| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
| Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowość |
Kielce
|
| Kod Pocztowy |
25-516
|
| Województwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
| Fax |
41 3445265, 3445723
|
| Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
| Regon |
29101900500000
|
| E-mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
30/11/2016
|
| Wadium |
Nie wymagane
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: a) co najmniej jedną (1) usługę o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto,
polegającą na opracowaniu Bazy Danych Topograficznych (TBD) lub Georeferencyjnej Bazy Danych Obiektów Topograficznych
(GBDOT) lub Bazy Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) oraz b) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na wykonaniu
opracowania kartograficznego mapy topograficznej lub tematycznej; które zostały przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i
Kartograficznego przed upływem terminu składania ofert (mogą być one wykonane w ramach jednego lub kilku opracowań). Ocena
w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt.III.4.1 oraz w rozdziale VI lit.
A SIWZ.
Uwaga!8. W przypadku złożenia przez wykonawcę dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
|
| Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w
warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych
|
| Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do
wykonania zamówienia zapewnią min. 3 osoby spełniające następujące warunki: a) co najmniej dwie (2) osoby posiadające
uprawnienia zawodowe z zakresu redakcji map, o których mowa w art. 43 pkt. 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r., poz. 520). Zamawiający wymaga, aby każda z powyższych osób brała udział w realizacji: - co
najmniej jednej (1) usługi polegającej na opracowaniu Georeferencyjnej Bazy Danych Obiektów Topograficznych (GBDOT) lub Bazy
Danych Obiektów Topograficznych (BDOT10k) lub Bazy Danych Topograficznych w zakresie opracowania komponentu TOPO
zgodnie z Wytycznymi Technicznymi TBD (GUGiK, 2008 r.) oraz - co najmniej jednej (1) usługi polegającej na wykonaniu opracowania
kartograficznego mapy topograficznej lub tematycznej. b) co najmniej jedna (1) osoba posiadająca uprawnienia zawodowe z zakresu
fotogrametrii i teledetekcji, o których mowa w art. 43 pkt. 7 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U.
z 2015 r., poz. 520). UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza,
odpowiadające im uprawnienia, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena w/w warunku udziału w
postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych i dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w pkt.III.4.1 oraz w rozdziale VI lit. A
SIWZ
|
| Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie
kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona
notarialnie kopia).
4.1) Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt. 1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień.
2) Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt 2 są: poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń.
3) Zgodnie z §1 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
4) Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
5) Zgodnie z §7 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
5.W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W celu umożliwienia oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, z którego wynikać będzie zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien jednoznacznie wyrażać wolę udzielenia wykonawcy odpowiednich zasobów oraz wskazywać:
a.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c.charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
W przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których
Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy
zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to
możliwe, przedstawi niebudzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej
informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania- zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
okres rękojmi
|
| Kryt 2p |
10
|
| Adres strony internetowej siwz |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX
Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 212 (II piętro).
|
| Data składania wniosków |
16/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
11:00
|
| Miejsce |
Urząd
Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 216 (Kancelaria Urzędu, II piętro).
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|