Dostawa biuwarów DZP.381.103.2014.DW

Data publikacji 2014-11-27
Data zakończenia 2014-12-05 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246713 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk biuwarów (podkładek na biurko).

2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę 8 sztuk biuwarów (podkładek na biurko) wraz z ich rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego, tj. Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, Dział Logistyki, Sekcja Dostaw, pok. 420

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 50 kartkowy Biuwar (podkładka na biurko) A2- 8 sztuk, listwa ochronna kalendarz na rok 2015, plan tygodnia oraz notes na każdej stronie.

4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.

5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-007
Województwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E-mail dzp-l@us.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Potencjał Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2)zmiany terminu dostawy, w sytuacji, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
3)zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa;
4)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom.
5)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6)zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 15 minut
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 14
Licytacja IV.4.6 https://licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 http://dzp.us.edu.pl/dostawy
Licytacja IV.4.8 1.Licytacja elektroniczna będzie prowadzona na platformie licytacyjnej Urzędu Zamówień Publicznych, znajdującej się na stronie internetowej licytacje.uzp.gov.pl.
2.Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1)wymagania formalne:
a)z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php;
b)Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, powinien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php, a wraz z wnioskiem o dpuszczenie go do udziału w licytacji, przekazać informację o swoim loginie,
c)login powinien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem pisowni wielkich i małych liter, numerów, spacji itp. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem Zamawiający dopuszcza przekazanie loginu najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Niedostarczenie loginu w sposób i w terminie określonym powyżej będzie traktowane jako odstąpienie Wykonawcy od dalszego postępowania,
d)nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym,
2)wymagania techniczne:
a)komputer klasy PC (lub równoważnej), spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet. Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez użytkowników z oprogramowania innego niż zalecane.
b)szczegółowy regulamin dotyczący platformy licytacyjnej UZP znajduje się pod adresem: https://licytacje.uzp.gov.pl/page/rules.
c)podpis elektroniczny nie jest wymagany.
Licytacja IV.4.9 1.Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej:
1)przedmiotowa licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową,
2)po zalogowaniu się na platformie licytacyjnej Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej,
3)w toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia,
4)oferta w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złoży ofertę korzystniejszą,
5)Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (Zamawiający prosi o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie),
6)w celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie,
7)w toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach, grosze należy oddzielić od złotych kropką,
8)cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania zamówienia będącego przedmiotem zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Przed przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca powinien obliczyć cenę oferty tak, aby ceny jednostkowe przemnożone przez ilości po zsumowaniu wszystkich pozycji dawały wylicytowaną wartość brutto,
9)oferta złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia,
10)Zamawiający przyjmuje wartość 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych) za cenę wywoławczą brutto za wykonanie zamówienia.
11)Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto,
12) minimalna wysokość postąpienia wynosi 2,00 zł (słownie: dwa złote),
13)W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
2.Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
1)licytacja elektroniczna odbędzie się o godz. 10:00 w pierwszym dniu po upływie terminu, określonego w art. 76 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert),
2)ostateczny termin otwarcia licytacji łącznie z godziną otwarcia Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
3. Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu 15 min. od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia.
4.Aktualny czas w trakcie licytacji elektronicznej jest wyświetlany w prawej części ekranu i jest decydujący dla oceny momentu dokonywania poszczególnych czynności, w tym również dla oceny, czy dane postąpienie zostało złożone przed zamknięciem licytacji.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną niezwłocznie poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy.
6.Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto realizacji zamówienia.
Data składania wniosków 05/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce składania wniosków Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 69
Termin otwarcia licytacji 1. Licytacja elektroniczna odbędzie się o godz. 10:00 w pierwszym dniu po upływie terminu, określonego w art. 76 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia.
Wartość zamknięcia licytacji Licytacja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu 15 min. od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne postanowienia 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w trakcie trwania umowy.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy wniosek, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z wnioskiem powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do wniosku pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)