Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Myszkowie na potrzeby projektu Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego.

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-16 10:00:00
Instytucja Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 399030 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 488200002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Myszkowie na potrzeby projektu Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych obejmująca:
1.1 Serwer 2 szt.
1.2 Oprogramowanie Microsoft Windows Serwer - 2 szt. lub równoważne.
1.3 Oprogramowanie Oracle Standard - 2 szt. lub równoważne.
1.4 Notebook 1 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2 W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi do miejsca ich przeznaczenia tzn. do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń Starostwa Powiatowego
w Myszkowie.
3 Dostarczony sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi powinien:
3.1 być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny,
3.2 wolny od wad prawnych,
3.3 spełniać wszelkie wymagania funkcjonalne, techniczne i jakościowe w szczególności standardy Polskich Norm przenoszących zharmonizowane normy europejskie, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia.
3.4 spełniać wymogi Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności
(t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) i posiadać widoczne oznaczenia CE.
3.5 pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek,
3.6 być zaopatrzony w komplet dokumentów w tym, w szczególności w karty gwarancyjne, instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w polskiej wersji językowej,
4 Dostarczone oprogramowania powinny:
4.1 pochodzić z legalnego źródła i posiadać wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
4.2 być kompletne, to jest posiadać wszystkie niezbędne elementy do prawidłowego działania wszystkich przewidzianych w danym systemie lub programie funkcji
i funkcjonalności.
4.3 nie naruszać ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
4.4 pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
4.5 być zaopatrzone w kompletną dokumentację w zakresie ich wykorzystywania dla celów projektu w szczególności w umowy licencyjne.
5 Wraz z dostawą urządzeń wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzeń elementy instalacyjne np. odpowiednie okablowanie.
6 Gwarancja i serwis - wymagane jest udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu na dostarczone urządzenia oraz zapewnienie wsparcia technicznego jak to opisano w załączniku nr 1
7 Zasady równoważności: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych dopuszcza się rozwiązania równoważne, tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia (o udowodnionej równoważności technologicznej). Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
Ulica ul. Pułaskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Myszków
Kod Pocztowy 42-300
Województwo śląskie
Tel 034 3159100
Fax 034 3159160
Internet www.powiatmyszkowski.pl
Regon 15139907700000
E-mail starostwo@powiatmyszkowski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 23
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Myszkowie na potrzeby projektu Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.12.2014 r. do godz. 10:00 . W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć dokumenty: 5.1 Opisy produktów które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego: Szczegółowe specyfikacje techniczne wraz z podaniem numerów katalogowych poszczególnych urządzeń lub karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń, będących przedmiotem zamówienia zawierające opisy parametrów technicznych i jakościowych tych urządzeń - co najmniej w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ 5.2 Aktualny Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na proces produkcji lub projektowania i produkcji oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia. 5.3 Aktualny Certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych wynikających z udzielenia gwarancji producenta oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia. 5.4 Aktualny Certyfikat ISO 14001:2004 lub równoważny na proces produkcji lub projektowania i produkcji oferowanych monitorów i lub serwerów. 5.5 Dokument potwierdzający, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status Certified for Windows dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x86, Microsoft Windows Server 2012 - należy dołączyć do oferty wydruk ze strony internetowej www.windowsservercatalog.com - odpowiednio do składanej oferty. 5.6 Dokument potwierdzający wynik testu dla oferowanych modeli serwerów lub rodziny serwerów wraz z oferowanymi procesorami (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1) - wydruk-i ze strony internetowej www.spec.org. 5.7 Deklaracje zgodności CE dotyczące oferowanych serwerów 5.8 Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia- realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 5.9 Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzacji producenta oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia. 5.10 Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dysków producent lub autoryzowany partner serwisowy dostarczy nowe dyski a uszkodzone pozostawi u Zamawiającego - dotyczy serwerów. UWAGA: Zamiast Certyfikatów potwierdzających stosowanie norm serii ISO 9001 lub ISO 14001, o których mowa powyżej - wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego równoważnych środków zapewnienia jakości lub stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem -odpowiednio. W przypadku, gdy oferent nie dostarczy wymaganych dokumentów określonych w punktach 5.1-5.7 powyżej, zostanie wezwany do ich uzupełnienia. W przypadku, gdy oferent nie dostarczy wymaganych dokumentów określonych w punktach 5.8; 5.9; 5.10 powyżej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru- załącznika nr 3 do SIWZ, formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami i oświadczeniami wymienionymi w SIWZ. 1.2 Do oferty należy dołączyć: 1.2.1 Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia- realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 1.2.2 Dokument potwierdzający posiadanie przez firmę serwisującą autoryzacji producenta oferowanych serwerów, będących przedmiotem zamówienia. 1.2.3 Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dysków producent lub autoryzowany partner serwisowy dostarczy nowe dyski a uszkodzone pozostawi u zamawiającego - dotyczy serwerów. Zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale 7 pkt 2 ppkt 2.1, ppkt 2.2, ppkt 2.3 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale 7 pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu wspólnie przez Wykonawców składających ofertę, lub powinien je spełniać dowolny Wykonawca spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie. Do ofert należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo(a) udzielone przez wszystkich wspólników dla jednego ze wspólników lub dla osoby trzeciej, upoważniające osobę umocowaną do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty wspólnej wynika np. z umowy spółki cywilnej, to do oferty zamiast pełnomocnictwa można załączyć tę umowę (oryginał) lub jej kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem lub jej kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2 ppkt 2.2, ppkt 2.3 SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników spółki z osobna. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 5 do SIWZ) składają wspólnicy spółki cywilnej wspólnie. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 6 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 2 ppkt 2.3 SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231). Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji. 2 Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 3 Zmiana w treści umowy może nastąpić po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz jej akceptacji przez drugą stronę i pod warunkiem zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności. 4 Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w następujących przypadkach: 4.1 wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 4.2 ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, 4.3 powierzenia części umowy podwykonawcy w trakcie trwania umowy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem zapisów ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu. 4.4 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT. 4.5 zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnego modelu (typu, wersji) nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie (tzn. sprzęt równoważny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie wskazanego w Ofercie modelu (typu, wersji) z produkcji Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 5 Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42 - 300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet II Społeczeństwo informacyjne Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)