Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Papier ze znakiem wodnym,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Usługi w zakresie rozwijania internetu,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 398842 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 242000006, 331416257, 243212246, 243262007, 243260005, 336965000, 337930005, 195200007, 301997605, 92212006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii obejmująca:
- odczynniki do barwień podstawowych wykorzystywane w automatycznej barwiarce oraz w ręcznych metodach barwienia,
- odczynniki do barwień specjalnych,
- odczynniki do obróbki histologicznej,
- odczynniki do obróbki cytologicznej,
- odczynniki, immunoreagenty gotowe do użycia (RTU) do barwień immunohistochemicznych oraz drobny sprzęt do zastosowania w aparacie Autostainer Link 48,
- immunoreagenty stężone do barwień immunohistochemicznych do zastosowania w aparacie Autostainer Link 48 oraz przy ręcznych oznaczeniach preparatów mrożakowych,
- immunoreagenty stężone do barwień immunohistochemicznych do zastosowania w aparacie Autostainer Link 48 oraz przy ręcznych oznaczeniach preparatów mrożakowych,
- immunoreagenty stężone do barwień immunohistochemicznych do zastosowania w aparacie Autostainer Link 48 oraz przy ręcznych oznaczeniach preparatów mrożakowych,
w rodzajach i ilościach podanych w załącznikach do SIWZ nr od 1-1 do 1-8 Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia

Opis

Pakiet obejmuje 7 pozycjiPakiet obejmuje 7 pozycjiPakiet zawiera 8 pozycjiPakiet zawiera 5 pozycjiPakiet zawiera 85 pozycjiPakiet zawiera 12 pozycjiPakiet zawiera jedną pozycjęPakiet zawiera jedną pozycję

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Ulica ul. Seminaryjna 1
Nr domu 1
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-326
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3256735, 3256609
Fax 052 3256606
Internet www.kpcp.pl
Regon 09235693000000
E-mail zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający zgodnie z art. 45 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje warunku
Wiedza Zamawiający nie opisuje warunku
Potencjał Zamawiający nie opisuje warunku
Zdolne Zamawiający nie opisuje warunku
Sytuacja Zamawiający nie opisuje warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie - załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.kpcp.pl
Adres uzyskania siwz Kujawsko - Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz - Dział Zamówień Publicznych (wejście F)
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Zamawiającego ul. Seminaryjna 1 w Bydgoszczy (wejście A - II piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) w formie: a) deklaracji zgodności, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; b) dokumentu potwierdzającego dokonanie odpowiednio zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; c) dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. Uwaga! W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w lit. a-c powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Powyższe nie obowiązuje w przypadku Pakietu 3 poz. 1, 2 i 7 oraz Pakietu 5 poz. 83. 2. Oświadczenie, że nie jest wymagana deklaracja zgodności w zakresie przedmiotu zamówienia w ramach Pakietu 3 poz. 1, 2 i 7 oraz Pakietu 5 poz. 83, w przypadku zaoferowania wyrobu, który nie podlega tej regulacji prawnej. 3. Instrukcje użycia w języku polskim - dotyczy Pakietu 1, 2, 5, 6, 7 i 8. 4. Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (zgodne z wymaganiami REACH) lub oświadczenie, że nie jest wymagane. 5. Katalog lub folder lub opis przedmiotu oferowanego odczynnika (tylko właściwa strona z wyraźnym zaznaczeniem wybranego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty: 1) w zakresie obniżenia ceny - w przypadku okresowych promocji, obniżenia ceny asortymentu przez producenta lub Wykonawcę w trakcie trwania umowy; 2) w zakresie ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) w zakresie zmiany numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; 4) w zakresie zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; 5) w zakresie zmiany pojemności opakowania (sposób konfekcjonowania). 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o identycznych bądź lepszych parametrach technicznych, przy czym cena zmienionego przedmiotu umowy nie może przekraczać ceny towaru, na który została zawarta umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)