Dostawa serwerów i sprzętu peryferyjnego

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 09:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Serwery,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 392254 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 488220006, 302341009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, oprogramowania do serwerów z niezbędnymi licencjami, dysków twardych do macierzy dyskowej zwanych w dalszej części umowy sprzętem komputerowym, oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt (karty gwarancyjne lub oświadczenie producenta)w tym:
Serwer - 2 szt.
Dysk twardy do macierzy dyskowej Fujitsu Eternus DX90 S2 - 10 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Ulica Pańska 81/83
Nr domu 81
Nr miesz 83
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-834
Województwo mazowieckie
Tel (022) 432 80 80
Fax (022) 432 86 20
Internet www.parp.gov.pl
Regon 01718109500000
E-mail biuro@parp.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodzaj zam inny Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/12/2014
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 700 zł (słownie: tysiące jeden tysiąc siedemset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej 2 zamówienia, polegające na dostawie serwerów i sprzętu peryferyjnego o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każde (w przypadku, gdy wartość zamówienia została określona w umowie w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących w przypadkach: 1) nastąpi zmiana w obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpi konieczność zmiany miejsca dostawy poszczególnych pozycji sprzętu, 4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia, 5) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego konieczna stanie się zmiana terminu realizacji umowy jednak nie dłużej niż o7 dni od daty o której mowa w §2 ust. 1 umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.parp.gov.pl
Adres uzyskania siwz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa, Kancelaria (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W ofercie Wykonawca poda: 1) odsyłacz do właściwej strony producenta. Zgodnie z wymogiem wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ: oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi posiadać wsparcie producenta danego typu sprzętu komputerowego poprzez udostępnienie na witrynie producenta wszystkich sterowników oprogramowania i uaktualnień. System udostępniony użytkownikom na witrynie producenta musi automatycznie wyszukiwać i udostępniać do ściągnięcia komplet oprogramowania i dokumentacji właściwych tylko dla konkretnego sprzętu, zidentyfikowanego przez numer fabryczny lub numer modelu. 2) tak jak to określono we wzorze Formularza Ofertowego, termin dotyczący realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda termin dokonując wyboru terminu dostawy zgodnie z datami podanymi poniżej: 16 grudnia 2014 r. 17 grudnia 2014 r. 18 grudnia 2014 r. 2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Utworzenie i Dokapitalizowanie Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji. 3. Zadanie jest dofinansowane przez Ministerstwo Gospodarki ze środków budżetu państwa.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)