Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 im Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-08 13:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384506 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 3 /pakiet 1-pakiet 4) będący integralną częścią SIWZ. Podane w formularzu asortymentowo- cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki na w/w produkty w okresie trwania umowy. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane własnym samochodem dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo - cenowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. Produkty żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi aktualnego prawa żywnościowego w momencie dostarczania, w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (jednolity tekst Dz.U. z 2010r nr 136, poz. 914 z póź.zm.), wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi : - odpowiednie normy jakościowe lub atesty, - odpowiednie oznakowanie między innymi datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - odpowiedni sposób przewożenia towarów- zachowanie rozdzielności transportu, - odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych artykułów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem , mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw zgodnie z aktualnymi potrzebami Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczyć pomiędzy godziną 7.00 , a 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień umowy poprzez zmianę wielkości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.

Opis

CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 1 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 10 miesięcy.CPV 03000000-1 produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne. Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 2 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 10 miesięcy.CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
CPV 03000000-1 produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne. Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 3 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 10 miesięcy.CPV 15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne.
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3/pakiet 4 do SIWZ ( formularz asortymentowo-cenowy) przez okres 10 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Dąbrówki
Ulica ul. Dąbrówki 10
Nr domu 10
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-300
Województwo mazowieckie
Tel 025 7582544
Fax 025 7582544
Internet www.dabrowki.biposwiata.pl
Regon 00071788000000
E-mail sp2minskmaz@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka samorządowa, szkoła podstawowa
Rodzaj zam inny jednostka samorządowa, szkoła podstawowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi /pakietowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr 3/pakiet 1-4
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z uwzględnieniem art. 144, ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) Zmianę wartości zamówienia o 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dabrowki.biposwiata.pl
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim, ul. Dąbrówki 10, w godzinach 08.00 - 15.00
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Dąbrówki w Mińsku Mazowieckim, ul. Dąbrówki 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)