Zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla posiadanej przez PARP infrastruktury serwerowej

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 12:30:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392234 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713563001, 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie gwarancji oraz usług wsparcia technicznego dla posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury serwerowej dla sprzętu EMC oraz Quantum

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska 81/83
Nr domu 81
Nr miesz 83
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-834
Województwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Internet www.parp.gov.pl
Regon 01718109500000
E-mail biuro@parp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodzaj zam inny Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości: 3000 (słownie: trzy tysiące) zł przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Wiedza w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na zapewnieniu usług gwarancyjnych i wsparcia technicznego na sprzęt serwerowy, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każde
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) nastąpi zmiana zasad finansowania Zamawiającego wówczas możliwa jest modyfikacja terminów płatności, o których mowa w § 6 ust. 2 umowy, poprzez dostosowanie ich do nowych zasad finansowania Zamawiającego; zmiana nie może prowadzić do wydłużenia terminów płatności ponad okres obowiązywania umowy oraz do wprowadzenia zapłaty w formie jednej lub dwóch płatności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin dostarczenia dokumentów gwarancyjnych
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.bip.parp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Zamówień Publicznych ul. Pańska 81 83 00-834 Warszawa
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kancelaria - parter ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)