Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury
|
Ulica |
ul. Narutowicza 17B
|
Nr domu |
17B
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-240
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
261 452026, 261 452000
|
Fax |
261 452024, 261 452029
|
Regon |
81006093700000
|
E-mail |
rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
270
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN (art. 45, 46)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie POUFNE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych.
W związku z powyższym muszą posiadać:
a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE;
b) Ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego
|
Wiedza |
Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót instalacyjnych polegających na przebudowie, rozbudowie lub budowie co najmniej 1 wymienionego systemu ochrony elektronicznej, tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) lub systemu telewizji dozorowej (CCTV) lub systemu kontroli dostępu (SKD) o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto każda
|
Potencjał |
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. posiadanie autoryzacji producenckich na projektowanie, instalację oraz serwis urządzeń wykrywczych, telewizyjnych, zaoferowanych przez siebie systemów
|
Zdolne |
Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) Pracowników przewidzianych do kierowania robotami:
- co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej - kierownik robót,
- co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót,
- co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót,
- co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności : telekomunikacyjnej - kierownik budowy,
b) Pracowników przewidzianych do realizacji prac:
- co najmniej 6 osób posiadających uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4,
- co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
c) Pracowników odpowiedzialnych za realizację przepisów o ochronie informacji niejawnych:
- Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
- Osoby odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje wszystkimi wymaganymi pracownikami, o których mowa w pkt a) i b), to może zaangażować pracowników spoza firmy, ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, a ponadto na czas realizacji zadania musi ich związać z firmą umowami.
Wszyscy ww. pracownicy oraz kierownik firmy, muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
|
Sytuacja |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów.
2) Harmonogram rzeczowo - finansowy z wypełnioną kolumną nr 3 i 4 oraz z graficznym określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez Zamawiającego na dany rok kalendarzowy.
3) Oświadczenie o posiadaniu:
a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej POUFNE.
b) Ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
4) Oświadczenie o posiadaniu autoryzacji producenckich na projektowanie, instalację oraz serwis urządzeń wykrywczych, telewizyjnych, zaoferowanych przez siebie systemów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w innych sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających określone na dzień składania ofert, warunki postawione przez Zamawiającego w specyfikacji;
4) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy;
5) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego;
6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu;
7) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń;
8) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich,
9) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
10) zmiany danych teleadresowych;
11) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT;
12) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej;
13) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie;
14) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ;
15) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów;
16) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta;
17) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną;
18) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy;
19) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
- konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia,
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
- wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, w tym zmiana warunków terenowych (np. kolizja z niezinwentaryzowanymi instalacjami i urządzeniami podziemnymi, drzewami, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne,
- utrzymywania się niskich temperatur i pokrywy śniegu;
powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu;
20) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcę w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;
21) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym;
22) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
23) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego;
24) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy;
25) zmiana wartości ostatniej faktury;
26) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
27) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
|
Data składania wniosków |
20/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert.
Kryterium: cena znaczenie: 90%
Kryterium: termin znaczenie: 10%
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt.
Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku.
Cena brutto ( waga kryterium 90):
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru:
Pc = X/Y x 90
Pc - obliczone punkty za kryterium cena
X - cena najniższa badanych ofert (zł)
Y - cena oferty badanej (zł)
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt
Czas skrócenia terminu realizacji zamówienia (waga kryterium 10):
Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Termin zostanie określona wg wzoru:
Pt = X/Y x 10
Pt - obliczone punkty za kryterium termin
X - skrócenie terminu wykonania robót budowlanych zadeklarowana przez oferenta
(ilość dni - od 1 dnia do 40 dni)
Y - maksymalne skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 40 dni
Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt
Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt.
Warunki brzegowe:
- termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 270 dni
- maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia wynosi 40 dni.
Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru:
Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty termin)
Kryterium ceny przyznano wagę 90% ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla Zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych. Kryterium terminu przyznano wagę 10 %, ponieważ skrócenie czasu wykonania zadania spowoduje szybsze zakończenie przedmiotu umowy i umożliwi wcześniejsze użytkowanie systemów alarmowych w budynku nr 30, a co za tym idzie skuteczniejszą ochronę kompleksu zgodną z obowiązującymi przepisami. Sprawne funkcjonowanie wymienionych w zamówieniu. systemów w obiektach wojskowych jest sprawą priorytetową w resorcie obrony narodowej. Systemy te mają na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu wojskowemu, przeciwdziałaniu powstawania szkód, niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren wojskowy, a także zapewnienie bezpieczeństwa żołnierzom i pracownikom cywilnym.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|