Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Data publikacji 2016-04-11
Data zakończenia 2016-04-25 12:00:00
Instytucja Miasto Zabrze
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania do rozszerzania systemu operacyjnego,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37459 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302133008, 302140002, 482130004, 486200000, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
Wszystkie komponenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostarczone do siedziby Urzędu Miejskiego w Zabrzu przy ul. Powstańców Śląskich 5-7 w Zabrzu.
Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ (dotyczy dostawy sprzętu).
W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ofercie dokumenty określone w pkt. 5.2.3 B. cz. I SIWZ, tj. dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego. W związku z powyższym należy uzupełnić odpowiednio kolumnę 3 tabeli w Załączniku D wg Spisu zawartości oferty oraz załączyć powyższą dokumentację jako załącznik F wg Spisu zawartości oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Zabrze
Ulica ul. Powstańców Śląskich 5-7
Nr domu 5-7
Miejscowość Zabrze
Kod Pocztowy 41-800
Województwo śląskie
Tel 32 3733537, 2710011
Fax 32 3733427, 2710818
Internet www.um.zabrze.pl
Regon 27625552000000
E-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dostawy główne Zamawiający rozumie te zamówienia, które są zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne co do wartości dostaw wskazanych w niniejszej SIWZ. Przez dostawy zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne do przedmiotu i wartości Zamawiający rozumie dostawy: zestawów komputerowych, oprogramowania systemowego lub operacyjnego, oprogramowania pakietów biurowych. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż 3 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, o łącznej wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: dostawie zestawów komputerowych, oprogramowania systemowego lub operacyjnego, oprogramowania pakietów biurowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Powyższy zakres nie musi być wykonany w ramach jednej dostawy. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać również informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p. Dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dostawy główne Zamawiający rozumie te zamówienia, które są zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne co do wartości dostaw wskazanych w niniejszej SIWZ. Przez dostawy zbliżone do zakresu przedmiotowego i adekwatne do przedmiotu i wartości Zamawiający rozumie dostawy: zestawów komputerowych, oprogramowania systemowego lub operacyjnego, oprogramowania pakietów biurowych. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż 3 wykonanymi dostawami, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, o łącznej wartości nie mniejszej niż 350 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na: dostawie zestawów komputerowych, oprogramowania systemowego lub operacyjnego, oprogramowania pakietów biurowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Powyższy zakres nie musi być wykonany w ramach jednej dostawy. Dodatkowo warunkiem jest, aby ani jedna dostawa spośród wszystkich dostaw wykonanych/wykonywanych z okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, nie była niewykonana lub wykonana nienależycie. W wykazie należy wskazać również informację o wszystkich dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p. Dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające A) Wykaz parametrów oraz charakterystyki podzespołów zaproponowanego sprzętu oraz oprogramowania. Zamawiający zwraca się z prośbą do Wykonawców o dołączenie do oferty tego załącznika również w formie elektronicznej na płycie CD. B) W przypadku oferowania produktów równoważnych: dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego (część F wg Spisu zawartości oferty). W Kalkulacji ceny (Załącznik D wg Spisu zawartości oferty) Wykonawca musi podać nazwę i parametry, numery katalogowe oraz szczegółowo opisać parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oraz szczegółowo opisać warunki gwarancji: długość gwarancji, czas reakcji i miejsce naprawy.
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych wyżej, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. zmiany terminu wykonania zamówienia, o którym mowa we wzorze umowy, w następujących przypadkach: wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) wystąpienie siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu b) na skutek zdarzeń losowych, opóźnień lub innych okoliczności związanych ze specyfiką przedmiotu zamówienia, c) zmiana terminu realizacji dostaw - na podstawie obiektywnych przesłanek uzgodnionych przez obie strony, d) zmiana terminu zakończenia umowy z uwagi na wyczerpanie środków, 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: a) zmiany podwykonawców pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków wskazanych opisie przedmiotu zamówienia w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, b) w przypadku wzrostu stawki VAT, wartość brutto umowy nie ulegnie zmianie. w przypadku obniżenia stawki VAT, wartość brutto umowy zostanie odpowiednio zmniejszona, c) zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, d) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, jednakże poprawa ta nie może powodować zmian w wynagrodzeniu, e) zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, f) zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, g) zmiana adresu siedziby stron - z przyczyn zewnętrznych. h) Istotne zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy, tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż producent zaprzestał produkcji oferowanego sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt w cenie nie wyższej niż podanej w ofercie, o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawi na piśmie propozycje istotnych zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie. i) W związku z nieprzewidzianą potrzebą zmian w zakresie ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia ujętych w cz. IV SIWZ, Zamawiający ma prawo dokonywać zmiany w ich ilościach przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. Zmiany te nie będą powodować zmian wartości przedmiotu umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 deklarowany przez Wykonawcę czas dostawy sprzętu i oprogramowania
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zabrze.magistrat.pl (wybrać po lewej:Urząd Miejski,nast.po lewej:Zamówienia Publiczne)
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Informatyki, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, pok. 76, tel. 32/ 37-33-558; osoba przekazująca:Beata Dzieniszewska, Aleksandra Sowislok
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Zabrzu ul. Powstańców Śl. 5-7, II piętro pok. 219
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie: etap 1 nie później niż do dnia 30.05.2016 r., etap 2 nie później niż do dnia 30.06.2016 r
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)