| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
|
| Ulica |
ul. W. Lipa 2
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowość |
Ruda Śląska
|
| Kod Pocztowy |
41-703
|
| Województwo |
śląskie
|
| Tel |
32 248 24 52
|
| Fax |
32 779 59 12
|
| Regon |
24146865300000
|
| E-mail |
zampub@szpital.rsl.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Inny: sp. z o.o.
|
| Rodzaj zam inny |
sp. z o.o.
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
4
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
| Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wskazany wyżej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
1. Oświadczenie, że:
- oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i używany w Polsce zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.)
- rękawice Pakiet 1 poz. 1 i 3 zostały przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium).
- rękawice Pakiet 3 zostały przebadane na przenikanie: mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), oraz 9 cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium).
- rękawice Pakiet 4 zostały przebadane na przenikanie: mikroorganizmów zgodnie z ASTMF 1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), oraz cytostatyków zgodnie z ASTMF 6978 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego.
2. Oświadczenie producenta o zawartości protein w oferowanych rękawicach - dotyczy Pakietu 2 poz. 1 i 2
3. Techniczna Karta Produktu - dotyczy: Pakietu 1 poz. 1-3; Pakietu 2 poz. 1 i 2; Pakietu 3 poz. 1; Pakietu 4 poz. 1.
4. Wykonawca winien dostarczyć najpóźniej w terminie składania ofert bezpłatne próbki oferowanych rękawic diagnostycznych (Pakiet 1-4):
- pakiet 1 poz. 1, 2, 3 po 1 opakowaniu z rozmiaru XS, S, M, L, XL
- pakiet 2 poz. 1 po 1 opakowaniu z rozmiaru S, M, L
- pakiet 2 poz. 2 po 10 par z rozmiaru S, M, L
- pakiet 3 poz. 1 po 1 opakowaniu z rozmiaru XS, S, M, L, XL
- pakiet 4 poz. 1 po 1 opakowaniu z rozmiaru XS, S, M, L, XL
Próbki należy opisać jednoznacznie, podając numer pakietu oraz pozycji. Próbki powinny być w oryginalnych opakowaniach handlowych.
UWAGA! PRÓBKI STANOWIĄ NIEROZERWALNĄ CZĘŚĆ OFERTY. PRÓBKI PODDANE OCENIE JAKOŚCI NIE BĘDĄ PODLEGAŁY UZUPEŁNIENIU W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM BRAK PRÓBEK BĘDZIE SKUTKOWAŁ ODRZUCENIEM OFERTY.
|
| Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie nie ponosi winy. 5. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wg załącznika nr 6 do SIWZ. W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć oświadczenie każdego ze wspólników.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
- zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie,
- zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego,
- zmiana nazwy handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta
i potwierdzone stosownym dokumentem
- zmiana stawki podatku VAT, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto oraz maksymalna wartość zamówienia brutto (pakietu) pozostaje bez zmian poprzez odpowiednie zmniejszenie ilości zamawianego towaru, natomiast w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, cena brutto oraz maksymalna wartość zamówienia ulegnie zmniejszeniu odpowiednio o zmniejszenie stawki podatku VAT,
- zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zmiana wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową
- konieczność zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia,
- zmiany adresowe Stron,
- zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
- siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
- zmiana, rezygnacja, bądź wprowadzenie podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w zakresie nie przewidzianym w ofercie; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 6 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, z zastrzeżeniem że łączny okres trwania umowy w okresie pierwotnym wraz z przedłużeniem wynikającym z niniejszego zapisu (niezależnie od wykorzystania wartości umowy) nie przekroczy 4 lat.
2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
|
| Kod kryterium |
B
|
| Kryt 1p |
70
|
| Kryt 2 |
Jakość
|
| Kryt 2p |
30
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalruda.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
|
| Data składania wniosków |
17/05/2016
|
| Godzina składania wniosków |
09:00
|
| Miejsce |
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.; 41-703 Ruda Śląska, ul. Wincentego Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|