Dostawa i montaż 500 metalowych szafek ubraniowych dla Samorządowego Zespołu Oświaty i Kultury w Rojewie

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-18 10:00:00
Instytucja Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury
Miejscowość Rojewo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266468 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 500 sztuk szafek ubraniowych, czterokomorowych, wolnostojących typ L wraz ich montażem dla Samorządowego Zespołu Oświaty i Kultury w Rojewie Dostawa szafek obejmuje:
- dostarczenie do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godzinach między 9:00 a 15:00,
- rozładunek oraz wniesienie do wskazanego pomieszczenia,
- ustawienie oraz zamontowanie dostarczonych szafek w szatni
3. Wymagania konstrukcyjne:
Wymiary: wysokość 1800 mm x szerokość 800 mm x głębokość co najmniej 480 mm.
Konstrukcja z blachy stalowej zgrzewanej o grubości: korpus co najmniej 0.8 mm, drzwi co najmniej 1,0 mm, zabezpieczonej antykorozyjnie - fosforyzowanej.
Szafki muszą być pomalowane proszkowo: korpus oraz wnętrze szafek w dowolnym kolorze (ale taki sam dla wszystkich szafek), natomiast drzwi wszystkich szafek w jednym kolorze, do wyboru: żółtym lub zielonym lub niebieskim, o jasnym odcieniu.
Szafka musi się składać się z czterech komór w kształcie litery L. Każda z komór powinna być wyposażona w półkę i jeden podwójny haczyk.
Drzwi oraz tylna ściana szafki muszą być wyposażone w otwory wentylacyjne.
Na drzwiach szafki musi być miejsce na identyfikator.
Drzwi każdej z komór powinny być zamykane zamkiem na kartę magnetyczną. Musi być umożliwione otwarcie wszystkich zamków w dostarczonych szafkach jednym dodatkowym kluczem( kartą) tzw.: dyrektorskim.
Szafka powinna być wykonana na cokole, a także posiadać stopki regulacyjne umożliwiające jej wypoziomowanie.
4. Szafki powinny zostać zamontowane we wskazanym miejscu przez zamawiającego
5. Szafki muszą być zamontowane w taki sposób, aby nie było możliwe ich swobodne przemieszczanie. Należy zastosować takie rozwiązanie konstrukcyjne by w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa była możliwość łączenia szafek do siebie i do podłogi (posadzki). Powinna być możliwość łączenia szafek w moduły przy tworzeniu ciągów regałowych. Uwaga: Szafki muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności bądź deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną.
6. Dostarczone szafki muszą być fabrycznie nowe, nieeksploatowane przez innego użytkownika, wolne od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
7. Na dostarczone szafki oraz ich montaż Wykonawca udzieli gwarancji, na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury
Ulica Rojewo 8
Nr domu 8
Miejscowość Rojewo
Kod Pocztowy 88-111
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3511320
Fax 52 3511320
Internet www.bip.rojewo.pl
Regon 00111384100000
E-mail Tomaszszoik@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.rojewo.pl
Rodzaj zamówienia Inny: Edukacja
Rodzaj zam inny Edukacja
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Wiedza 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy, tj. w szczególności: 1.2 posiadają wiedzę i doświadczenie tzn. wykażą iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonali należycie co najmniej 2 dostawy metalowych szafek ubraniowych w ilości co najmniej 100 sztuk w każdej z dostaw. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. IX. Dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy stanowiące (załącznik nr 2 do Specyfikacji). 3.Wykaz wykonanych dostaw (zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji), potwierdzających spełnianie warunku określonego w rozdziale VIII pkt 1.2 Specyfikacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione zamówienia zostały wykonane w sposób należyty (np. referencje). UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. X.Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (spółki cywilne/konsorcja). 1. W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 1 Specyfikacji. Oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2 Specyfikacji może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają wymagany warunek łącznie. 2. Wykonawcy Ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 3. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 4.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 5. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i będzie tożsame z pełnomocnictwem do podpisywania oferty, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 6 Specyfikacji. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które będą brały udział w zamówieniu , o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę lub te podmioty, którego dotyczą.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku przerwy w jego realizacji powstałej z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.rojewo.pl
Adres uzyskania siwz www.bip.rojewo.pl
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samorządowy Zespół Oświaty i Kultury w Rojewie pokój nr 19
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)