Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Ulica |
ul. Spokojna 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-074
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 44 16 636
|
Fax |
81 44 06 308; 81 44 16 535
|
Internet |
www.lubelskie.pl
|
Regon |
43101917000000
|
E-mail |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. wiedzy i doświadczenia jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na opracowaniu projektu regionalnego (tj. oddziaływującego na terenie wybranego regionu) kampanii informacyjno-promocyjnej, zaplanowaniu mediów dla tej kampanii i przeprowadzeniu jej. Wartości każdej z usług co najmniej 180 000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
|
Zdolne |
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli:
a) dysponuje osobą przewidzianą na kierownika projektu która posiada:
-minimum 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu,
-minimum 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, w tym każda obejmująca planowanie mediów,
-doświadczenie w produkcji lub nadzorze nad produkcją, co najmniej 4 spotów reklamowych w ramach dwóch różnych kampanii reklamowych;
-doświadczenie w realizacji eventów promocyjnych, w tym we współpracy
z agencjami impresaryjnymi,
b) dysponuje dwoma osobami przewidzianymi na członków Zespołu ds. Kreacji z których każda posiada:
-minimum 2 lata stażu pracy w branży usług reklamowych,
-doświadczenie w przygotowaniu kreacji, co najmniej jednej kampanii informacyjnej, edukacyjnej lub społecznej, obejmującej w sumie następujące nośniki przekazu: telewizja i prasa.
Funkcji kierownika projektu i członka zespołu nie można łączyć
|
Sytuacja |
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 350 000,00 PLN
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
NO
|
Liczba wyk |
3
|
Wybor wyk |
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w celu wyboru wykonawców w sytuacji gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie o udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający przyzna po 1 punkcie (zgodnie z metodą zero-jedynkową) za wykazanie każdej kolejnej usługi ponad minimum określone w Sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu, spełniającej wymagania określone w Sekcji III.3.2 Ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający przyznaje punkty jedynie za usługi zakończone przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu wykazania ww. usług należy przedłożyć wykaz wykonanych kolejnych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wzór wykazu stanowi załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Dokumenty te (wykaz kolejnych usług oraz dowody potw. należyte wykonanie) w przypadku braku któregokolwiek nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art 26 ust. 3 ustawy. Brak kompletu dokumentów składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie spowoduje nieprzyznanie punktu za daną usługę (brak dowodu) bądź za wszystkie usługi (w przypadku niezałączenia wykazu kolejnych usług pomimo złożenia dowodów należytego wykonania). Zamawiający dopuszcza możliwość wyjaśnienia treści dokumentów na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy jak i zwrócenia się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji bezpośrednio Zamawiającemu.
3. Do udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych trzech (3) Wykonawców z największą liczbą punktów. W przypadku gdy kilku Wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów na ostatniej pozycji kwalifikującej do udziału w kolejnym etapie postępowania, a ilość przekroczy przewidywaną liczbę 3 Wykonawców, to Zamawiający zaprosi tych wszystkich Wykonawców do składania ofert wstępnych.
4. Zamawiający podczas prekwalifikacji będzie przyznawał punkty tylko za potencjał Wykonawcy/łączny potencjał Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie mogą odwoływać się w zakresie prekwalifikacji do potencjału podmiotu trzeciego w oparciu o treść normy z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. Jest to natomiast dopuszczalne w przypadku wykazania spelnienia warunku.
5. W przypadku gdy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostanie złożony wykaz kolejnych usług (punktowanych), natomiast wykaz wykonanych usług na potwierdzenie spelnienia warunków udziału w postępowaniu nie zostanie złożony, Zamawiający (po zastosowaniu procedury wezwania na podstawie art 26 ust. 3 ustawy, w przypadku jej negatywnego wyniku) może wykorzystać kolejne wykazane usługi (punktowane) w pierwszej kolejności do wykazania spełnienia warunku dot. wiedzy i doświadczenia a następnie do nadawania punktów w celu wyboru wykonaców którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Punktacja zostanie w tym przypadku odpowiednio zmnejszona o usługi wykazane na spełnienie warunku.
6. Zawarcie większej liczby usług niż wymagana (tj. 2) w wykazie usług składanym w celu potwierdzenia spełnienia warunku dot. posiadanej wiedzy i doświadczenia, pod warunkiem załaczenia dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie spowoduje przyznanie punktu za te usługi.
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Umowa może ulec zmianie, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiana wynika z konieczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
OCENA SCENARIUSZA REKLAMY TV
|
Kryt 2p |
15
|
Kryt 3 |
OCENA EVENTÓW PROMOCYJNYCH
|
Kryt 3p |
15
|
Kryt 4 |
OCENA KREACJI PROMOCYJNEJ KALENDARZY I ULOTKI PROMOCYJNEJ
|
Kryt 4p |
15
|
Kryt 5 |
OCENA PLANU MEDIALNEGO I ALOKACJI MEDIALNEJ
|
Kryt 5p |
5
|
Adres uzyskania siwz |
Wraz z zaproszeniem do składania ofert wstepnych zamawiajacy przekarze specyfikacje
istotnych warunków zamówienia
|
Data składania wniosków |
18/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4,
20- 074 Lublin
(I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
I. Wynagrodzenie jest współfinansowane w 85 % ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST.
II. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia: 1. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferta, muszą być złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zaleca się złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z wzorem opracowanym przez Zamawiającego. Wraz z wnioskiem należy złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem (postępowaniami) o udzielenie zamówienia publicznego w szczególności podpisania i złożenia wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik powinien być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty o których mowa w rozdz. III.4.2) i 4) ogłoszenia o zamówieniu oraz ww. pełnomocnictwo składane są przez każdego z Wykonawców ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, pozostałe dokumenty składane są przez pełnomocnika wykonawców. c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. III.4.1) do 4) ogłoszenia o zamówieniu d) wykaz wykonanaych kolejnych usług - zgodnie z wymaganaimi określonymi w sekcji IV.1.2 ogłoszenia o zamówieniu. Wzory wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń i wykazów które stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu zamieszczone są na stronie http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85 4. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 3 lit. a i b muszą być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane do wniosku oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia, inne niż pełnomocnictwo i oświadczenia, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania
Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa; 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami powinien być sporządzony w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców lub podmiotów trzecich są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego wykonawcę lub te podmioty. 7. Wniosek należy umieścić w jednym zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone
nazwą firmy i adresem Wykonawcy oraz opisane: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Przygotowanie na podstawie istniejącej strategii oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej możliwościom pozyskania wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego w perspektywie finansowej 2014-2020 [OP-IV.272.123.2014.PWW]. Wniosek należy zaadresować jak poniżej: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin. 8. Oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 9. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 9. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej, podane w walutach obcych, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 11. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia są: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2) wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępwoaniu 3) wzór umowy 4) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępwoani 5) wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy 6) wzór Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej/informacji o tym, że
wykonawca nie należy do grupy kapitałowej 7) wzór wykazu osób 8a) wzór wykazu usług 8b) wzór wykazu kolejnych usług
|
Czy unieważnienie |
Tak
|