Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Data publikacji 2016-04-27
Data zakończenia 2016-05-05 10:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105090 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006, 302300000, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka - 1 szt. oraz stacji dokującej - 1 szt. dla Instytutu Pojazdów Szynowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - 1 szt. dla Instytutu Mechaniki Stosowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy nr 1 - 16 szt., zestaw komputerowy nr 2 - 8 szt, zestaw komputerowy nr 3 - 3 szt., zestaw komputerowy nr 4 - 1 szt., zestaw komputerowy nr 5 - 2 szt., zestaw komputerowy nr 6 - 2 szt. dla Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skaner profesjonalnego A-3, kolor - 1 szt. dla Instytutu Projektowania Architektonicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego - 1 szt. dla Działu Planowania i Analiz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ;
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa 15 cali - 1 szt. dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooka - 1 szt. oraz stacji dokującej - 1 szt. dla Instytutu Pojazdów Szynowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - 1 szt. dla Instytutu Mechaniki Stosowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: zestaw komputerowy nr 1 - 16 szt., zestaw komputerowy nr 2 - 8 szt, zestaw komputerowy nr 3 - 3 szt., zestaw komputerowy nr 4 - 1 szt., zestaw komputerowy nr 5 - 2 szt., zestaw komputerowy nr 6 - 2 szt. dla Instytutu Zarządzania w Budownictwie i Transporcie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa skaner profesjonalnego A-3, kolor - 1 szt. dla Instytutu Projektowania Architektonicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego - 1 szt. dla Działu Planowania i analiz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa 15 cali - 1 szt. dla Wydziału Inżynierii i Technologii Chemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 wg załączonego wzoru stanowiącego - Załącznik 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Data składania wniosków 05/05/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (dawny 10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ; Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną; Kalkulacja cenowa - załącznik nr 6 do SIWZ
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) terminu realizacji umowy w przypadku: - jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Informacje dodatkowe Zamówienie musi być zrealizowane w terminie: - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0%: do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów, potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%, - dla pozostałego sprzętu: do 7 dni od daty udzielenia zamówienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)