dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów LCD oraz drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-15 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398598 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59 n/w sprzętu:.
1) komputerów stacjonarnych i monitorów LCD - Zadanie Nr 1,
2) drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych - Zadanie Nr 2.

2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2/1 - 2/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3/1 -3/2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty.
2.1. Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania i skonfigurowania na dostarczonych komputerach (na bazie przekazanego przez Zamawiającego nośnika z oprogramowaniem) n/w oprogramowania:
- Klient Oracle,
- HIPOKRATES - Oddział, Apteczka, Zlecenia,
- INFOMEDICA,
- RNFZ - środowisko Java 1.6,
- RTG Cyfrowy - System AGFA IMPAX,
- Rezonans Magnetyczny - InSpace.

2.2. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić Zamawiającemu dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawów komputerowych, realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy załączyć link strony.
2.3. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić Zamawiającemu możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia.

4. Wymagane warunki gwarancji:
a/ termin gwarancji:
- 36 m-cy na komputery stacjonarne, licząc od dnia instalacji u Zamawiającego;
- 36 m-cy na monitory LCD, licząc od dnia instalacji u Zamawiającego;
- 12 m-cy na drukarki laserowe, licząc od dnia instalacji u Zamawiającego.
- 12 m-cy na urządzenia wielofunkcyjne, licząc od dnia instalacji u Zamawiającego.
b/ czas reakcji serwisu: do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
4.1. Gwarancja musi ponadto obejmować:
- naprawy gwarancyjne świadczone przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego,
- usługi serwisowe jednostki centralnej w miejscu instalacji urządzenia oraz możliwość szybkiego zgłaszania usterek przez portal internetowy,
- dostępność wsparcia technicznego przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu oraz przez cały rok.
4.2. W przypadku naprawy gwarancyjnej przekraczającej 3 dni Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy sprzętu.

5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi i karty gwarancyjnej w języku polskim w dniu dostawy przedmiotu zamówienia.

6. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty, w terminie 3 dni licząc od dnia każdorazowej dostawy, zainstalować przedmiot zamówienia u Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.

7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ustawy - Pzp.

Opis

Komputery stacjonarne - 100 szt., monitory LCD - 104 szt.Drukarki laserowe - 80 szt., Urządzenia wielofunkcyjne laserowe - 30 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
Ulica ul. Św. Józefa 53-59
Nr domu 53-59
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6101510
Fax 56 6101682
Internet www.wszz.torun.pl
Regon 00031606800000
E-mail zamow_publ@szpital-bielany.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Zaliczka Nie
Wiedza wykaz wykonanych minimum 2 głównych dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 300.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 140.000,00 zł, każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia minimum 2 dokumentów, że te dostawy zostały wykonane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostaw może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.
Sytuacja informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do minimalnej kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 150.000,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 70.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału. Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie obydwu zadań tj. 220.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich tj. - aktualny certyfikat ISO dla producenta komputera; - raport badawczy wystawiony przez niezależną akredytowaną jednostkę potwierdzający głośność jednostki centralnej (komputera) mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 20 dB. Wykonawca może zamiast tych certyfikatów, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem tj. - oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych i zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram. Wykonawca może zamiast tego certyfikatu, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. c) deklarację zgodności CE dla oferowanego komputera o właściwej mu nazwie kodowej; d) wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http:www.eu-energystar.org lub http:www.energystar.gov potwierdzający, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymogi normy Energy Star 5.0 - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. e) wydruk ze strony internetowej: http:www.cpubenchmark.net(cpu_list.php potwierdzający osiągnięcie przez procesor komputera wartości (Passmark CPU Mark(min. 7240 w testach CPU, z datą nie wcześniej niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. f) wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemami operacyjnymi Windows 8.1 64 bit, Windows 7 64 bit (lub równoważnymi tj. obsługującymi wszystkie programy obsługiwane przez w/w system oraz oferujący wszystkie funkcjonalności w/w systemu, obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez w/w system, współpracujący z usługą Active Directory oraz aplikacjami napisanymi na platformy NET Framework 1.1, 1.2, 1.3). g) dokument potwierdzający wynik testu zaproponowanej konfiguracji komputera wg poniższych założeń tj. wydajność minimalna w benchmarku SYSmark® 2012 (firmy BAPCO) dla konfiguracji bez zainstalowanej zewnętrznej karty graficznej PCI Express dla minimum trzykrotnego przebiegu na systemie operacyjnym Windows 7 Professional 64 bit SP1: SYSmark® 2012 PerformanceTest: - SYSmark Rating - co najmniej wynik 199 punktów, - Office Productivity - co najmniej wynik 160 punktów, - Media Cration - co najmniej wynik 204 punktów, - Web Development - co najmniej wynik 193 punktów, - Data/Financial Analysis - co najmniej wynik 227 punktów, - 3D Modeling - co najmniej wynik 242 punktów, - System Management - co najmniej wynik 179 punktów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.wszz.torun.pl
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń
Data składania wniosków 15/12/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)