Doposażenie oddziałów przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku.

Data publikacji 2014-08-14
Data zakończenia 2014-08-27 10:00:00
Instytucja Gmina Łagów
Miejscowość Łagów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272342 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375000003, 452121409, 391500008, 391610008, 302360002, 429990005, 375200009, 391621006, 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Projekt pn.: Doposażenie oddziałów Przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku w ramach Projektu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2. W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące zadania:2.1. Zadanie 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych. W ramach zadania zostanie wykonany:a) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup i montaż placu zabaw b) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw
c) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Łagowie - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw Szczegółowy zakres organizacji placów zabaw w Szkołach Podstawowych w miejscowości Piotrów, Zbelutka Stara i Łagów został zawarty w przedmiarach na roboty budowlane stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 2.2. Zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych. W ramach zadania zostanie wyposażony: a) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczenia, - zakup i montaż wyposażenia do kuchni, - meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek,
- pomoce dydaktyczne - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w I grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej
- komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi,
- Zakup sprzętu ICT, - zakup sprzętu audio wizualnego, - zakup kserokopiarki, b) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- zakup i montaż wyposażenia do kuchni, - meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek, - pomoce dydaktyczne, komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne, komplet artykułów plastyczne potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki na dziećmi, - zakup sprzętu ICT, - zakup sprzętu audiowizualnego, - zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem,
- zakup kserokopiarki, c) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Łagowie
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości, - meble i wyposażenie - zakup i montaż, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do szatni,
- zabawki i pomoce dydaktyczne, - zakup sprzętu ICT, - zakup i montaż rolet okiennych, - zabezpieczenia grzejników w celu uniknięcia urazów głowy,
- artykuły plastycznych, Szczegółowy zakres wyposażenia oddziałów pomieszczeń stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga: Jeżeli w dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń będzie opiniowana przez Inspektora Nadzoru i autora dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

Opis

a) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup i montaż placu zabaw
b) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw c) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Łagowie - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw
Szczegółowy zakres organizacji placów zabaw w Szkołach Podstawowych w miejscowości Piotrów, Zbelutka Stara i Łagów został zawarty w przedmiarach na roboty budowlane stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZa) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczenia,- zakup i montaż wyposażenia do kuchni,
- meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów, - zakup i montaż rolet okiennych,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek, - pomoce dydaktyczne - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w I grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - Zakup sprzętu ICT, - zakup sprzętu audio wizualnego,
- zakup kserokopiarki, b) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż wyposażenia do kuchni, - meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów,
- zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek, - pomoce dydaktyczne, komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne, komplet artykułów plastyczne potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki na dziećmi, - zakup sprzętu ICT,
- zakup sprzętu audiowizualnego, - zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, - zakup kserokopiarki, c) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Łagowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości,
- meble i wyposażenie - zakup i montaż,- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do szatni, - zabawki i pomoce dydaktyczne,
- zakup sprzętu ICT, - zakup i montaż rolet okiennych, - zabezpieczenia grzejników w celu uniknięcia urazów głowy, - artykuły plastycznych, Szczegółowy zakres wyposażenia oddziałów pomieszczeń stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Łagów
Ulica ul. Iwańska 11
Nr domu 11
Miejscowość Łagów
Kod Pocztowy 26-025
Województwo świętokrzyskie
Tel (041) 307 40 33, 307 41 21
Fax (041) 307 42 36
Internet www.lagow-gmina.pl
Regon 00054531400000
E-mail urzad@lagow-gmina.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: - dla zadania 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych w wysokości 3 000 zł, (słownie złotych: trzy tysiące złotych). - dla zadania zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w wysokości 5 000 zł, (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium - Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 na: Zadanie 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych - IZP.271.46.2014, Zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - IZP.271.46.2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określonych w Siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z prawem i musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano:* odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub * nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub* zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, - wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; - jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związany z ofertą. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w Siwz zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, w wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawach zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Postanowienie niniejszej Siwz- stosuje się do poręczeń.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Wiedza Dla zadania 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 50.000,00 zł każda z wymienionych prac wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik nr 10 do Siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie 3 Wyposażenie oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) musi spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej 100.000,00 zł każda, poprzez załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz dostaw, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik nr 6 do Siwz oraz dowody określające czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Potencjał W celu wykazania dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, a także posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty .
Zdolne W celu wykazania dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują, co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, a także posiadać wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty . Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. , poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., nr 83, poz. 578 ze zm .) , lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.).
Sytuacja warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiana strony umowy - jako następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; 2)zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, np. zmiana stawki VAT;3)zlecenie wykonania dostawy/robot budowlane podwykonawcom - w części zamówienia innej niż wyszczególniona w ofercie Wykonawcy.4)zmiany wymiarów urządzeń podanych w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót, jeżeli wykonawca wykaże że zastosowane przez niego urządzenia są równoważne z urządzeniami przewidzianymi w dokumentacji.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lagowgmina.biuletyn.net
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn.: Doposażenie oddziałów Przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku w ramach Projektu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)