Dostawa rękawic medycznych - 2 pakiety

Data publikacji 2014-08-21
Data zakończenia 2014-09-04 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278800 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PAKIET NR 1
L.p. Asortyment J.m. Ilość
1 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, jałowe, lateksowe z wewnętrzną warstwą polimerową, rękawice teksturowane, kształt anatomiczny. Długość rękawicy 280 mm, grubość pojedynczej ścianki w obszarze środkowego palca min. 0,21 mm, dłoni min. 0,20 mm, rolowany mankiet min 0,15 mm, siła zrywu przed starzeniem min 13N, poziom protein < 20ug/g, AQL 1,0. Sterylizowane radiacyjnie.
Dokumenty dołączone do oferty:
- deklaracja zgodności;
- certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
Rozmiar 6-9 co 0,5 Para 13 000 par

PAKIET nr 2
L.p. Asortyment J.m. Ilość
1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości, grubość na palcu 0,08mm,, dłoni 0,07mm, długość min. 240mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, polimerowane od strony roboczej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III. Pozbawione tiuramów potwierdzone badaniami niezależnej jednostki. Posiadające dopuszczenia do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramem na opakowaniu.
Dokumenty dołączone do oferty:
- deklaracja zgodności;
- certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
Rozmiar S, M, L 200 szt. 5 000 opakowań
2 Rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców, grubość na palcu 0,12 mm, dłoni 0,11 mm, długość 240 mm, AQL <, = 1,5. Podwójnie oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kategorii III.
Dokumenty dołączone do oferty:
- deklaracja zgodności;
- certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
Rozmiar S, M, L Op. = 100 szt. 50 op.
3 Rękawice diagnostyczne winylowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwa poliuretanową, gładkie, rolowany mankiet, grubość na palcu i dłoni 0,08mm (+/-0,02 mm).Brak zawartości DEHP potwierdzone badaniami niezależnej jednostki. Rękawice dopuszczone do pracy w laboratorium.
Dokumenty dołączone do oferty:
- deklaracja zgodności;
- certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN455-1,2,3;
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów;
- świadectwo PZH o dopuszczeniu do pracy w laboratorium
Rozmiar S, M, L Op. = 100 szt. 20 op.
4 Rękawice foliowe
Rozmiar M,L Op. = 100 szt. 40 op.

Opis

PAKIET NR 1
L.p. Asortyment J.m. Ilość
1 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, jałowe, lateksowe z wewnętrzną warstwą polimerową, rękawice teksturowane, kształt anatomiczny. Długość rękawicy 280 mm, grubość pojedynczej ścianki w obszarze środkowego palca min. 0,21 mm, dłoni min. 0,20 mm, rolowany mankiet min 0,15 mm, siła zrywu przed starzeniem min 13N, poziom protein < 20ug/g, AQL 1,0. Sterylizowane radiacyjnie.
Dokumenty dołączone do oferty:
- deklaracja zgodności;
- certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
Rozmiar 6-9 co 0,5 Para 13 000 par

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
Ulica ul. Grunwaldzka 4
Nr domu 4
Miejscowość Kolbuszowa
Kod Pocztowy 36-100
Województwo podkarpackie
Tel 17 2271222
Fax 17 2271233
Internet www.szpital.kolbuszowa.pl
Regon 00030450400000
E-mail sekretariat@szpital.kolbuszowa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać : świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. ulotki, karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671, certyfikat jednostki notyfikacyjnej potwierdzający zgodność z normą EN 455 1,2 i 3
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony obowiązuje zakaz dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a więc w szczególności w niniejszej umowie w tym w § 9 kontraktu, na wskazanych warunkach. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę ,w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura ,nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. (formą pisemna zmiany umowy będzie wystawiona i zaakceptowana faktura) Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie w szczególności w razie ograniczenia działalności i związanej z tym brakiem konieczności stosowania części przedmiotów umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku lub w razie wydania decyzji w sprawie zakazania, wstrzymania lub ograniczenia wprowadzenia towaru do obrotu. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku lub którego dotyczą ww decyzje. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć w/w zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. dni, od daty ich zaakceptowania ,także telefonicznego, przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym w ww. ust. 5 lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7 - 10 stosuje się odpowiednio.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy również w przypadku omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a oraz ust.3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy również w przypadku gdy będzie one korzystna dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.kolbuszowa.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4, wersja druk.płatna przel. 40 zł,: BANK PEKAO SA i O/Kolbuszowa nr 86124026271111000032536108
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4 - sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)