Biuletyn |
1
|
Nazwa |
1 Regionalna Baza Logistyczna
|
Ulica |
ul. Ciasna 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Wałcz
|
Kod Pocztowy |
78-601
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
261 47 2184, 261 47 22 05
|
Fax |
261 47 2184, 261 47 2971
|
Internet |
www.1rblog.wp.mil.pl
|
Regon |
32092740400000
|
E-mail |
1rblog.szp@wp.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 10 590,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016, poz. 359)
3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 2 pkt 5 należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000
a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz dokumentu szczegółowo opisanego w Rozdziale IX SIWZ
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć:
a)oświadczenie że zaoferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku Nr 1 do SIWZ, zatytułowanym Opis przedmiotu zamówienia- oświadczenie stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.
Niniejsze oświadczenie składają tylko ci Wykonawcy, którzy oferują przedmiot zamówienia żądany przez Zamawiającego oraz zgodny z wymaganiami określonymi w Rozdziale III oraz załączniku nr 1 do SIWZ.
b) w przypadku zaoferowania do dostawy równoważnego przedmiotu zamówienia - oświadczenie potwierdzające, że zaoferowany równoważny przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w Rozdziale III oraz w załączniku nr 1 do SIWZ załączając jednocześnie dokument potwierdzający równoważność np. protokół z badań laboratoryjnych, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego określonych
w Rozdziale III oraz załączniku nr 1 do SIWZ, wykonanych przez akredytowane, uprawnione laboratorium - załącznik nr 7 do SIWZ,
c)certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo
zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015, poz. 594 ze zm.),
Wykonawca może zamiast dokumentów o których mowa w lit. c) przedłożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez niego równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą:
a)zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b)wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem § 14 ust. 3 niniejszej umowy,
c)zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
d)ustawowej zmiany przepisów w zakresie stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia,
e)zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
f)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty,
g)zmiana zakresu podwykonawstwa.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.1rblog.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78 - 601 Wałcz
|
Data składania wniosków |
06/05/2016
|
Godzina składania wniosków |
08:30
|
Miejsce |
Kancelaria Jawna Zamawiającego, budynek nr 1 pok. nr 7-8 od Pn-pt w godz. 7.00-15.00, Otwarcie ofert: 06.05.2016 r., godz. 09:00 1 RBLog, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1 pok. 112-113.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|