Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
ul. Igielna 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-117
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 7359301
|
Fax |
71 7359300
|
Internet |
http://www.nszw.pl
|
Regon |
02117320000000
|
E-mail |
biuro@nszw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka Prawa Handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/02/2015
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100),
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli wykaże iż:
W ZAKRESIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA: posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) jednego zamówienia obejmującego: dostawę i uruchomienie systemu telewizji IP
o wartości co najmniej 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto.
lub
b) dwóch zamówień na dostawę lub modernizację i uruchomienie systemu telewizji IP
o wartości każdej z nich co najmniej 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto.
|
Zdolne |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli wykaże iż W ZAKRESIE DYSPONOWANIA OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania:
a) co najmniej 2 osoby (Eksperci ds. wdrożenia i serwisowania) posiadające udokumentowane doświadczenie (w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert) we wdrożeniu i obsłudze co najmniej dwóch systemów telewizji IP.
b) co najmniej jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika Projektu, która w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Projektu polegającego na dostawie i wdrożeniu systemu telewizji IP o wartości co najmniej 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) brutto lub dwóch Projektów polegających na dostawie lub modernizacji i uruchomieniu systemu telewizji IP o wartości każdego
z nich co najmniej 200.000 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto.
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę jednocześnie funkcji Eksperta ds. wdrożenia i serwisowania oraz Kierownika Projektu.
|
Sytuacja |
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli wykaże iżW ZAKRESIE SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych),
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 800.000 zł. (słownie: osiemset tysięcy złotych).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale 3 ust. 5 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty:
w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
1) opis parametrów technicznych i funkcjonalnych oferowanego Sprzętu - sporządzony na podstawie parametrów i informacji zawartych w załączniku nr 7 do SIWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich parametrów i wymagań zawartych w załączniku nr 7 do SIWZ przez oferowane urządzenia i systemy;
3) opis warunków gwarancji i serwisu dotyczących oferowanego Sprzętu - sporządzony na podstawie warunków zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ;
4) deklaracje zgodności dla proponowanych Urządzeń.
Uwaga: przez określenie UrządzeniaZamawiający rozumie pojedynczy element wchodzący w skład Sprzętu, to jest: telewizor, dekoder STB, stację czołową, serwer zarządzający.
Przez określenie Sprzęt Zamawiający rozumie powstały w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zbiór Urządzeń ora z oprogramowania tworzący spójny zestaw współdziałających ze sobą elementów służących do realizacji usługi systemu telewizji IP
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zawartym w ust. 5.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiana asortymentu (bez wpływu na cenę), z powodu wycofania ze sprzedaży oferowanego Sprzętu i oprogramowania, zastąpionego przez producenta nowszymi wersjami z zastrzeżeniem wymogu spełniania przez dostarczony Sprzęt i oprogramowanie wszystkich wymaganych parametrów opisanych w SIWZ,
2) zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji:
a) wystąpienia podczas realizacji Przedmiotu umowy zamówień dodatkowych,
b) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie:
- klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
- warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy lub
= zdarzeń jak: strajki, rozruchy, akty wandalizmu, kradzieże, napady rabunkowe - których zaistnienie powinno zostać udokumentowane np. protokołem policyjnym z kraju w którym nastąpiło zdarzenie;
c) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów od których uzależnione jest wykonanie Przedmiotu umowy, pod warunkiem że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
d) wstrzymanie wykonania Przedmiotu umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
e) konieczności wprowadzenia zmian w wykonanych robotach budowlanych na skutek wadliwości dokumentacji projektowej, pod warunkiem że wprowadzenie tych zmian ma wpływ na wykonanie Przedmiotu umowy;
f) innych okoliczności, pod warunkiem, że nie można ich było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zaistniały z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
3) zmiana wysokości wynagrodzenia - w sytuacji zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert - Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części Przedmiot umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
4) zmiana terminów wykonania Przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innych terminach niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminów wykonania umowy) i/lub wysokości wynagrodzenia - w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w zakresie lub sposobie wykonania Przedmiotu umowy (w szczególności dostawy i montażu Sprzętu) na skutek zaistnienia błędów (w tym również braków) w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego na etapie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy,
6) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357¹ Kodeksu cywilnego
z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych.
7) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy - jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku
o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) Dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów na zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację
z podwykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych, niż określone w ust. 2 w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, a w szczególności nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Parametry techniczne i eksploatacyjne
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.nszw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław
|
Data składania wniosków |
09/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o. ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|