Serwis eksploatacyjny i naprawczy kserokopiarek, dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, które są na wyposażeniu w ZDM w roku 2015 Nr postępowania DZP/106/PN/96/14

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-03 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • System sterowania i kontroli, sprzęt drukujący, graficzny, automatyzujący prace biurowe i przetwarzający informacje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 243737 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503100001, 301240004, 301243007, 301251105, 429600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Serwis eksploatacyjny i naprawczy kserokopiarek, dostawy materiałów eksploatacyjnych do faksów, które są na wyposażeniu w ZDM w roku 2015
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30.000 EURO,
a jest mniejsza niż równowartości kwoty 207.000 EURO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
Ulica ul. Chmielna 120
Nr domu 120
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-801
Województwo mazowieckie
Tel 22 55 89 000
Fax 22 8909211
Internet http://www.zdm.waw.pl
E-mail zzp@zdm.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. łącznie do 10% wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi na świadczenie serwisu eksploatacyjnego i naprawczego kserokopiarek o wartości 100 000,00 zł brutto każda. W celu potwierdzenia wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi załączając do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Wykonawca musi mieć do dyspozycji następujące narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zmówienia: - stałe przedstawicielstwo w Warszawie, jeśli jego siedziba znajduje się poza Warszawą; - odpowiedni sprzęt do konserwacji i naprawy kserokopiarek
Zdolne W celu oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko wymienione poniżej: L.p/Stanowisko/wymagana liczba osób/Wymagane uprawnienia 1. Pracownik serwisowy/ 4 osoby/ Aktualne świadectwo szkolenia przez Producenta uprawniające do realizacji zamówienia (certyfikat producenta - nazwa, numer)
Sytuacja W celu oceny spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że: 1. uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie rachunków zysku i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych); 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 3
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie winny być wskazane co najmniej 3 usługi na świadczenie serwisu eksploatacyjnego i naprawczego kserokopiarek o wartości 100 000,00 zł brutto każda. Do powyższego wykazu winny być dołączone dowody, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie będzie żądał informacji o pracach niewykonanych, lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 7.3.4. SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów dotyczących wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych z zachowaniem wskazań jak punkcie 7.4. SIWZ na potrzeby wykonania zamówienia. Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 4. Formularze cenowe - zgodne z załącznikiem nr 6a, 6b i 6c.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1)Ograniczenia środków budżetowych; 2)W razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 czas reakcji serwisu
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://www.zdm.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA pok. 15 - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
Data składania wniosków 03/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz 11:00 sala konferencyjna 402 Miejsce: Zarząd Dróg Miejskich - KANCELARIA - ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Podmioty składające ofertę wspólną, jeżeli wskazują reprezentujący je podmiot, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictw do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i podpisania oferty wspólnej oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie mogą złożyć umowę o współdziałaniu, z której będą wynikać przedmiotowe pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa lub umowa o współdziałaniu muszą zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jako część oferty. 3.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez osoby właściwie umocowane do działania w imieniu wszystkich podmiotów, zgodnie z obowiązującymi je zasadami reprezentacji, chyba że zachodzą okoliczności wskazane w pkt. 9.5. SIWZ 3.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 8.2. i 8.3. SIWZ winny być złożone przez każdy podmiot. Natomiast w przypadku dokumentów określonych w pkt 8.1. SIWZ, dokumenty składa ten Wykonawca lub ci Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane powyższymi dokumentami. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, ze wskazaniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania zasobów tych podmiotów, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami oraz zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 5.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt. 7.1.2 SIWZ musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 7.1.1.SIWZ spełniać muszą łącznie wszyscy Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunków przedmiotowych zostanie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Polegać będzie na ocenie zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności pod kątem rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, zgodnie z formułą jak spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 7. Zamawiający: 7.1.Wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego Wykonawcy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i ust. 2 i 2a ustawy Pzp;
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)