Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją (ETAP I, w pomieszczeniach o pow. min. 240 m2) oraz wymiana instalacji oświetleniowej w salach ekspozycyjnych zlokalizowanych na pierwszym piętrze w budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli (sale o powierzchni 183 m2). Zamówienie składa się z 2 części. Oferenci mogą złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
CZĘŚĆ I: Dotyczy Wykonania wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją - na pierwszym piętrze budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli (ETAP I), zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez mgr inż Monikę Biało-Gajda, stanowiącym Załącznik A do SIWZ. Zakres robót budowlanych CZĘŚCI I jest następujący: a) roboty budowlane przygotowawcze, b) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (ETAP I), c) roboty budowlane wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach, składających się na Załącznik A, które stanowią integralną cześć SIWZ: a) Projekt wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją, b) Przedmiar robót (Branża sanitarna), c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Instalacje sanitarne).
CZĘŚĆ II Dotyczy wymiany instalacji oświetleniowej w salach ekspozycyjnych zlokalizowanych na pierwszym piętrze budynku Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli, zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez Firmę ARB Dominik Budyn, ul. Wielkopolska 24, 39-200 Dębica, stanowiącym Załącznik B do SIWZ. Zakres robót budowlanych CZĘŚCI II jest następujący: a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej pracującej w standardzie DALI, b) dostawa i montaż profesjonalnych opraw LED przeznaczonych do ekspozycji muzealnych, sterowanych za pośrednictwem sterowników DALI - zgodnie z projektem i przedmiarem, c) wykonanie instalacji multimedialnej niskoprądowej (gniazda RCA, LAN, montaż szafki RACK), d) wymiana tablicy elektrycznej T1/1 wraz z osprzętem modułowym, e) montaż opraw awaryjnych i kierunkowych LED z inwerterem o czasie pracy awaryjnej min. 2 godz., f) wykonanie pomiarów elektrycznych, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi ewentualnymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach, składających się na Załącznik B, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ: a) Projekt wymiany instalacji oświetleniowej, b) Przedmiar robót (Branża elektryczna), c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Instalacje elektryczne)
OpisZakres robót budowlanych CZĘŚCI I jest następujący: A) roboty budowlane przygotowawcze: - wykonanie otworu w stropodachu na wyrzutnię oraz w ścianie szczytowej otworu na czerpnię, - rozebranie sufitu podwieszanego, - wykonanie otworów w ścianach powyżej sufitu podwieszanego, - demontaż instalacji oświetleniowych i niskoprądowych (CCTV, SSWiN, SSP, AUDIO) zamontowanych w suficie podwieszanym, - demontaż elementów stropu drewnianego I piętra w miejscach kolizji z instalacją wentylacji mechanicznej. B) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej: - montaż centrali wentylacynej, - montaż agregatu chłodniczego, -montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż obiegu grzewczo - wodnego, -montaż obiegu freonowego, -instalacje zasilające, AKPiA, - wykonanie prób, testów, przeszkolenie obsługi. C) roboty budowlane wykończeniowe: - wykonanie sufitu podwieszanego w salach ekspozycyjnych i pomieszczeniach biurowych, - wykonanie sufitu kasetonowego na korytarzu w miejscu lokalizacji centrali wentylacyjnej, - ponowny montaż instalacji elektrycznych i niskoprądowych zamontowanych w suficie podwieszanym, - ponowny montaż instalacji oświetleniowych i niskoprądowych (CCTV, SSWiN, SSP, AUDIO) zamontowanych w suficie podwieszanym, - szpachlowanie i malowanie sufitów w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach, składających się na Załącznik A, które stanowią integralną cześć Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - Projekt wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z klimatyzacją, - Przedmiar robót (Branża sanitarna), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Instalacje sanitarne)Zakres robót budowlanych CZĘŚCI II jest następujący: a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej pracującej w standardzie DALI, b) dostawa i montaż profesjonalnych opraw LED przeznaczonych do ekspozycji muzealnych, sterowanych za pośrednictwem sterowników DALI - zgodnie z projektem i przedmiarem, c) wykonanie instalacji multimedialnej niskoprądowej (gniazda RCA, LAN, montaż szafki RACK), d) wymiana tablicy elektrycznej T1/1 wraz z osprzętem modułowym, e) montaż opraw awaryjnych i kierunkowych LED z inwerterem o czasie pracy awaryjnej min. 2 godz., f) wykonanie pomiarów elektrycznych, g) wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi ewentualnymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach, składających się na Załącznik B, które stanowią integralną cześć Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - Projekt wymiany instalacji oświetleniowej, - Przedmiar robót (Branża elektryczna), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Instalacje elektryczne) |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
|
Ulica |
ul. Sandomierska 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Stalowa Wola
|
Kod Pocztowy |
37-464
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
015 8448556
|
Fax |
015 8448557
|
Internet |
www.muzeum.stalowawola.pl
|
Regon |
83041400600000
|
E-mail |
wgiecko@stalowawola.pl; mlynek@hoga.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Muzeum Regionalne, Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Muzeum Regionalne, Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Przewiduje się udzielenie robót budowlanych uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, np. poprzez doposażenie oświetlenia muzealnego o nowe reflektory i lampy kompatybilne do zainstalowanego systemu
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/08/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Wiedza |
DOTYCZY CZĘŚCI I
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji i/lub wentylacji mechanicznej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda.
DOTYCZY CZĘŚCI II
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej i/lub oświetleniowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.
Za roboty budowlane (umowy) wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający uznaje roboty, dla których Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz dla których wydano końcowy protokół odbioru. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących po z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolne |
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
DOTYCZY CZĘŚCI I: dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, który:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, b) przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), c) posiada wymagane kwalifikacje, o których mowa odpowiednio w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014, poz. 1446 z późn. zm.).
DOTYCZY CZĘŚCI II:
dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót elektrycznych, który:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) c) posiada wymagane kwalifikacje i uprawnienia, o których mowa w & 24 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. 2011 nr 165 poz. 987).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Karty katalogowe urządzeń z części I (CENTRALA WENTYLACYJNA, AGREGAT FREONOWY), części II (OŚWIETLENIE LED: LAMPY, REFLEKTORY) - umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych i jakościowych w stosunku do parametrów określonych w załączniku do SIWZ pn.: TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI. Równoważność oferowanych rozwiązań Zamawiający oceniał będzie poprzez porównanie, czy oferowane urządzenia posiadają parametry nie mniejsze niż wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zbada istotne dla inwestycji, minimalne parametry, od których spełnienia zależy uznanie rzeczy za równoważną.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Adres dyn zak |
http://www.bip.muzeum.stalowawola.pl/
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W oparciu o art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmniejszeniem zakresu wykonywanych robót lub zmianą sposobu ich wykonania, b) W zakresie terminu realizacji, w szczególności gdy: - zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a w szczególności gdy realizowane są zamówienia dodatkowe, albo na czas wstrzymania robót jedynie jednak w sytuacji gdy nieprzewidziane okoliczności nie wynikają z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Zamawiający wstrzyma roboty skutkujące ograniczeniem lub całkowitym przerwaniem prac. Czas wstrzymania robót będzie ewidencjonowany przez Zamawiającego i na pisemną prośbę Wykonawcy może być podstawą do zmian terminu umowy. c) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia. d) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców - na zasadach określonych w Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia części prac demontażowych, w przypadku ich wykonania w ramach części I zamówienia.
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.muzeum.stalowawola.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, pokój nr 14
|
Data składania wniosków |
12/05/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|