Dostawa w formie leasingu, instalacja, konserwacja i serwis projektora cyfrowego wraz z osprzętem do Miejskiego Ośrodka Kultury w Piastowie

Data publikacji 2014-11-26
Data zakończenia 2014-12-10 14:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Kultury
Miejscowość Piastów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble różne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe,
  • Wyroby elektryczne,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388920 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 386521001, 488200002, 315200007, 317100006, 316822105, 391510005, 513100008, 805000009, 503442000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu, instalacja, konserwacja i serwis projektora cyfrowego. Zakres zamówienia obejmuje nabycie i przekazanie Zamawiającemu fabrycznie nowego, nieużywanego kinowego projektora cyfrowego wraz z serwerem i osprzętem do odpłatnego korzystania w ramach leasingu operacyjnego za umówione raty leasingowe w okresie 5 lat (60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu leasingu). Ponadto w zakres zamówienia wchodzi instalacja i uruchomienie projektora, konserwacja i usługi serwisowe dla dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w treści art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Kultury
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Piastów
Kod Pocztowy 05-820
Województwo mazowieckie
Tel 22 723 65 50
Fax 22 723 65 50
Internet www.mokpiastow.pl
Regon 00028555700000
E-mail mokpiastow@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.mokpiastow.pl
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy; wybór formy należy do wykonawcy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego Nr: 05 8016 0003 2024 0024 0000 0475. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota wadium, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej następujące elementy: nazwę i adres gwaranta, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie zamawiającego, okres ważności umowy zabezpieczającej, który musi obejmować termin związania ofertą wskazany w SIWZ i zostanie złożona w formie oryginału wraz z ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w SIWZ, w formie lub formach, o których mowa w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane czy są wykonywane należycie, tj. co najmniej dwóch dostaw projektorów cyfrowych wraz z osprzętem o wartości łącznej co najmniej 250 000 PLN brutto. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane czy są wykonywane należycie, tj. co najmniej dwóch usług serwisowych dla projektorów cyfrowych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca dołączyć musi dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie usług serwisowych. Dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usług serwisowych są protokoły z wykonanych serwisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
Zdolne Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 2 pracowników posiadających certyfikaty uprawniające do instalowania i serwisowania projektorów cyfrowych oraz szkolenia personelu obsługującego. wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
Sytuacja Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000 PLN. wykonawcy zobowiązani są przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i udzielenie zamówienia b) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.mokpiastow.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Kultury, ul. Warszawska 24, 05-820 Piastów
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Miejski Ośrodek Kultury, ul. Warszawska 24, 05-820 Piastów
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)