Wykonanie i wdrożenie modułu Zamówienia Publiczne w ramach systemu elektronicznego obiegu dokumentów e-BPNT

Data publikacji 2016-03-29
Data zakończenia 2016-04-06 09:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31761 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006, 722122001, 724210007, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie modułu Zamówienia Publiczne w ramach systemu elektronicznego obiegu dokumentów e-BPNT.
1) ETAP I - w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia szczegółowej analizy wymagań Zamawiającego (określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ),
b) instalacji i konfiguracji niezbędnego oprogramowania, na serwerach wirtualnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technik pracy zdalnej przez Wykonawcę w celu wykonania prac o których mowa w zdaniu poprzednim.
c) budowy Modułu,
d) przedstawienia wersji Beta,
e) wdrożenia Modułu,
f) przeprowadzenia testów akceptacyjnych,
g) uruchomienia poprodukcyjnego Modułu,
h) przekazania Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji technicznej oraz instrukcji użytkowania,
i) przekazania Zamawiającemu kodów źródłowych wraz z opisem,
j) przeniesienia autorskich praw majątkowych do produktów opracowanych i wytworzonych w ramach realizacji Umowy,
k) przekazania Zamawiającemu certyfikatów udzielenia licencji/sublicencji oraz innych certyfikatów wymaganych przez Zamawiającego,
l) przeprowadzenia szkoleń w zakresie administracji oraz obsługi rozwiązania wykonanego w ramach Umowy,
2) ETAP II - w ramach którego Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) serwisu i opieki administracyjnej,
b) asysty technicznej,
c) prac programistyczno-rozwojowych,
d) świadczenia usług gwarancyjnych.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zadania zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E-mail zzp@um.bialystok.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): 1) każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4) tiret 1. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: a) zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, b) wystąpienia przerwy w realizacji przedmiotu zamówienia, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana Umowy z powodu, o którym mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest w momencie, gdy przerwa w realizacji przedmiotu Umowy zostanie pisemnie stwierdzona oraz umotywowana przez Zamawiającego. 2) sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego). 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w pkt 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego Umowę. 3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w Umowie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Kryt 3 Liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych
Kryt 3p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, 15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
Data składania wniosków 06/04/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, 15-540 Białystok, ul. Żurawia 71, pok. 1.29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 2. Zamawiający nie przewiduje: a) składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych, b) przeprowadzenia aukcji elektronicznej, c) zawarcia umowy ramowej, d) udzielania zaliczek, e) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem okoliczności, o których mowa w treści art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, f) możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją umowy zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ, dokonywane będą w PLN. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Załączniku nr 2 do SIWZ części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie, przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca. 7. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, wówczas zastosowanie mają odpowiednie postanowienia określone w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Niniejsze zamówienie nie będzie finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). 9. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ofertowa - waga kryterium: 80 %, 2) termin realizacji zamówienia - waga kryterium: 10 %, 3) liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych - waga kryterium: 10 %. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. 10. Sposób punktowego obliczania ofert: Ostateczna liczba punktów będzie liczona na podstawie poniższego wzoru: P = Pc + Pt + Pr. Wyjaśnienie: P - ostateczna liczba punktów ocenianej oferty, Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa, Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia, Pr - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych. 1) Liczba punktów w kryterium cena ofertowa będzie liczona według wzoru: Pc= (Cn/Co) x 80 pkt. Wyjaśnienie: Pc - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium cena ofertowa, Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, Co - cena zaoferowana w ofercie ocenianej, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Wynik zaokrągla się do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może uzyskać max. 80 punktów. 2) Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji zamówienia. Liczba punktów w kryterium termin realizacji zamówienia będzie liczona według wzoru: Pt - brak skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia (realizacja w terminie 90 dni od daty zawarcia umowy) - 0 pkt Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 1 dzień - 1 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 2 dni - 2 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 3 dni - 3 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 4 dni - 4 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 5 dni - 5 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 6 dni - 6 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 7 dni - 7 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 8 dni - 8 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 9 dni - 9 pkt, Pt - skrócenie terminu realizacji zamówienia o 10 dni i więcej - 10 pkt. Wyjaśnienie: Pt - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium termin realizacji zamówienia. Oferta może uzyskać max. 10 punktów. UWAGA: a) przez kryterium termin realizacji zamówienia Zamawiający rozumie określony w dniach kalendarzowych i opisany liczbą całkowitą większą od 0 oferowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia, który będzie liczony od dnia zawarcia umowy, b) wartość punktowa w zakresie kryterium termin realizacji zamówienia obliczona zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), c) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ, jeżeli Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): - nie wskaże liczby dni na realizację przedmiotu zamówienia lub określi termin liczbą 0 lub wskazana liczba dni będzie większa niż 90 dni, - wskaże zakres dni, - poda termin realizacji zamówienia w dniach roboczych. 3) Zamawiający wymaga zapewnienie minimum 80 godzin rozwojowych świadczonych na warunkach określonych w Załączniku nr1 do SIWZ. Liczba punktów w kryterium liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych będzie liczona według wzoru: Pr - 0 godzin dodatkowych rozwojowych - 0 pkt, Pr - 4 godzin dodatkowych rozwojowych - 2 pkt, Pr - 8 godzin dodatkowych rozwojowych - 4 pkt, Pr - 12 godzin dodatkowych rozwojowych - 6 pkt, Pr - 16 godzin dodatkowych rozwojowych - 8 pkt, Pr - 20 godzin dodatkowych rozwojowych i więcej - 10 pkt. Wyjaśnienie: Pr - liczba punktów ocenianej oferty w kryterium liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych. Wartość punktowa w zakresie kryterium liczba dodatkowych godzin prac rozwojowych obliczona zostanie na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)