Opracowanie, druk i dostawa informatora charakteryzującego ofertę opolskich instytucji otoczenia biznesu oraz wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn. Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct.

Data publikacji 2014-11-25
Data zakończenia 2014-12-03 09:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 386462 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799700004, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania (części) tj.: Zadanie nr 1: Opracowanie, druk i dostawa informatora charakteryzującego ofertę opolskich instytucji otoczenia biznesu w ramach projektu pn. Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct. Zadanie nr 2: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych do wykorzystania w projekcie Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct-Opole. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu w ramach projektu prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został: w zał. nr 1A do SIWZ - dot. zadania nr 1,
w zał. nr 1B do SIWZ - dot. zadania nr 2

Opis

Zadanie nr 1: Opracowanie, druk i dostawa informatora charakteryzującego ofertę opolskich instytucji otoczenia biznesu w ramach projektu pn. Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu w ramach projektu prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZZadanie nr 2: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych do wykorzystania w projekcie Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct-Opole. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu w ramach projektu prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Opole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1B do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Ulica ul. Spychalskiego 1a
Nr domu 1a
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-716
Województwo opolskie
Tel 77 40 33 600
Fax 77 40 33 609
Internet http://ocrg.opolskie.pl/
Regon 16012870100000
E-mail biuro@ocrg.opolskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 23/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zadanie nr 1: Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy, gdy: 2.1. wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2.2. nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2.3. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. Zadanie nr 2: Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy, gdy: 1) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2) nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Dział Organizacyjno -Administracyjny ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro, sekretariat
Data składania wniosków 03/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Dział Organizacyjno -Administracyjny ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu w ramach projektu prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct - Opole
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)