202/WMW/SGGW/2014 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-10 10:30:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249761 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302300000, 302131006, 302133008, 302361003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej, Katedra Higieny Żywności i OZP

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Zadanie 1

2. Krótki opis części zamówienia:

Komputer biurkowy (stacjonarny)

* Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

3. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71







Zadanie 2

2.Krótki opis części zamówienia:

Komputer przenośny

* Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

3.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71





Zadanie 3

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia



Drukarka laserowa



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

3.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71





Zadanie 4

2 Krótki opis przedmiotu zamówienia



Sprzęt związany z komputerami 2 sztuki



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

3.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71





Zadanie 5

2 Krótki opis przedmiotu zamówienia



Urządzenia rozszerzające pamięć 15 sztuk



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

3.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71

Opis

Zadanie 1

Krótki opis części zamówienia:

Komputer biurkowy (stacjonarny)

Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71Zadanie 2

Krótki opis części zamówienia:

Komputer przenośny

Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:

Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.
Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71Zadanie 3

Krótki opis przedmiotu zamówienia



Drukarka laserowa



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71Zadanie 4

Krótki opis przedmiotu zamówienia



Sprzęt związany z komputerami 2 sztuki



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

3.Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71


CPV: 30230000-0, 30213100-6, 30213300-8, 30232110-8, 30236100-3Zadanie 5

Krótki opis przedmiotu zamówienia



Urządzenia rozszerzające pamięć 15 sztuk



Za spełnienie warunku potwierdzającego, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający uzna dołączenie do oferty opisów technicznych urządzenia zawierającym jego parametry.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Medycyny Weterynaryjnej

Katedra Higieny Żywności i OZP -załącznik nr 10 do SIWZ

ul. Nowoursynowska 159

02-776 Warszawa, mazowieckie

Telefon, telefaks

Tel. 22 5936070, fax. :22 59 360 71


PV: 30230000-0, 30213100-6, 30213300-8, 30232110-8, 30236100-3

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Wiedza Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Potencjał Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Zdolne Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Sytuacja Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r, poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać: folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnianie wymagań przedstawionych w załączniku 6 do SIWZ
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców,została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 w toku umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=3053
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Medycyny Weterynaryjnej KHŻiOZP ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, KHŻiOZP Bud. 24, POK. 337 ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)