Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-05-10 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42629 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020.
Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych a jego parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wymagane przez zamawiającego. Sprzęt ma być nie starszy niż dwanaście miesięcy od daty produkcji i pakowany w oryginalnym bezzwrotnym opakowaniu producenta.
Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat znak CE.
Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczanych urządzeń, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 z dnia 15.01.2008 w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. U. UE. L. Nr 39. poz.1)
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust.2 wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Ulica ul. Korfantego 2
Nr domu 2
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-077
Województwo opolskie
Tel 77 4545001, 4222670
Internet www.opolska.policja.gov.pl
Regon 53112570400000
E-mail zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul.Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostępna za odpłatnością
Data składania wniosków 10/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pokój 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające wypełnione i podpisane Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - tabela zgodności. W kolumnie-Oferowane do dostawy- należy wpisać wartość parametru, gdy Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia lepszy. W innych przypadkach należy potwierdzić zgodność parametrów oferowanych do dostawy z wymaganymi poprzez wpisanie np. słowa TAK, ZGODNE.
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z którego bezsprzecznie i jednoznacznie będzie wynikać co najmniej: a.rodzaj udostępnianych zasobów, b.w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępnienia zasobów, c.jakiego okresu zobowiązanie dotyczy, d.kto jest podmiotem przyjmującym zasoby. Ww. zobowiązanie musi mieć formę oryginału. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. W przypadku, gdy w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca powoływał się, na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, a podmiot ten będzie podwykonawcą, to jeżeli Wykonawca będzie chciał zmienić albo zrezygnować z tego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia ten warunek w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy; 2) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 4) wystąpiła zależność realizacji przedmiotu umowy z wynikami innych projektów teleinformatycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zgody obu stron i muszą być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Kryt 3 Czas dostawy
Kryt 3p 10
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.uzp.gov.pl jeżeli w danym zadaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty pisemne niepodlegające odrzuceniu
Informacje dodatkowe Projekt pt. Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy, podlega wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)