Świadczenie usług doradztwa technicznego na rzecz Województwa Małopolskiego w zakresie kontroli procesu produkcji, odbiorów technicznych oraz odbiorów końcowych elektrycznych zespołów trakcyjnych - IS.I.272.3.2016

Data publikacji 2016-04-15
Data zakończenia 2016-04-25 11:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42751 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722200003, 717310001, 799000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa technicznego na rzecz Województwa Małopolskiego w zakresie kontroli procesu produkcji, odbiorów technicznych oraz odbiorów końcowych elektrycznych zespołów trakcyjnych (dalej EZT).
2. Wielkość zamówienia: 184.625 zł netto , w tym wartość zamówienia podstawowego 163.166,67 zł netto
3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Małopolskie
Ulica ul. Basztowa 22
Nr domu 22
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-156
Województwo małopolskie
Tel 012 4300394, 6303408,6303122
Fax 012 6160144,6303126
Internet www.malopolskie.pl
Regon 35155428700000
E-mail przetargi@malopolska.mw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/02/2017
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 4 000 zł, słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100.
Zaliczka Nie
Zdolne 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej: a. jedną osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji doradcy, która posiada wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert świadczyła co najmniej jedną usługę doradztwa technicznego przy odbiorze co najmniej 1 kolejowego elektrycznego zespołu trakcyjnego lub w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję komisarza odbiorczego przy odbiorze co najmniej 1 kolejowego elektrycznego zespołu trakcyjnego, b. jedną osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji informatyka/elektronika, która posiada wiedzę i doświadczenie tzn. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z projektowaniem, wdrażaniem lub obsługą systemów elektronicznych i informatycznych zastosowanych w pasażerskich pojazdach szynowych. 3. Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-11 ustawy. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzane w formie aneksów przyjętych przez Strony umowy, przy uwzględnieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1) potrzeby dostosowania odpowiednich postanowień umownych, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą, czego Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, 2) potrzeby dostosowania odpowiednich postanowień umownych, jeżeli z powodu zmiany treści Umowy dostawy zakres obowiązków wynikających z niniejszej umowy uległby zmianie, 3) skorzystania z prawa opcji, zgodnie z § 1 ust. 6, 4) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym zmieniony zostanie wykaz osób stanowiący załącznik nr 1 z zastrzeżeniem, iż liczba osób w poszczególnych zakresach wykonywanych czynności nie ulegnie zmianie. Zapis § 3 ust. 2 stosowany będzie odpowiednio. 5) zmiany terminu realizacji umowy w związku z opóźnieniem dostawy - w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwiększenie wynagrodzenia, 6) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w sytuacji gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota wynagrodzenia brutto. 7) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o co najmniej 30% w stosunku do wynagrodzenia obowiązującego w momencie podpisania Umowy jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia, 8) zmiany co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Zamówienia. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin sporządzaniu opinii określonej w pkt III.4 ppkt 1) SIWZ
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.malopolska.pl/umwm/Article/id,287042.html
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, p. 186, ul. Zacisze 5, 31-156 Kraków.
Data składania wniosków 25/04/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Sekretariat Departamentu Inwestycji Strategicznych (p. 283), ul. Zacisze 5, 31-156 Kraków.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego ostatniego EZT będącego przedmiotem Umowy dostawy EZT, co zgodnie z harmonogramem w niej określonym nastąpi do dnia 15 lutego 2017 r.
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy: 1) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c. charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)