Dostawa sprzętu komputerowego i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla uczestników projektu -Internet oknem na świat-.

Data publikacji 2014-08-12
Data zakończenia 2014-08-25 10:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP),
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268782 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 724110004, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
a. Sprzedaż 150 zestawów komputerowych z towarzyszącymi urządzeniami peryferyjnymi tj. myszką komputerową, klawiaturą, listwą przeciwprzepięciową, głośnikami, kamerą, systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem,
b. dostarczenie i zainstalowanie sprzętu wraz z oprogramowaniem pod wskazane adresy uczestników projektu wskazane w załączniku nr 8,
c. oznakowanie sprzętu i uruchomienie wraz z udzieleniem uczestnikowi Projektu podstawowego instruktażu w zakresie zasad bezpiecznej eksploatacji sprzętu wynikających z zasad obsługi producenta.
d. świadczenie usługi dostępu do Internetu pod wskazanymi adresami uczestników projektu przez okres 12 miesięcy od daty odbioru (przy czym nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2015 r.), wraz z dostarczeniem i instalacją infrastruktury umożliwiającej korzystanie z oferowanej usługi dostępowej.
e. świadczenie usługi pomocy technicznej dla uczestników projektu przez okres 12 miesięcy od daty odbioru (przy czym nie dłużej niż do dnia 30 listopada 2015 r.) rozumiane jako przyjmowanie zgłoszeń awarii oraz rozwiązywanie innych problemów (poza zakresem uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi) ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, urządzeniami sieciowymi umożliwiającymi dostęp do Internetu oraz usługą dostępu do Internetu w miejscu zainstalowania dostarczonego sprzętu u uczestnika Projektu obejmującej:
-telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń poprzez dedykowaną bezpłatną linię typu 800 lub za pośrednictwem numeru kontaktowego stacjonarnego będącego w strefie numeracyjnej 33 w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-18:00,
-obsługę zgłoszeń wysłanych przez uczestników Projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego pod wskazany przez wykonawcę adres e-mail,
-usuwanie awarii i rozwiązywanie problemów za pomocą zdalnego oprogramowania lub w miejscu zainstalowania sprzętu lub telefonicznie lub mailowo.
f. Wykonanie przeglądu sprzętu komputerowego, dostarczonego oprogramowania oraz działania usługi dostępu do Internetu w 8 miesiącu licząc od daty odbioru dostarczenia i instalacji zestawów komputerowych. Jeśli świadczenie usługi dostępu do Internetu będzie krótsze niż 8 miesięcy Wykonawca wykona przegląd w terminie wskazanym przez Zamawiającego .

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Ulica pl. Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-300
Województwo śląskie
Tel 33 49-71-497
Fax 33 49-71-786
Internet www.um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E-mail shutowski@um.bielsko.pl; agolik@um.bielsko.pl; grzegorz.reszuta@um.bielsko.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł). Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
Uprawnienie na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy wykażą wykonanie co najmniej dwóch (2) zamówień podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za zamówienie podobne uważa się realizację : - co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 310 000,00 zł brutto (słownie: trzysta dziesięć tysięcy złotych brutto) każda. Pod pojęciem dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się jednorazowe zamówienie obejmujące dostawę zestawów komputerowych. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów
Potencjał na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Certyfikat ISO9001 (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 2.Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty). 3.Komputer musi spełniać wymogi Energy Star 5.0 lub nowszej (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 4.Certyfikat TCO dla komputerów All-in-One lub oświadczenie producenta komputera o spełnieniu kryteriów dla Certyfikatów TCO dla komputerów All-in-One (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). 5.Wynik testów procesora (dokumentem potwierdzającym spełnianie ww. wymagań będzie dołączony do oferty wydruk z przeprowadzonego testu, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub wydruk ze strony internetowej). 6.Oświadczenia producenta o Głośności komputera mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie jałowym (Idle) nie może przekraczać 25 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta).
Inne dokumenty a. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy). b. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie), c. prawidłowo wypełniony Formularz asortymentowy d. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy może nastąpić w następujących przypadkach: - co do nieistotnych postanowień Umowy, - co do istotnych postanowień Umowy , z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, - co do wynagrodzenia - zmiana może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT o kwotę z wynikającej ze zmienionych stawek tego podatku, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie realizacji Umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 szybkość łącza internetowego
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.um.bielsko.pl/bip
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 6, ( III piętro, pokój 326)
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Sekretariat Wydziału Informatyki, Plac Ratuszowy 6, (III piętro, pokój nr 332).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający realizuje projekt pn. -Internet oknem na świat- w ramach Działania 8.3 -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion- Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)