Prace przygotowawcze do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu (PUL) Nadleśnictwa Bircza na lata 2017-2026 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz bazy geometrycznej do Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonanie dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w EGiB z SILP i KW dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Bircza

Data publikacji 2014-11-24
Data zakończenia 2014-12-02 12:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Bircza
Miejscowość Bircza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 384690 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 772319007, 713540004, 713550001, 703321008, 713541005, 723200004, 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac przygotowawczych do sporządzenia projektu planu urządzenia lasu (PUL) Nadleśnictwa Bircza na lata 2017-2026 wraz z bieżącą aktualizacją ewidencji gruntów oraz bazy geometrycznej do Leśnej Mapy Numerycznej w zakresie danych ewidencyjnych, wykonanie dokumentacji doprowadzającej do zgodności wpisów w Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB) z Systemem Informatycznym Lasów Państwowych (SILP) i księgami wieczystymi (KW) dla gruntów w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Bircza w treści zwanym Nadleśnictwem.
2. Zakres opracowania: aktualizacja Leśnej Mapy Numerycznej (LMN) w zakresie warstw punktów, linii i obiektów podstawowych oraz danych ewidencyjnych do bazy Systemu Informatycznego Lasów Państwowych (SILP), aktualizacja ewidencji gruntów i budynków (EGiB) o zmiany wynikające z wykonanej aktualizacji LMN, pozyskanie danych źródłowych do aktualizacji LMN i EGiB z zakresu prac terenowych obejmujących oznakowanie granic zewnętrznych gruntów PGL LP w trybie określonym obowiązującymi przepisami.
Powyższy zakres obejmuje:
a) Sukcesywne pozyskiwanie materiałów geodezyjnych z zasobu PODGiK obejmujących: zaktualizowane numeryczne bazy działek i użytków obiektów po modernizacji ewidencji gruntów, zaktualizowane wypisy z rejestru gruntów, dane geodezyjne z jednostkowych operatów z pomiaru i ustalenia granic oraz aktualizacji użytków - do aktualizacji bazy geometrycznej LMN oraz bazy SILP - obejmuje także aktualizację pozyskanych danych o zmiany wynikłe z realizowanych prac geodezyjno-kartograficznych oraz modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego w którym znajdują się grunty PGL w okresie od podpisania umowy do 01.01.2017r.
b) Prowadzenie nadzoru merytorycznego wykonawcy projektu PUL w trakcie realizowanych prac geodezyjno- kartograficznych dla gruntów przyległych do PGL oraz modernizacji EGiB dla obrębu ewidencyjnego w którym znajdują się grunty PGL.
c) Porównanie danych ewidencyjnych ewidencji branżowej PGL ( część graficzna i opisowa) z danymi pozyskanymi z zasobu PODGiK, wyjaśnienie stwierdzonych rozbieżności oraz aktualizacja bazy geometrycznej LMN do projektu PUL na podstawie pozyskanych danych z zasobu PODGiK (w zakresie punktów granicznych wraz z atrybutami, granic działek i granic użytków oraz budynków), bieżąca i ostateczna wg stanu na 01.01.2017 r oraz sporządzenie i bieżąca aktualizacja zestawienia powierzchni gruntów Nadleśnictwa do projektu PUL.
d) Aktualizację EGiB w zakresie użytków gruntowych - prace kameralne.
e) Aktualizację EGiB w zakresie użytków gruntowych - prace terenowe i kameralne
f) Aktualizacja istniejących ksiąg wieczystych gruntów Nadleśnictwa Bircza w zakresie zmian wynikających z rozbieżności z danymi EGiB oraz zmian wynikających z wykonywania prac przygotowawczych do PUL,
g) Opracowania do celów prawnych : mapa uzupełniająca, obejmujące zmianę granic działek kompleksu leśnego PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa Bircza a wodami płynącymi - prace terenowe i kameralne
h) Opracowania do celów prawnych: mapa uzupełniająca, obejmujące zmianę granic działek kompleksu leśnego PGL pomiędzy gruntami Nadleśnictwa Bircza a drogami publicznymi (zmiana konfiguracji działek z protokólarnym ustaleniem granic) - prace terenowe i kameralne.
i) Odnowienie wskazanych granic zewnętrznych Nadleśnictwa.
j) Sporządzenie zestawienia zmian w stanie posiadania Nadleśnictwa Bircza za okres 2007 - 2016.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Bircza
Ulica Stara Bircza 99
Miejscowość Bircza
Kod Pocztowy 37-740
Województwo podkarpackie
Tel 16 65 22 280
Fax 16 65 22 281
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
Regon 65050229600000
E-mail bircza@krosno.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający informuje, iż przewiduje na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu bądź rozszerzeniu zakresu usług będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie usług, obejmujących: - co najmniej 2 usług o podobnym charakterze i zakresie, jaki obejmuje przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) każda, lub - przynajmniej 1 usługę o podobnym charakterze i zakresie, jaki obejmuje przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Do usług o podobnym charakterze i zakresie obejmującym przedmiot zamówienia zostaną zaliczone prace wykonane, obejmujące: - porządkowanie stanu posiadania i opracowanie map numerycznych zgodnie ze standardem Leśnej Mapy Numerycznej, - opracowanie dokumentacji i aktualizacja LMN do kolejnej rewizji planu urządzania lasu, - prace przygotowawcze do projektu urządzania lasu. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, dowodem potwierdzającym spełnianie warunków w postępowaniu jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia (w przypadku braku określenia dokładnej daty zakończenia na pierwszy dzień określonego miesiąca). Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dowodach, o których mowa w pkt. VIII (podpunkt 1.2. lit. d) SIWZ.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje dysponowanie co najmniej 4 osobami do wykonania usługi w tym: - co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U. 1989 Nr 30 poz. 163 z zm.) - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia jako klasyfikator gruntów, zgodnie z Ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz.U. 1989 Nr 30 poz. 163 z zm.) - co najmniej 1 osobą z wykształceniem wyższym leśnym (znającą obsługę bazy SILP oraz LMN) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w pkt. VIII. ust. 1.2 SIWZ. tj. o Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz podstawie do dysponowania tymi osobami oraz w oparciu o oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada/ją/ wymagane uprawnienia
Sytuacja Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 200 000 zł (dwieście tysięcy zł). oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. W przypadku braku polisy, Wykonawca przedstawi inny dokument potwierdzający, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty złożone przez Wykonawcę, w celu potwierdzenia posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zawierają dane określone w innych walutach niż określone w SIWZ, Zamawiający dokona ich przeliczenia wg średniego kursu NBP obowiązującego (publikowanego) na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. Tabela kursów walut na stronie internetowej http://www.nbp.pl/kursy/kursy.html. Wykonawcy występujący jako konsorcjum składają wspólną polisę na wymaganą kwotę albo oddzielne polisy dla każdego z członków konsorcjum, z zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia członków konsorcjum wynosi nie mniej niż 200 000,00 złotych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie informacji i danych zawartych w dokumentach o których mowa w pkt. VIII. ust. 1.2 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy b) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający żąda podania w formularzu ofertowym informacji o przynależności (lub jej braku) Wykonawców do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, dołącza do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z dołączonym do formularza wzorem. c) Wypełniony kosztorys ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. d) Wykaz usług, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Opisane w punkcie XIX ust. 4 SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Nr SA-2710-22/2014 (zwanej w treści ogłoszenia SIWZ)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Doświadczenie
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Bircza, adres: Stara Bircza 99, 37-740 Bircza.
Data składania wniosków 02/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Nadleśnictwo Bircza, Stara Bircza 99 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. UWAGA: Brak w/w dokumentu nie wpływa na ocenę oferty i potraktowany zostanie jako oświadczenie, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy bez udziału podwykonawców. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron. b) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2-11 oraz ust. 2 punkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - przedłożyć dokumenty określone w punkcie VIII.1 SIWZ oraz dokładnie wypełnić formularz ofertowy. c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dotycząca procedury przetargowej prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)