Dostawę aparatury laboratoryjnej w częściach dla Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN - DAZ-24 01/07/16

Data publikacji 2016-05-05
Data zakończenia 2016-05-16 11:00:00
Instytucja Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Miejscowość Magdalenka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112148 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 331911109, 429310001, 397111206, 385100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Opis

Termocykler gradientowy, aparat do elektroforezymikroskop stetoskopowy 3 szt, mikroskop biologicznycieplarka bakteryjna z wytrząsarką zestawzamrażarka niskotemperaturowawirówkapłyta grzejna z mieszadłem magnetycznymcieplarka bakteryjnakomora pcrautoklawsystem do oczyszczania wodybiospektrometr z mikrokuwetą

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu
Ulica ul. Postępu 36A
Nr domu 36A
Miejscowość Magdalenka
Kod Pocztowy 05-552
Województwo mazowieckie
Tel 22 7561409
Fax 22 7561417
Internet www.ighz.edu.pl
Regon 00032619600000
E-mail sekretariat@ighz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak NIE DOTYCZY
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut Naukowy PAN
Rodzaj zam inny Instytut Naukowy PAN
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 11
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 15.1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości dla poszczególnego części: Część 1 - 420,00 PLN (słownie czterysta dwadzieścia 00/100 złotych) Część 2 - 450,00 PLN (słownie czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) Część 3 - 600,00 PLN (słownie sześćset 00/100 złotych) Część 4 - 590,00 PLN (słownie pięćset dziewięćdziesiąt 00/100 złotych) Część 5 - 330,00 PLN (słownie trzysta trzydzieści 00/100 złotych) Część 6 - 50,00 PLN (słownie pięćdziesiąt 00/100 złotych) Część 7 - 170,00 PLN (słownie sto siedemdziesiąt 00/100 złotych) Część 8 - 200,00 PLN (słownie dwieście 00/100 złotych) Część 9 - 1 000,00 PLN (słownie jeden tysiąc 00/100 złotych) Część 10 - 600,00 PLN (słownie sześćset 00/100 złotych) Część 11 - 600,00 PLN (słownie sześćset 00/100 złotych) 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: GOSKPLPW IBAN: PL 05 1130 1017 0020 1469 8820 0001 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu wniesienia wadium nie później niż w terminie składania Ofert. 15.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia, z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą, po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 15.5. Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 15.6. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 15.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek
Wiedza Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: a) co najmniej 1 (jedną) dostawę aparatury laboratoryjnej w podobnym zakresie o wartości co najmniej Część 1 _- 21 000,00 brutto PLN Część 2 - 22 000,00 brutto PLN Część 3 - 30 000,00 brutto PLN Część 4 - 29 000,00 brutto PLN Część 5 - 16 000,00 brutto PLN Cz ęść 6 - 3 000,00 brutto PLN Część 7 - 8 000,00 brutto PLN Część 8 - 10 000,00 brutto PLN Część 9 - 50 000,00 brutto PLN Część 10 - 30 000,00 brutto PLN Część 11 - 35 000,00 brutto PLN zrealizowanej dostawy i udokumentuje należyte jej wykonanie. Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w 12.1.1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt 12.1.2 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunek.
Potencjał Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek.
Zdolne Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek. Uwaga! W przypadku składania Oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia, powyższe warunki, odpowiednio dla poszczególnych części, powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1 SIWZ. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia ww warunek
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1. jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; 2. w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; 3. w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto. Zmiana te nie wymaga dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w formie aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres oferowanej gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ighz.edu.pl
Adres uzyskania siwz Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, Jastrzębiec, ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka, Polska
Data składania wniosków 16/05/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytutu Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, Kancelaria ogólna, Jastrzębiec, ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka, Polska
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)