Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-059
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E-mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
36
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
|
Wiedza |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował a w przypadku usług okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji:
a) usług polegających na wykonaniu konserwacji sygnalizacji pożaru i DSO na łączną kwotę co najmniej 20.000,00zł brutto i
b) napraw instalacji sygnalizacji pożaru, DSO na łączną kwotę co najmniej 40.000,00zł brutto.
z podaniem jej wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu i dowodów, metodą spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Wykonawca winien wykazać że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Polon;
- co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Bosch;
- co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo autoryzacji do systemu sygnalizacji alarmu pożaru Schrack;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej D;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne w grupie kwalifikacyjnej E.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (zał. Nr 6) oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda:
zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty z których musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty
kalkulacja cenowa - konserwacja
kalkulacja cenowa - pakiet usług naprawczych
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku czasowego wyłączenia obiektu lub jego części z eksploatacji, na terenie której świadczona jest usługa
c) wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, tj. zmiany:
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za (Dz. U. z 2015 poz. 2008),
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
- Zmiana wynagrodzenia o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) i lit. c) będzie obowiązywała od daty zawarcia aneksu na podstawie wniosku Zleceniobiorcy złożonego po wejściu w życie którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych i wykazaniu przez Zleceniobiorcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia.
- W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. a) i lit. c) tiret pierwsze wartość netto wynagrodzenia Zleceniobiorcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
- W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. c) tiret drugie wynagrodzenie Zleceniobiorcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Zleceniobiorcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
- W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) lit. c) tiret trzecie wynagrodzenie Zleceniobiorcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Zleceniobiorcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo podnieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienia na rzecz Zleceniodawcy.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Zleceniobiorcę
2) osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Zleceniobiorcę, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały co najmniej takie kwalifikacje, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia w zakresie osób.
4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
40
|
Kryt 2 |
Cena (stawka) roboczogodziny brutto
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Cena za materiały
|
Kryt 3p |
30
|
Kryt 4 |
Czas reakcji
|
Kryt 4p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego, pok. 117, C-2
|
Data składania wniosków |
16/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego, pok. 117, C-2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|