Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja pionu żywieniowego (wraz z dostawą i montażem wyposażenia do kuchni i innych pomieszczeń w pionie żywieniowym) oraz remont szatni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Łomży.
Powierzchnia użytkowa pomieszczeń w pionie żywieniowym wynosi ok. 650 m2 (w tym pow. sali jadalnej wynosi 203 m2).
Powierzchnia użytkowa szatni wynosi ok. 311,69 m2,
Ogólny zakres zamówienia dot. pionu żywieniowego obejmuje:
- wykonanie rozbiórek, demontaż istniejących urządzeń i instalacji;
- wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych: wykonanie ścianek działowych, zamurowanie części otworów drzwiowych, powiększenie części otworów drzwiowych (z wymianą nadproży), wykonanie okładzin ścian, parapetów, posadzek, wykonanie malowania pomieszczeń, wymiana drzwi (w tym montaż w innych miejscach niż istniejące), wykonanie ścianki z oknami podawczymi pomiędzy wydawalnią i zmywalnią a salą jadalną, wykonanie obudów pionów kanalizacyjnych i kanałów wentylacyjnych, wykonanie wszystkich prac naprawczych po przeprowadzonych robotach (np. naprawa przejść w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych);
- wykonanie instalacji wod-kan. i instalacji ciepła technologicznego;
- wykonanie wentylacji mechanicznej;
- wykonanie instalacji elektrycznych;
- wykonanie instalacji gazowej doziemnej i wewnątrz budynku z podłączeniem do niej urządzeń - odbiorników: kuchenki gazowej i pieca konwekcyjno-parowego oraz dwóch taboretów gazowych;
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i montaż separatora tłuszczów;
- uporządkowanie terenu po realizowanych robotach na zewnątrz budynku, odtworzenie chodników, zieleńców;
- dostawa wyposażenia.
Wymagania techniczne do wyposażenia:
1. Oferowane przez Wykonawcę wyposażenie musi być fabrycznie nowe w I gatunku, wolne od wad i praw osób trzecich.
2. W okresie gwarancji wyposażenie objęte będzie serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych urządzeń lub innych elementów wyposażenia z obiektu i dostarczenie z powrotem po naprawie i usunięciu usterek do obiektu lub dokonanie napraw bezpośrednio na miejscu. Koszt serwisu gwarancyjnego w okresie zadeklarowanym w ofercie Wykonawca uwzględnia w cenie oferty.
3. Wszystkie elementy wyposażenia będą musiały być rozpakowane i ustawione (zamontowane lub zestawione, złożone) we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Powstałe wskutek montażu i po innych pracach związanych z realizowaną dostawą zabrudzenia w budynku oraz opakowania po elementach wyposażenia zostaną usunięte przez Wykonawcę.
Zakres robót dot. remontu szatni:
- rozbiórka ściany działowej, rozbiórka przegród z siatki, wykonanie nowej posadzki, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi wewnętrznych oraz obłożenie płytkami z gresu schodów wejściowych do szatni i schodów przeznaczonych do wejścia na II piętro budynku, wymiana opraw oświetleniowych. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Łomża
|
| Ulica |
pl. Stary Rynek 14
|
| Nr domu |
14
|
| Miejscowość |
Łomża
|
| Kod Pocztowy |
18-400
|
| Województwo |
podlaskie
|
| Tel |
086 2156711
|
| Fax |
086 2156706
|
| Internet |
http://um.lomza.pl/bip/
|
| Regon |
00052513900000
|
| E-mail |
zamowienia@um.lomza.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
B
|
| Czy częsci |
Nie
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zakończenia |
15/09/2016
|
| Wadium |
1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Ocena spełniania tego warunku będzie dokona na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
|
| Wiedza |
Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzech robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia - obejmujących kompletną z instalacjami i pełnym wykończeniem budowę, przebudowę lub remont budynków, z których jedna musi być o wartości brutto min. 500 000 zł i dwie o wartości brutto min. 200 000 zł każda..
Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazywanych robót zawierała jednocześnie (w tym samym obiekcie) wykonanie wszystkich rodzajów robót tj. branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacji elektrycznych, wod-kan., wentylacyjnych, gazowych, wymaga natomiast, aby każda z wymienionych instalacji i roboty konstrukcyjno-budowlane wystąpiły przynajmniej w jednej z wykazywanych robót.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę Wykazu robót i dowodów dotyczących trzech wymaganych robót określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
| Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Ocena spełniania tego warunku będzie dokona na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolne |
Wykonawca musi dysponować co najmniej po jednej osobie, które posiadają uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) do kierowania robotami pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz w/w osoby muszą mieć doświadczenie min. 3 lata w kierowaniu robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach (tj. po uzyskaniu uprawnień).
Osoba do kierowania robotami elektrycznymi musi mieć ponadto uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatacje urządzeń elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: kierownik budowy i kierownicy robót w poszczególnych branżach posiadają wymagane ustawami uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) do sprawowania w/w funkcji oraz każda z tych osób ma min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.
|
| Sytuacja |
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 300.000. zł.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie:
- dostarczonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (kompletna z instalacjami i pełnym wykończeniem budowa, przebudowa lub remont budynków) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania zawierający minimum trzy roboty, z których jedna musi być o wartości brutto min. 500 000 zł i dwie o wartości brutto min. 200 000 zł każda sporządzony na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 (Wiedza i Doświadczenie).
Do wykazu należy załączyć dowody, dotyczące trzech robót wyżej określonych i potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako: kierownik budowy i kierownicy robót w poszczególnych branżach posiadają wymagane ustawami uprawnienia - w specjalności i zakresie odpowiednim do funkcji oraz mają min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy - zał nr 6 do SIWZ.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 2p |
5
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.um.lomza.pl/bip/index.php?k=1243
|
| Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Łomży, Wydział Inwestycji, 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14, pok. nr 217
|
| Data składania wniosków |
20/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Urząd Miejski w Łomży, 18-400 Łomża, pl. Stary Rynek 14, pok. 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|