zakup i dostawa gablot, ekranów szklanych oraz wózka transportowego na cele organizacji wystaw czasowych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie.

Data publikacji 2016-04-26
Data zakończenia 2016-05-04 10:00:00
Instytucja Muzeum Lubelskie w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Zestawy wystawowe,
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46401 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391330003, 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa gablot, ekranów szklanych oraz wózka transportowego na cele organizacji wystaw czasowych dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie.
3.2. Zakres przedmiotu umowy obejmuje następujące wyposażenie:
3.2.1. Gablota wolnostojąca, wysoka, szczelna, wymiary gabloty: 800 x 800 x 1950 mm (szerokość x głębokość x wysokość całkowita) - ilość 8 szt.
3.2.2. Gablota stolikowa, wolnostojąca (blat na pełnym postumencie), wymiary zewnętrzne gabloty: 1200 x 600 x 1100 mm x 250mm (szerokość x głębokość x wysokość całkowita x wysokość klosza) - ilość 8 szt.
3.2.3. Wózek do transportu gablot wolnostojących wysokich - 1 komplet;
3.2.4. System ekranów szklanych - ilość 20 szt.
3.2.5. Gabloty powinny spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 02.09.2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz.U. 2014 r. poz. 1240).
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
cpv 39133000-3 - zestawy wystawowe
39154000-6 - sprzęt wystawowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Lubelskie w Lublinie
Ulica ul. Zamkowa 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-117
Województwo lubelskie
Tel 081 5325001 w. 13
Fax 081 5321743
Internet http://www.muzeumlubelskie.pl
Regon 00027668200000
E-mail administracja@zamek-lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury
Rodzaj zam inny instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza 5.4. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: 5.4.1. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.2.: 5.4.2. wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy ekspozycyjnych gablot szczelnych o współczynniku ACD mniejszym niż 1 o wartości dostawy co najmniej 120 000, 00 zł brutto. (Dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 120 000, 00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy). Przez gabloty ekspozycyjne rozumie się gabloty wykonane tak, ze przestrzeń, przeznaczona na prezentacje artefaktów wykonana jest wyłącznie z materiałów spełniających bezterminowo Oddy Test (czystość chemiczna).
Potencjał .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 6.4.2.1. Wykaz winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy ekspozycyjnych gablot szczelnych o współczynniku ACD mniejszym niż 1 o wartości dostawy co najmniej 120 000, 00 zł brutto. (Dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 120 000, 00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy). Przez gabloty ekspozycyjne rozumie się gabloty wykonane tak, ze przestrzeń, przeznaczona na prezentacje artefaktów wykonana jest wyłącznie z materiałów spełniających bezterminowo Oddy Test (czystość chemiczna). 6.4.2.2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy ekspozycyjnych gablot szczelnych o współczynniku ACD mniejszym niż 1 o wartości dostawy co najmniej 120 000, 00 zł brutto. (Dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 120 000, 00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umowy). Przez gabloty ekspozycyjne rozumie się gabloty wykonane tak, ze przestrzeń, przeznaczona na prezentacje artefaktów wykonana jest wyłącznie z materiałów spełniających bezterminowo Oddy Test (czystość chemiczna).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2 Wycena - szczegółowy wykaz gablot i wyposażenia (wg załącznika nr 7) 3 Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 6) - przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4 Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy pzp) 5 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp (dotyczy także wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentacji wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6 Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument wymieniony w pkt. 6. winien określać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. -charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany umowy: 1) Zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy - wycena - szczegółowy wykaz gablot i wyposażenia. 2) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym. 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; c) wydłużenie terminu dostaw asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegają zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzającego zmianę. 2) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 umowy o wartość niezrealizowanego asortymentu w oparciu o załącznik nr 2 do umowy - wycena - szczegółowy wykaz gablot i wyposażenia. 3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia a) lit. a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego; b) lit. b) - o okres działania siły wyższej oraz o okres potrzebny do usunięcia skutków tego działania. c) lit. c) - o okres wydłużenia terminów dostaw asortymentu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz http://www.muzeumlubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin; pokój nr 32
Data składania wniosków 04/05/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Oferty należy składać w Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, kancelaria.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: -w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Janusz Stasiak, tel. 81/532-50-01 wew. 45 -w zakresie procedury: p. Małgorzata Niezgoda - Kamińska , tel. 81 / 532-50-01 wew. 12. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumlubelskie.pl/ w zakładce zamówienia publiczne/Postępowania powyżej kwoty 30 000 euro. Na stronie tej zamawiający będzie zamieszczał również inne informacje wymagane prawem zamówień publicznych związane z niniejszym postępowaniem.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)