się będzie za odebrany jeśli będzie pracował prawidłowo oraz będzie miał zainstalowane i skonfigurowane odpowiednie oprogramowanie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Obsługi Szkół
Ulica Kuryłówka 431
Nr domu 431
Miejscowość Kuryłówka
Kod Pocztowy 37-303
Województwo podkarpackie
Tel 0-17 243 80 94
Fax 0-17 240 30 00
Internet www.kurylowka.biuletyn.net
Regon 69038424000000
E-mail GZOS@POCZTA.ONET.PL
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/08/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. Ocena warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza 1. Dla części I zadania: W ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie - oferenci byli wykonawcą przy realizacji co najmniej jednej roboty o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu - przez podobny charakter robót należy rozumieć roboty w zakresie budowy (remontu) przy robotach sanitarnych pomieszczeń. 2. 3.1.2. Dla części II do IV zadania: W ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności był krótszy - w tym okresie - oferenci byli wykonawcą przy realizacji co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu - przez podobny charakter dostaw należy rozumieć dostawy w zakresie tożsamych elementów dla każdej części zadania osobno i wielkości co najmniej 60% ceny oferowanej. Zestawienie może być osobne dla każdej części od II do IV lub wspólne wszystkich części od II do IV.
Potencjał nie uszczegółowiono - oświadczenie
Zdolne nie uszczegółowiono - oswiadczenie
Sytuacja nie uszczegółowiono - oswiadczenie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Ewentualne oświadczenie wskazanego w ofercie ZAŁĄCZNIK nr 1 - Oświadczenia oferenta (2/3) pkt.17 - podwykonawcy o przyjęciu zobowiązania. Na osobnej karcie należy dołączyć: dokładne dane podwykonawcy; opis podzlecania składników prac jakie zostaną zlecone podwykonawcy oraz załączyć dokumenty zgodnie z opisem pkt. 1.5 siwz. 2. Dokumenty oferty wspólnej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w jej elementach dotyczących: 1 terminów zawartych w umowie - w związku z możliwością wystąpienia zjawisk wyższych oraz elementów związanych z dofinansowaniem; ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych; 2 ostatecznej kwoty zadania, związanej z rozliczeniem powykonawczym dla elementów robót zamiennych lub nie wykonanych. 3 zmiany osób uczestniczących w realizacji zadania 4. ustawowej zmiany podatku VAT 5. innych, których nie można było przewidzieć w dniu podpisywania umowy a mających wpływ na ostateczne wykonanie zadania w zakresie niezbędnym do celu jakiemu ma służyć.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.kurylowka.biuletyn.net
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego
Data składania wniosków 09/05/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedziba Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)