Remont pomieszczeń biurowych wraz z wyposażeniem na trzecim piętrze budynku Komendy Miejskiej PSP w Chorzowie

Data publikacji 2016-04-25
Data zakończenia 2016-05-16 10:30:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101946 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 451113001, 391300002, 454421008, 454100004, 454211508, 454211407, 454211304, 454300000, 453320003, 453200003, 453100000, 453310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest generalny remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie oraz adaptacja ich na biura wraz z wyposażeniem w meble biurowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Ulica ul. Katowicka 123
Nr domu 123
Miejscowość Chorzów
Kod Pocztowy 41-500
Województwo śląskie
Tel 32 241 09 77
Fax 32 249 17 44
Internet www.straz-chorzow.pl
Regon 27307305900000
E-mail lpanek@straz-chorzow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Straż Pożarna
Rodzaj zam inny Państwowa Straż Pożarna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2016
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Nie jest wymagane
Uprawnienie mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Wiedza mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Potencjał mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Zdolne mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Sytuacja mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko na podstawie podpisanego przez strony aneksu w granicach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych w przypadkach wymienionych poniżej: 1) w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego, c) w przypadku zmiany cen jednostkowych (waloryzacji), 2) w zakresie zmiany terminu: a) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, d) wstrzymania robót przez uprawnione organy , z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy. e) wstrzymania robót w wyniku odkrycia przedmiotów koniecznych do zidentyfikowania przez odpowiednie służby. 3) w zakresie innych postanowień umownych: a) przy robotach budowlanych zmiany podwykonawcy robót b) przy robotach budowlanych w przypadku zmiany kierownika robót, osób nadzorujących roboty budowlane.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.straz-chorzow.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Miejska PSP w Chorzowie 41-500 Chorzów ul. Katowicka 123
Data składania wniosków 16/05/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Komenda Miejska PSP w Chorzowie 41-500 Chorzów ul. Katowicka 123 Sekretariat (pokój 208)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)