LICYTACJA ELEKTRONICZNA NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Data publikacji 2014-08-14
Data zakończenia 2014-08-22 00:00:00
Instytucja Miasto Piotrków Trybunalski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 271934 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487000005, 302360002, 324200003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia.
Oferowane komputery muszą być zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z normami jakościowymi oraz posiadać oznakowanie CE. Sprzęt i oprogramowanie powinny być fabrycznie nowe i nienoszące śladów użytkowania.
Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego w specyfikacji technicznej, załączając do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej specyfikację techniczną oferowanych urządzeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Piotrków Trybunalski
Ulica ul. Pasaż Rudowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Kod Pocztowy 97-300
Województwo łódzkie
Tel 044 7327796
Fax 044 7327798
Internet www.piotrkow.pl
Regon 59064846800000
E-mail h.biniek@piotrkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 22.08.2014r. do godz. 9:00 w wysokości 9.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - licytacja elektroniczna na: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do wniosku o dopuszczenie do licytacji załączyć kserokopię. 5.Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykaz wykonanych dwóch zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: dwóch dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda - wg załącznika nr 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie niedopuszczeniem wykonawcy do udziału w licytacji. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 1; Oświadczenie potwierdzające, iż oferowane przez wykonawcę urządzenia są zgodne z warunkami określonymi przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2. Wykaz wykonanych dwóch zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: dwóch dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda - wg załącznika nr 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wypełniony i przesłany pisemnie lub mailem i elektronicznie Formularz Wykonawcy - załącznik 4 do ogłoszenia (Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego, Referat Zamówień Publicznych, pok. 317, Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Tryb., e-mail: h.biniek@piotrkow.pl) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 20 minut
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://zakupy.marketplanet.pl/
Licytacja IV.4.7 www.bip.piotrkow.pl
Licytacja IV.4.8 Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem licytacji elektronicznej: 1)licytacja elektroniczna odbędzie się pod adresem internetowym: https://zakupy.marketplanet.pl/ 2)Informacje do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej : a)wykonawcy niezwłocznie po otrzymaniu zaproszenia od operatora aukcji obowiązani są do zarejestrowania konta (poprzez uzupełnienie wymaganych danych) na platformie https://zakupy.marketplanet.pl/. b)o terminie przewidzianym na rejestrację konta, Wykonawcy zostaną poinformowani w mailu z zaproszeniem do licytacji. Niezarejestrowanie konta w terminie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w licytacji, c)login i hasło Wykonawcy są generowane automatycznie przez system po zaakceptowaniu przez operatora wniosku rejestracyjnego złożonego w systemie na wskazanej stronie, a następnie przekazywane Wykonawcy drogą elektroniczną d)termin rozpoczęcia licytacji elektronicznej nie może nastąpić wcześniej niż dwa dni robocze od dnia przekazania zaproszenia, e)co najmniej na 1 dzień przed licytacją właściwą, zarejestrowani w systemie Wykonawcy będą mieli możliwość wzięcia udziału w licytacji szkoleniowej, na której możliwe jest zapoznanie się z jej działaniem i sprawdzenie możliwości podpisania oferty bezpiecznym podpisem elektronicznym. Roszczenia Wykonawcy, który nie weźmie udziału w licytacji szkoleniowej, a podczas licytacji właściwej będzie miał problem z podpisaniem oferty, nie będą uwzględniane. 3)Wymagania techniczne urządzeń informatycznych Wykonawcy: a)komputer klasy PC, b)system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, c)przepustowość łącza minimum: 64kbit/s d)przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla e)zalecana rozdzielczość: 1024 x 768 f)komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL g)bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym kwalifikowanym certyfikatem, h)czytnik do ww. karty i)uprawnienia administratora do instalacji wtyczek ActiveX (IE) oraz Jar (Firefox) 4)Wykonawcy, którzy dysponują podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikujący, zobowiązani są dołączyć do oferty wzór takiego podpisu. Zamawiający przekaże następnie taki wzór podpisu do administratora systemu. 5)W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6)Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji. 7)Jeżeli w wyniku przeprowadzenia licytacji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną niż uznana za najkorzystniejszą na etapie ofert złożonych na piśmie, zwycięzca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu formularz Oferty uwzględniający wynik licytacji. 8)Wzór, który oblicza wartość punktową oferty: P = [C min / C bad] x 100 gdzie: P - liczba punktów za cenę C min - najniższa cena ofertowa C bad - cena oferty badanej
Licytacja IV.4.9 Cena wywoławcza: 373 000, 00 zł (brutto). Minimalny krok postąpienia: 200, 00 zł (brutto). Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzoną bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Oferty składane przez wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
Data składania wniosków 22/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce składania wniosków Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Referat Zamówień Publicznych, pok. 317 Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb. lub adres e-mail h.biniek@piotrkow.pl
Termin otwarcia licytacji Termin otwarcia licytacji 02.09.2014 r. godz. 11:00.
Wartość zamknięcia licytacji Zamknięcie licytacji elektronicznej następuje w chwili upływu czasu trwania licytacji elektronicznej.
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne postanowienia Szczegółowe warunki handlowe z wybranym wykonawcą zawarte są w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)