Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz świadczenie usługi serwisu w ramach projektu pn. `Innowacje dla integracji cyfrowej - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie K@lisza`

Data publikacji 2014-03-27
Data zakończenia 2014-04-07 15:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65485 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006, 302130005, 302321108, 324200003, 483100004, 486200000, 487600003, 302372001, 302372403, 516000008, 503120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 140 komputerów wraz z oprogramowaniem (w tym system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie antywirusowe) oraz urządzeń peryferyjnych (drukarki i przełączniki sieciowe), zgodne z specyfikacją techniczną ujętą w pkt 4 SIWZ oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SIWZ, w tym projekcie umowy.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy i zainstaluje na własny koszt sprzęt komputerowy u beneficjentów ostatecznych (patrz objaśnienie pojęć w pkt 3.1. SIWZ) w następujących ilościach:
a) 60 komputerów stacjonarnych z monitorami zostanie zainstalowanych w gospodarstwach domowych (po 1 zestawie w każdym gospodarstwie),
b) 59 komputerów stacjonarnych typu `All in one` i 21 notebooków oraz drukarki laserowe monochromatyczne (9 sztuk) i przełączniki sieciowe (14 sztuk) zostaną zainstalowane w 9 jednostkach podległych.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, montażu i uruchomienia 140 komputerów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń peryferyjnych objętych przedmiotem zamówienia u beneficjentów ostatecznych w ciągu 42 dni, licząc od dnia zawarcia umowy. Świadczenie serwisu gwarancyjnego odbywać się będzie na zasadach określonych w tabelach zamieszczonych w punkcie 4.4 SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarty jest w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliszu
Ulica ul. Obywatelska 4
Nr domu 4
Miejscowość Kalisz
Kod Pocztowy 62-800
Województwo wielkopolskie
Tel 062 7574510
Fax 062 7576366
Internet mops.kalisz.ibip.pl
Regon 00334060100000
E-mail mops.kalisz@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 13.000,00 PLN.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 PLN brutto (tej jednej dostawy).
Potencjał Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa wyżej tylko takich dostaw, które potwierdzą spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.3.2) ogłoszenia wraz ze złożeniem dowodów (w tym poświadczeń) czy dostawy wskazane w tym wykazie zostały wykonane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające jeżeli oferowany dla komputerów/notebooków procesor nie występuje w załączonej do SIWZ tabeli do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu przeprowadzonych testów w ogólnym teście Passmark Performance Test Benchmark CPU Mark potwierdzający osiągnięte wyniki dla oferowanego procesora.
Inne dokumenty 1) podpisany `Formularz oferty` zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy ( oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 5) w sytuacji gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie i w jaki sposób będzie wykonywane np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę artykułów składających się na przedmiot umowy na artykuły o parametrach nie gorszych niż określone przez Zamawiającego i spełniające minimalne wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, o ile zmiana taka nie będzie wiązać się ze wzrostem wynagrodzenia dla Wykonawcy, a wynika z powodu zmiany parametrów technicznych lub funkcjonalnych artykułów, wycofania ich ze sprzedaży, zaprzestania ich produkcji lub dystrybucji lub w przypadku upadłości producenta.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz mops.kalisz.ibip.pl (zakładka Zamówienia publiczne)
Adres uzyskania siwz pok. nr 11 (I piętro budynku MOPS w Kaliszu przy ul. Obywatelskiej 4) - druk nieodpłatny lub można otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca).
Data składania wniosków 07/04/2014
Godzina składania wniosków 15:30
Miejsce wyłącznie w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu, przy ul. Obywatelskiej 4, pokój nr 2.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 757 63 66, z zastrzeżeniem pkt 5 i 6. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego. 5. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 6. W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym i w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Emilian Gołębiowski tel. +48 506162271. 8. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Zamówienie, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka `Innowacje dla integracji cyfrowej - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie K@lisza`, umowa o dofinansowanie nr - POIG.08.03.00-30-048/13-00`.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)