Budowa wieży obserwacyjnej stalowej przeciwpożarowej w miejscowości Pieńsk, dz. nr 272/187, obr. ewid. III Pieńsk, AM-5, zn. spr: S.270.1.2.2016

Data publikacji 2016-04-21
Data zakończenia 2016-05-06 09:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk
Miejscowość Pieńsk
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Kamery telewizyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100056 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 451130002, 451122007, 451127105, 452232101, 452231100, 322400007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa wieży obserwacyjnej stalowej przeciwpożarowej w miejscowości Pieńsk, dz. nr 272/187, obr. ewid. III Pieńsk, AM-5.
2.
Lokalizacja inwestycji:
Pieńsk - obszar miejski, dz. nr 272/187, obr. ewid. III Pieńsk, AM-5, gmina Pieńsk, powiat zgorzelecki, województwo dolnośląskie.
3.
Podstawowe parametry budowli:
1) Powierzchnia zabudowy wieży: 5,28 m²;
2) Wysokość wieży do górnego pomostu obsługowego: 32,50 m n.p.t.;
3) Całkowita wysokość wieży: 36,00 m n.p.t.;
4.
Ogólny opis obiektu oraz zakres i opis wykonywania robót:
Wieża obserwacyjna stalowa przeciwpożarowa (telewizji przemysłowej), konstrukcji kratownicowej przestrzennej (przekrój wieży stanowi trójkąt równoboczny), ocynkowana ogniowo, o wysokości 36 m n.p.t., podzielona na sześć segmentów, oparta na płycie fundamentowej okrągłej o średnicy 8,0 m i grub. 0,9 m. Projektowana wieża posiada trzy podesty obsługowe (dwa pomosty spocznikowe i pomost obsługowy służący do montażu i konserwacji kamery telewizji przemysłowej) oraz drabinę komunikacyjną wraz z koszem ochronnym, usytuowaną za zewnątrz wieży. Poniżej najwyższego podestu obsługowego zamontowane zostaną trzy panele fotowoltaiczne o wym. 1,0 x 1,6 m zasilające kamerę telewizji przemysłowej. W/w urządzenia (kamera i panele fotowoltaiczne) stanowią materiał Inwestora (Zamawiającego). Zestaw urządzeń TV do obserwacji zagrożenia pożarowego obszarów leśnych stanowi zespól wizyjny typu FPS60HD (kamera + obiektyw, głowica obrotowa RH13HD, pełnoobrotowa n x 360 stopni dla ruchu panoramicznego, zintegrowana z zespołem wizyjnym).Transmisja danych do siedziby nadleśnictwa odbywać się będzie drogą radiową.
Wytworzenie wraz z dostawą i montażem wszystkich elementów konstrukcyjnych wieży, w tym również drabinek, podestów i dźwignika, konstrukcji dla potrzeb paneli fotowoltaicznych i stojaka kamery należy do Wykonawcy przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do wykonania instalacji uziemiającej i odgromowej wieży.
Montaż okablowania i konfiguracja systemu obserwacji lasu na nowobudowanej wieży odbywać się będzie na zlecenie i koszt Inwestora (Zamawiającego) przez Wykonawcę wyłonionego w odrębnym postępowaniu.
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dodatkowo dokona:
- demontażu zestawu paneli fotowoltaicznych, kamery (zespołu wizyjnego i głowicy obrotowej) oraz okablowania z istniejącej wieży przeciwpożarowej, położonej w odległości kilkudziesięciu metrów od miejsca zlokalizowanego pod nowobudowaną wieżę, będącą przedmiotem zamówienia,
- przeniesienia i montażu zestawu paneli fotowoltaicznych na nowobudowaną wieżę, na przygotowanej uprzednio konstrukcji wsporczej.
- przeniesienia i montażu kamery (zespołu wizyjnego wraz z głowicą obrotową) na nowobudowaną wieżę, na przygotowanym uprzednio stojaku.
Karczowanie terenu pod budowę wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia i zgodnie z zapisami SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót, dział 1 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, pozycja nr 1 Mechaniczne karczowanie zagajników rzadkich, Wykonawca winny jest wykonać te prace we własnym zakresie i na swój koszt w ramach realizacji zamówienia.
Zagospodarowanie terenu wokół wieży obejmować będzie budowę utwardzonego placu wokół wieży, wjazdu na działkę (chodnika) z kostki betonowej (załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót, dział 6 Utwardzenie placu wokół wieży i chodnik z drogi głównej, pozycja nr 22) oraz ogrodzenia z siatki o dł. 40,0 m i wys. 1,5 m (załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót, dział 5 Ogrodzenia ochronne, pozycja nr 21).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Projekt budowlany (załącznik nr 2 do SIWZ) , Przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STWiOR (załącznik nr 2b do SIWZ).
Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru inwestorskiego.
W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw własnych materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. Dopuszczenie w/w zmian winno zostać zaakceptowane przez projektanta wiodącego.
Zamawiający na przedmiotowe zamówienie nie posiada opracowanego projektu wykonawczego przedmiotu zamówienia. Wykonawca sporządzi na własny koszt rysunki warsztatowe konstrukcji, zgodnie z zapisami SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót, dział 7 Roboty towarzyszące, pozycja nr 23 i przedstawi je projektantowi wiodącemu, w celu stwierdzenia ich zgodności z projektem budowlanym. Zatwierdzenie przez projektanta opracowanych rysunków warsztatowych winno odbyć się przed rozpoczęciem produkcji elementów konstrukcyjnych.
Zamawiający dopuszcza budowę wieży jedynie według projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i załącznik do decyzji pozwolenia na budowę nr 29 z dnia 29.01.2016r. wydanej przez Starostę Zgorzeleckiego. Ostateczna decyzja pozwolenia na budowę stanowi załącznik nr 2c do SIWZ.
W związku z faktem, iż roboty budowlane prowadzone będą na terenie wpisanym do rejestru zabytków, prace ziemne (wykopy) należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym wykonywanym przez uprawnionego archeologa (decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1392/15 z dnia 27.10.2015r.). Nadzór archeologiczny będzie sprawowany na zlecenie i koszt Zamawiającego przez uprawnionego Wykonawcę wyłonionego w odrębnym postępowaniu. Wykonawca przeprowadzi prace ziemne, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nie przewiduje wymiany gruntu służącego do zasypania fundamentu wieży. Według Opinii geotechnicznej stanowiącej załącznik nr 2a do SIWZ, parametry gruntu pozwalają na ponowne jego wbudowanie i zagęszczenie. Protokół z badań zagęszczenia gruntu stanowić będzie element dokumentacji powykonawczej. W/w badania Wykonawca wykona na swój koszt i przedstawi ich wynik do akceptacji Inwestorowi (Zamawiającemu).
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy, zatem przedmiar robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz Rysunki zbrojenia fundamentu (załącznik nr 2d do SIWZ) są jedynie elementami pomocniczymi służącymi do przygotowania oferty. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem całego przedmiotu zamówienia opisanego w dokumentacji projektowej, STWiOR i SIWZ oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.
Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył w planie finansowo - gospodarczym na rok 2016, kwotę 160.000,00 zł netto, tj. 196.800,00 zł brutto.
5.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonanie geodezyjnej powykonawczej inwentaryzacji obiektu,
2) realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru,
3) w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,
4) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,
5) prawidłowego prowadzenie dokumentacji budowy,
6) wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,
7) udzielenia Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy licząc od dnia końcowego odbioru robót.
6.
Informacje dotyczące udziału podwykonawców:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
3) Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzanego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez wykonawcę.
4) Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143 b PZP, ewentualnie art. 6471 i nast. Kodeksu cywilnego, gdy przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
5) Wykonawca, który powierza wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP powinien wskazać nazwy (firmy) podwykonawców w wykazie sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk
Ulica ul. Wysoka 2
Nr domu 2
Miejscowość Pieńsk
Kod Pocztowy 59-930
Województwo dolnośląskie
Tel 075 7786235 w. 31
Fax 075 7786201
Internet http://www.piensk.wroclaw.lasy.gov.pl/
Regon 93102405000000
E-mail biuro.piensk@wroclaw.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w maksymalnej wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 120
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO 84 1020 5226 0000 6802 0521 7841 w tytule przelewu wskazując, jakiego postępowania dotyczy. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione w chwili wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj do dnia 06.05.2016r. do godz. 8:30. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, oryginały dokumentów wniesienia wadium należy złożyć w kasie Nadleśnictwa Pieńsk przed upływem terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kopię dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji /poręczenia, gwarancja /poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5) termin ważności gwarancji / poręczenia. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.15. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt 1 SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie wieży o konstrukcji kratownicowej przestrzennej stalowej o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde. Zamawiający dokonana oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt. 1 i 2 SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt 1 SIWZ. .
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń wymienionych w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt. 1 i 3 SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (sytuacja ekonomiczna). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt. 1 i 4 SIWZ, b) posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszą niż 200 000,00 PLN (sytuacja finansowa). Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt. 1 ppkt. 1 i 5 SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Dokumenty przy pomocy, których Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b PZP, wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku opisanego w rozdziale 8 pkt 1 ppkt 5 lit a) i b) SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 pkt 1 ppkt 4 i 5 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_piensk/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk (pokój nr 3 - sekretariat).
Data składania wniosków 06/05/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Nadleśnictwa Pieńsk ul. Wysoka 2 59-930 Pieńsk (pokój nr 3 - sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)