Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Ulica |
ul. Solskiego 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Brzesko
|
Kod Pocztowy |
32-800
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
014 6626510
|
Fax |
014 6626511
|
Regon |
85023389000000
|
E-mail |
rpwikbrzesko@poczta.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Sektor Wodny
|
Rodzaj zam inny |
Sektor Wodny
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium:
część I - w wysokości 20 000 PLN.
część II - w wysokości 1 500 PLN.
część III - w wysokości 1 500 PLN.
część IV - nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenia potwierdzającego posiadanie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwoleń lub licencji - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: -
część I - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał odpowiednio co najmniej 1 dostawę samochodu specjalistycznego ssąco - płuczącego -
o wartości min. 900 000 zł
część II - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej
1 dostawę agregatów prądotwórczych zamontowanych na podwoziu jezdnym
o wartości min 50 000,00 zł.
część III - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał co najmniej
1 dostawę stacjonarnych agregatów prądotwórczych wraz z montażem o wartości min 50 000,00 zł.
W celu określenia spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
- poświadczenie, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
- w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W przypadku, gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwości lub gdy
z poświadczenia lub innego dokumentu będzie wynikało, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonanie nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane lub miało być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
W przypadku dostaw opłaconych w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na złote wg średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia
o niniejszym zamówieniu Urzędowi Zamówień Publicznych. Wykonawca obowiązany jest podać kurs przeliczeniowy w swojej ofercie.
|
Potencjał |
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja |
a. Sprawozdania finansowego w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
część I - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 1,0 mln PLN
część II - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 50 tysięcy PLN,
część III - minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości co najmniej 50 tysięcy PLN,
część IV - nie dotyczy
b. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Środki finansowe w dyspozycji Wykonawcy:
- część I - w wysokości co najmniej 500 tysięcy PLN,
- część II - w wysokości co najmniej 30 tysięcy PLN,
- część III - w wysokości co najmniej 30 tysięcy PLN,
- część IV - nie dotyczy
c. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości:
- część I - min 1 milion PLN,
- część II - min 50 tysięcy PLN,
- część III - min 50 tysięcy PLN,
- część IV - nie dotyczy
|
Sprawozdanie calosc |
Nie
|
Lata obrotowe |
3
|
Sprawozdanie calosc 2 |
Nie
|
Lata obrotowe 2 |
3
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 11 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 14 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Adres strony internetowej siwz |
www.rpwikbrzesko.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
ul. Solskiego 13
32-800 Brzesko
|
Data składania wniosków |
12/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Brzesko 32-800, ul. Solskiego 13w Sekretariacie pokój nr 102
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie jest częścią projektu pn. Ochrona wód w dorzeczu rzeki Dunajec i Uszwicy poprzez uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie działalności Związku Międzygminnego w Brzesku współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.
|
Inne dokumenty |
- złożenie oferty; - złożenie wszelkich wymaganych załączników i oświadczeń; -złożenie
wadium.
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonania całości lub części robót i dostaw, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak:
a) Niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót i dostaw (np. intensywne opady śniegu lub deszczu, temp. poniżej -5oC),
b) Przyczyny losowe (np. huragany, powódź lub inne kataklizmy),
2. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT:
Warunkami takiej zmiany są:
- zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi,
3.Zgłoszenie lub zmiana Podwykonawcy.
|