Dostawa systemu oznakowania i przekazywania informacji multimedialnej pacjentom Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie

Data publikacji 2014-10-14
Data zakończenia 2014-10-23 11:00:00
Instytucja Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341096 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 316822301, 301959001, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu oznakowania i przekazywania informacji multimedialnej pacjentom Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie, ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, zgodnie z opisem technicznym zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ.
2. Podane w załączniku Nr 2 do SIWZ parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony, wniesiony, zamontowany i uruchomiony wraz z potrzebnymi do uruchomienia materiałami na koszt Wykonawcy. Miejsce i urządzenia Zamawiającego na którym zostanie zainstalowane oprogramowanie określone w załączniku Nr 2 do SIWZ zostanie wskazane przez Zamawiającego.
4. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszystkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim znajdował się przed montażem.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność (np. ryzyko utraty, kradzieży) za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego (rozumie się przez to podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga aby sprzęt będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad, nie był przedmiotem ekspozycji bądź użytkowania. Urządzenia i przyrządy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać obowiązujące normy jakości dla tego rodzaju urządzeń.
8. Na oferowany sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze podanym
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku Nr 2 do SIWZ)
9. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenie 12-to miesięcznej gwarancji na części wymienione w trakcie naprawy danego urządzenia.
10. Wykonawca jest zobowiązany do skonfigurowania systemu zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego oraz przeprowadzenia szkolenia personelu z obsługi systemu w terminie z nim ustalonym Szkolenie zostanie potwierdzone protokołem wraz z wydaniem indywidualnych zaświadczeń o odbytych szkoleniach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie
Ulica ul. 29 Listopada 105
Nr domu 105
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-160
Województwo mazowieckie
Tel 022 6862380
Fax 022 6862385
Internet www.gplek.pl
Regon 01482550500000
E-mail beata.smoczynska@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przelewem przed upływem terminu składania ofert określonego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia publicznego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczaniach bankowych lub poręczaniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczaniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. , Nr 42, poz. 275) 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna oryginały odpowiednich dokumentów należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego (ul. Obrońców Modlina 386 m. 12, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki) przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4A i ust. 5 ustawy PZP. 6. Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy PZP wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 91 1240 3480 1111 0010 6003 1777 Bank PEKAO SA tytułem Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę systemu oznakowania i przekazywania informacji multimedialnej pacjentom Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie . 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn leżących nie po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawiania dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Wiedza Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną dostawę systemu oznakowania multimedialnego, którego wartość wynosiła co najmniej 195 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością.
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawiania dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP, zgodnie z zapisami art. 44 ustawy PZP. Nie wymaga się przedstawiania dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
Sytuacja 1. Wykonawca wykaże, iż nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy dostarczą zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (Certyfikat lub inny dokument dopuszczający aparat do użytkowania na terenie Polski i UE wymagany obowiązującymi przepisami prawa, jak: atesty, certyfikaty CE, deklaracje zgodności)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ - projektem umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gplek.pl
Adres uzyskania siwz Garnizonowa Przychodnia Lekarska SPZOZ w Modlinie, ul. Obrońców Modlina 83 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki
Data składania wniosków 23/10/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Garnizonowa Przychodnia Lekarska SPZOZ w Modlinie, ul. Obrońców Modlina 83 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki REJESTRACJA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)