BZP.271.20.2016 dostawa i montaż regałów przesuwnych na potrzeby archiwum Urzędu Miasta Zakopane.

Data publikacji 2016-04-19
Data zakończenia 2016-05-06 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Zakopane
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96482 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych w pomieszczeniach archiwum Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13 ,o długości użytkowej półek min. 690 mb. w ilości:
- 4 regały długości 12 metrów, szer. 60 cm, wysokości 245 - 260 cm
- 1 regał długości 12 metrów, szer. 60 cm, wysokości 205 cm
-Regały winny zostać wykonane zgodnie z załączonym projektem stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji.
- Wysokość regałów powinna być dostosowana do wysokości pomieszczenia, które wynosi 265 cm. do lamp Na skraju pomieszczenia, gdzie znajduje się podciąg, wysokość wynosi 205 cm. dlatego jeden regał musi być niższy.
- Regały powinny być wykonane z blachy stalowej malowanej proszkowo w kolorze jasnym.
- Półki wykonane z blachy stalowej malowanej proszkowo o nośności min. 40 kg, powinny posiadać ogranicznik przesuwu dokumentów. Światło między półkami min. 35 cm. Dopuszcza się możliwość obniżenia światła półki w miejscu podciągów konstrukcyjnych stropu (245 cm) Głębokość półek 30 cm.
- Ilość półek w regale 6 + jedna kryjąca.
- Tory jezdne stalowe przykręcane do podłogi i posiadające zabezpieczenie przed przewracaniem regałów.
- Koła jezdne winny być wyposażone w łożyska kulkowe ułatwiające przesuw.
- Napęd mechaniczny wspomagany przez korbę trójramienną powinien umożliwiać przesuw regałów z użyciem niewielkiej siły.
- Panel ozdobny pełny stalowy osłaniający mechanizm przesuwu wyposażony w etykiety do opisywania zawartości regału.
- Montaż regałów należy wykonać w dwóch etapach:
etap 1 - montaż torów jezdnych (przed wykonaniem posadzki),
etap 2 - montaż regałów ( po położeniu posadzki przez firmę wykonującą remont
pomieszczenia)

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru montażu dostarczonych regałów wynosi 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Zakopane
Ulica ul. T. Kościuszki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 018 2020448
Fax 018 2020448
Internet www.zakopane.eu
Regon 00065494800000
E-mail przetargi@um.zakopane.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/07/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy o wartości każda nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto obejmująca swoim zakresem dostawę i montaż regałów przesuwnych , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - potwierdzone dowodami, że dostawy zostały zrealizowane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: -ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy -zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto ,cena netto pozostanie bez zmian. -przedłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na niemożność zamontowania regałów z uwagi na przedłużenie terminu wykonania posadzek wykonawcy wykonującemu remont pomieszczeń w którym mają być zamontowane regały.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja na dostarczone i zamontowane urządzenia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Adres uzyskania siwz Referat Gospodarczy Urząd Miasta zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Data składania wniosków 06/05/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro ds.zamówień publicznych pok. 8 Urząd Miasta zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)